LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service van SNS Bank

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
mandy1
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 okt 2007 19:43

Re: Slechte service van SNS Bank

Ongelezen bericht door mandy1 »

In 1 ding is de SNS bank erg goed: praatjes verkopen. Ik heb werkelijk waar nog nooit zo'n slechte service van een bank gekregen en dit is toch niet de eerste bank waar ik zaken mee doe.
Ruim een jaar geleden heb ik aangegeven dat ik wilde sparen voor mijn dochter via rentevast studieplan. Het contact verliep al vanaf het begin slecht, omdat de onderlinge communicatie bij de SNS bank ronduit slecht is. Onderling wordt slecht of niet doorgeveven en ik ben meerdere malen niet teruggebeld (maar wel beloofd). :cry:
De SNS bank komt inhoudelijke afspraken niet na die wel gemaakt zijn. En zelfs als ik de persoonlijk garantie krijg van een hoofd, dan laat deze dit afweten. Rekeningen worden spontaan opgezegd en onder een ander nummer weer geopend. En nu na ruim een jaar heb ik nog steeds geen goed contract thuisgestuurd gekregen! Helaas wel al weer meerdere keren contact gehad hierover. Ik word er helemaal gek van, wat een vervelend service daar!
BEZINT EER GIJ BEGINT :evil:

rob2105
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 mei 2008 21:12

Re: Slechte service van SNS Bank

Ongelezen bericht door rob2105 »

echt een hele slechte bank....... groot geowrden door oude mensjes op te lichten

jandevries
Berichten: 46
Lid geworden op: 10 sep 2005 01:31

Re: Slechte service van SNS Bank

Ongelezen bericht door jandevries »

De SNS Bank heeft wat nieuws: Betaalpakketten.
Alles blijft hetzelfde ,maar ze noemen ze het nu anders,
En waarom doet de SNS Bank dit ?


Je mag nooit meer raden
:evil: :evil:

De prijs gaat omhoog :shock:

Klompie77
Berichten: 19
Lid geworden op: 10 jul 2007 11:33

Re: Slechte service van SNS Bank

Ongelezen bericht door Klompie77 »

Tja we klagen weer met ons allen, ik moet zeggen dat ik heel netjes behandeld wordt door de SNS, ik denk dat het ook aan de vestiging ligt en de medewerker, hoeveel mensen werken daar wel niet bij SNS.

Daarbij zullen de kosten voor de betaalrekeningen alleen maar gaan stijgen de komende jaren, de betaalrekening kost nou éénmaal geld.

In heel europa betaald men inmiddels voor de betaalrekening, Nederland blijkt het goedkoopste te zijn met de betaalrekeningen, dus zal men een inhaalslag gaan maken, de banken werken inmmers intensive samen in europa, vandaar dat de buitenlandse overboekingen goedkoper zijn geworden.

Dus ik denk dat we nog wel meer kunnen verwachten, en dat overstappen weinig zin heeft, maar die keus moet je natuurlijk zelf maken.

Wim2007
Berichten: 962
Lid geworden op: 12 jul 2007 13:04

Re: Slechte service van SNS Bank

Ongelezen bericht door Wim2007 »

Daarbij zullen de kosten voor de betaalrekeningen alleen maar gaan stijgen de komende jaren, de betaalrekening kost nou éénmaal geld.
Bij Argenta en DSB Bank kost een rekening voor de consument niets. DSB Bank vergoedt zelfs rente op de betaalrekening

Gesloten