Re: iBlue Makelaar geeft geld niet terug
Geplaatst: 09 mei 2008 16:41
ik heb op het forum klachten over uw makelaar de volgende klachten gevonden:
slechte service I blue makelaars
Naam: anoniem
in november van 2007 ben ik in zee gegaan met Iblue makelaars. XXXX was mijn makelaar die mijn zaken zou behartigen. de klacht heeft voornamelijk betrekking op de slechte dienstverlening van dit bedrijf. de reden dat ik hier mee naar buiten wil komen is om anderen te waarschuwen niet met dit bedrijf zaken te gaan doen.
de klacht betreft het feit, dat toen de verkoop (onder voorbehoud) was gesloten zij op mijn verzoeken om contact op te nemen nooit heeft gereageerd. Ik heb een aantal keren haar voicemail ingesproken en haar gemaild. Ik had prangende vragen over de verkoop en het verlengen van de ontbindende voorwaarden. Uiteindelijk is de verkoop wel doorgegaan, maar had ik geen behoefte aan haar aanwezigheid bij de overdracht. zij heeft immers niets voor mij gedaan. toen onving ik nog een mail waarin ze aangaf wel te rekenen op de courtage. tussendoor ook nog 2 telefoontjes van haar gehad en daaruit is een behoorlijke discussie ontstaan. in beide gevallen zou ze met een oplossing komen. na het transport heb ik nog 4 weken gewacht, maar taal nog teken vernomen en dus ook geen oplossing. daaroverheen heb ik nog een klachtenbrief (de tweede dus) gestuurd en ook daarop heb ik ook niets meer gehoord.
het lijkt er op, dat Iblue echt alleen maar voor de centen gaat en verder niets. Service staat niet in hun woordenboek
met vriendelijke groet
slechte service I blue makelaars
Naam: anoniem
in november van 2007 ben ik in zee gegaan met Iblue makelaars. XXXX was mijn makelaar die mijn zaken zou behartigen. de klacht heeft voornamelijk betrekking op de slechte dienstverlening van dit bedrijf. de reden dat ik hier mee naar buiten wil komen is om anderen te waarschuwen niet met dit bedrijf zaken te gaan doen.
de klacht betreft het feit, dat toen de verkoop (onder voorbehoud) was gesloten zij op mijn verzoeken om contact op te nemen nooit heeft gereageerd. Ik heb een aantal keren haar voicemail ingesproken en haar gemaild. Ik had prangende vragen over de verkoop en het verlengen van de ontbindende voorwaarden. Uiteindelijk is de verkoop wel doorgegaan, maar had ik geen behoefte aan haar aanwezigheid bij de overdracht. zij heeft immers niets voor mij gedaan. toen onving ik nog een mail waarin ze aangaf wel te rekenen op de courtage. tussendoor ook nog 2 telefoontjes van haar gehad en daaruit is een behoorlijke discussie ontstaan. in beide gevallen zou ze met een oplossing komen. na het transport heb ik nog 4 weken gewacht, maar taal nog teken vernomen en dus ook geen oplossing. daaroverheen heb ik nog een klachtenbrief (de tweede dus) gestuurd en ook daarop heb ik ook niets meer gehoord.
het lijkt er op, dat Iblue echt alleen maar voor de centen gaat en verder niets. Service staat niet in hun woordenboek
met vriendelijke groet