LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand ervaring met canvasfactory of digigoek?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Beverloo

Re: Iemand ervaring met canvasfactory of digigoek?

Ongelezen bericht door Beverloo »

Wel frappant. Niet lang na mijn vorig bericht over PosterXXL, heb ik bericht gekregen dat ze mijn email ontvangen hebben en later op deze dag zelfs een bericht dat de bestelling per heden in de verzending is. Zal het derhalve wel binnenkort ontvangen.

Jaap777

Ongelezen bericht door Jaap777 »

Ik zie hier adviezen om te kiezen voor uwmooistefoto.nl
Tip: Niet doen! kwaliteit is echt dubieus

Julia76

Ongelezen bericht door Julia76 »

Mijn man bestelde voor zijn werk altijd bij de Canvas Company, maar hij heeft er hele goede ervaringen mee. Ze leverden altijd op tijd. Hij heeft ook eens een foto gestuurd maar die kon niet op zijn gewenste formaat afgedrukt worden. Toen hebben ze ons gebeld en hebben we samen naar een mooie oplossing gezocht.

Zelf bestel ik altijd bij Digidoek, ook daar heb ik nooit problemen gehad.
Maar Topdoek is een goedkoper alternatief, die zijn ook heel goed!

Anoniemeklager

Ongelezen bericht door Anoniemeklager »

Ik heb een zeer slechte ervaring met canvasfactory.nl / picturefactory.nl:
Ik heb 16 februari een canvas besteld. Deze heb ik nu nog steeds niet ontvangen. Er was beloofd dat deze binnen 10 dagen na ontvangst van betaling verzonden zou worden. Ik heb bij het bestellen meteen betaald via iDeal dus ik verwachtte het product na 2 weken in de brievenbus. Toen ik het na 3 weken nog steeds niet had ontvangen ben ik gaan mailen. Ik heb meerdere malen (3x) contact proberen op te nemen via de mail en krijg gewoon geen reactie meer. Heb mijn geld terug geeist, maar weer geen reactie gehad. Daarnaast heb ik ze meerder keren proberen te bellen maar de telefoon wordt simpelweg niet opgenomen.

Ik raad iedereen af om te bestellen bij canvasfactory!! Het is echt ongelofelijk dat ze gewoon niet reageren op mails of telefoontjes en niks leveren. Het zijn oplichters!

Gesloten