Re: XS4ALL sluit verbinding af zonder waarschuwing...
Geplaatst: 10 apr 2009 17:08
Beste mensen,
Even een oud topic terug aan de orde brengen. Ik vroeg me af of er mensen zijn die hier toen last van hebben gehad en of die hier nog rond hangen.
Want 48uur geleden zijn wij ook afgesloten. Hebben alles gescant in orde gebracht en ondertussen al 3 mails verstuurt. ook al 3 keer gebeld, maar die 1ste lijns mensen kunnen je toch niet helpen.
En nu met het paas weekend voor de deur zit ik gewoon zonder internet. Welke ook gebruikt wordt voor zakelijk gebruik en ik kan gewoon helemaal niks nu! Ik moet maar gewoon afwachten.
Ik kan hier slecht tegen! En je hoeft me niet uit te leggen dat dit iets goed is. Want dat snap ik zelf ook wel. Maar als je als provider dit wilt handhaven moet je ook zorgen dat het weer snel opgeheven kan worden. En dat is dus zeker niet het geval.
En dit is dan wel het radar forum maar ik neem aan dat die er niet zomaar iets mee gaan doen als er maar 3 mensen hier zijn die er last van ondervinden.
Maar ikzelf vind dat hier iets tegen gedaan moet worden. Het kan toch niet zo zijn dat ik als betalende abonnee gewoon maar geblokkeerd kan worden op de stapel beland en maar moet afwachten wanneer ze mij gaan helpen??
Ik hoop dat hier reacties op komen want als het aan mij ligt moet hier iets tegen gedaan worden en iig zeker even onder de aandacht gebracht worden.
Even een oud topic terug aan de orde brengen. Ik vroeg me af of er mensen zijn die hier toen last van hebben gehad en of die hier nog rond hangen.
Want 48uur geleden zijn wij ook afgesloten. Hebben alles gescant in orde gebracht en ondertussen al 3 mails verstuurt. ook al 3 keer gebeld, maar die 1ste lijns mensen kunnen je toch niet helpen.
En nu met het paas weekend voor de deur zit ik gewoon zonder internet. Welke ook gebruikt wordt voor zakelijk gebruik en ik kan gewoon helemaal niks nu! Ik moet maar gewoon afwachten.
Ik kan hier slecht tegen! En je hoeft me niet uit te leggen dat dit iets goed is. Want dat snap ik zelf ook wel. Maar als je als provider dit wilt handhaven moet je ook zorgen dat het weer snel opgeheven kan worden. En dat is dus zeker niet het geval.
En dit is dan wel het radar forum maar ik neem aan dat die er niet zomaar iets mee gaan doen als er maar 3 mensen hier zijn die er last van ondervinden.
Maar ikzelf vind dat hier iets tegen gedaan moet worden. Het kan toch niet zo zijn dat ik als betalende abonnee gewoon maar geblokkeerd kan worden op de stapel beland en maar moet afwachten wanneer ze mij gaan helpen??
Ik hoop dat hier reacties op komen want als het aan mij ligt moet hier iets tegen gedaan worden en iig zeker even onder de aandacht gebracht worden.