LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gegevens Argenta klanten op straat

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
SJZ

Re: Gegevens Argenta klanten op straat

Ongelezen bericht door SJZ »

zogenaamde gratis aanbiedingen, je weet dat je bedrogen wordt, alleen niet waar en wanneer, dan maar liever heldere en duidelijke kosten.
Kortom:

Argenta zegt: op uw spaarrekening krijgt u 4% rente, op uw betaalrekening 0,5%, en het pakket betaalrekening plus pasje is gratis.

Dan denkt u: gratis kan niet, ik wordt bedrogen.

Bank B zegt: op uw spaarrekening krijgt u 2,5% rente, op uw betaalrekening niks, en het pakket betaalrekening plus pasje kost u € 20 per jaar.

Dan zegt u: ha, dat zijn heldere kosten, die betaal ik graag.

Kortom: u wenst geen (gratis) service. Dat wordt lang zoeken als u in de stad iets leuks wilt kopen (bijvoorbeeld een wasmachine), veel winkeliers geven gratis service, en dat wantrouwt u dus allemaal.

Jan1

Ongelezen bericht door Jan1 »

Kortom: u wenst geen (gratis) service. Dat wordt lang zoeken als u in de stad iets leuks wilt kopen (bijvoorbeeld een wasmachine), veel winkeliers geven gratis service, en dat wantrouwt u dus allemaal.
Toevallig dat je over een wasmachine begint, twee jaar geleden moesten wij op korte termijn een nieuwe wasmachine. We zochten op internet een voor ons juiste wasmachine, diezelfde dag naar een plaatselijke winkelier, of deze direct geleverd kon worden, en hoe hoog de prijs was. Het prijsverschil was € 166,00 ten nadele van de winkelier, toen ik aangaf dat het prijsverschil ten opzichte van de webwinkel wel erg groot was, werd mij gezegd dat zij ook gratis service geven. We hebben ons een weekje moeten behelpen met de wasserette, de webwinkel leverde een week later onze machine, en we bespaarden ons veel geld voor de gratis service. Dit is één voorbeeld, maar we zijn er al vaker achter gekomen, er zit wel degelijk een prijskaartje aan gratis service.

SJZ

Ongelezen bericht door SJZ »

Blijft een leuk voorbeeld, die wasmachine, want bij de webwinkel betaal je dus MINDER!

Bij de banken is het net andersom: voor evenveel service betaal je bij de grote banken MEER!

Dus bij een wasmachine wil jij de goedkoopste hebben, en bij een bank wil je dus graag extra betalen (zonder er wat voor terug te krijgen).

Indalo

Ongelezen bericht door Indalo »

Bedankt SJZ voor je commentaar over Argenta.
Ik ben en blijf tevreden over Argenta, mooie rente en ECHT ALLES GRATIS. Als ik een vraagje heb, een e-mailtje en dan binnen 24 uur een duidelijk antwoord. Geen verborgen kosten, let wel op Argenta valt onder de Belgische Wet dus voor de rijkaards onder ons NIET meer dan 19.999 euro bij ze hebben, want het meerdere ben je kwijt bij een eventueel faillissement.

Gesloten