LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KOOP TOCH EEN SCHOTEL

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: KOOP TOCH EEN SCHOTEL

Ongelezen bericht door snepke »

canal digitaal is overgenomen door chello liberty dat is een onderdeel van upc

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: KOOP TOCH EEN SCHOTEL

Ongelezen bericht door agro »

Denk dat je film 1 en sport 1 (was voorheen canal +) bedoeld, die zijn inderdaad door chello media groep overgenomen en is van upc.
Canal Digitaal heeft als eigenaar de investeringsmaatschappij Providence Equity Partners (zie ook de 2 links die ik toegevoegd heb) deze heeft helemaal niets met upc van doen.

Ben je een andere mening toegedaan dan gaarne een link waaruit blijkt dat dit het geval is.

angel1978
Berichten: 11250
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: KOOP TOCH EEN SCHOTEL

Ongelezen bericht door angel1978 »

@snepke,

Dit betrof alleen de Canal + zenders van Canal Digitaal.
Die zijn inderdaad overgegaan naar Chellomedia..


NIET Canal digitaal zelf !!!

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: KOOP TOCH EEN SCHOTEL

Ongelezen bericht door snepke »


snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: KOOP TOCH EEN SCHOTEL

Ongelezen bericht door snepke »


angel1978
Berichten: 11250
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: KOOP TOCH EEN SCHOTEL

Ongelezen bericht door angel1978 »

Consortium met Greenfield Capital Partners en Airbridge Investments bereikt akkoord met Vivendi Universal over overname van de Nederlandse activiteiten van CANAL+


Hilversum, 1 september 2004
9 augustus 2005
Overname Canal: 'enkele weken', naam verdwijnt
Kijk jij de data wel eens na van hetgeen je plaatst ???

roxy
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 okt 2005 17:25

Re: KOOP TOCH EEN SCHOTEL

Ongelezen bericht door roxy »

Beste snepke,
Ik weet niet waar je hebt leren rekenen maar ik zou toch maar eens wat gaan bij spijkeren.
Hoeveel kanalen heb je bij kanaal digitaal en wat kost dat en doe de zelfde berekening eens bij canaal digitaal.
Kijk ik weet ondertussen dat je bij elke aanbieder van t.v./internet en/of telefoon een hoop gedonder kan hebben want er is er niet een die pefecte survies levert en alles bij 1 provider maakt je te veel afhankelijk,ik denk dat het het beste is om eerst eens rond te shoppen en eventueel te proberen of je een proefperiode krijgt.
En wat betreft het stopzetten,altijd schriftelijk en aangetekent en natuurlijk rekening houden met de opzegtermijn.
Als je dat doet is er geen bedrijf die je wat kan maken en stopt het gedonder bij de deurwaarder want die heeft geen zin om zijn vingers daaraan te branden.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: KOOP TOCH EEN SCHOTEL

Ongelezen bericht door snepke »

iki heb aangetekend opgezegd,in mei abonnement eindigde 31 augustus,dus ruim op tijd.heb een bevestiging gehad,dat het 31aug gestopt zou zijn.Juni al geen signaal meer,maakte niet uit had al digitenne.Eind september settopbox afgeschreven,terug laten storten,14 dagen later zelfde liedje weer terug laten storten en gelijk mijn bankrekening laten blokkeren.toen kwamen de acceptgiro`s,alles ,opzegbrief bevesiging etc opgestuurd, kijken ze niet eens naar,diverse keren gebeld,toch betalen volgens hun.Doe ik dus echt niet.Sturen ze een incasso ,daar ook alles naar toe gestuurd,hebben er ook geen bbodschap aan,toen een deurwaarder die zag wel in dat ze niets konden halen dat ik in mijn recht stond,die gaat het nou bij cd halen,want hij moet wel betaald worden.Dus voor mij geen cd meer nooit meer.Heb mijn buik er van vol,en ik niet alleen lees de forums over cd maar eens.En cd en cd+ hebben het zelfde telefoonnummer en het zelfde postadres volgens mij zit het nog steeds bij elkaar

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: KOOP TOCH EEN SCHOTEL

Ongelezen bericht door snepke »

bij cd had ik 3kaartjes met het basis pakket is dus 3x 8,95 euro per maand 3x aansluitkosten 19,95 per kaartje.Bij kpn digitenne heb ik 3kaartjes voor 6,95 1x16,95 aansluit kosten. En het settopbox is weer omhoog kost nu 59,95 .bji cd ben ik per maand 26,85 kwijt ,bij digitenne 6,95 scheelt toch 20 euro + dat ik nou alle zenders heb die ik wil.OP settopbox zit de helft niet op,geen discovery ,ngc ,bbc,animal planet,mtv,nickelodeon.en op digitenne zit wel belgie 1en 2 en wat ik hierboven opnoemde.Op die franse,duitse en turkse zenders die op cd zitten ,zit ik niet te wachten kijk ik toch niet naar.Het beeld is goed van een schotel heb ik ook niets op tegen maar canal digitaal die deugen niet.Nu heb ik een half jaar digitenne met het beeld is niets mis,het is net zo goed als met een schotel

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: KOOP TOCH EEN SCHOTEL

Ongelezen bericht door agro »

bij cd had ik 3kaartjes met het basis pakket is dus 3x 8,95 euro per maand
3 abonnementen is helemaal niet nodig, ik heb 4x tv, 2 twin tuners met harddisk en 2 tuners zonder harddisk.
Ik kan met cardsharing op elke tv onafhankelijk van elkaar met slechts 1 kaartje (familie pakket € 12,95 per maand) op elke tv elk willekeurig programma bekijken of opnemen.

roxy
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 okt 2005 17:25

Re: KOOP TOCH EEN SCHOTEL

Ongelezen bericht door roxy »

Beste snepke,
Je hebt er kwa schotel een aardige rommel van gemaakt,3 kaarten is niet nodig,1 was voldoende en de kanalen die je aan geeft die er niet op zouden zitten zitten er wel op maar dat bedoel ik met afstellen.

Vraagje aan agro ; Waar heeft u de cardsharing gehaald en wat koste deze,ik ga zelf ook weer uitbrijden en wil deze ook gaan halen.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: KOOP TOCH EEN SCHOTEL

Ongelezen bericht door agro »

stuur een mailtje en ik stuur je de info

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: KOOP TOCH EEN SCHOTEL

Ongelezen bericht door snepke »

heeft niks met afstellen temaken ,die zenders zitten niet op het settopbox wel op het basispakket.kun je afstellen hoe je wil,als je het settopbox hebt, heb je die zenders niet.

angel1978
Berichten: 11250
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: KOOP TOCH EEN SCHOTEL

Ongelezen bericht door angel1978 »

@snepke,

Je gaf zelf aan het basispakket te hebben:
bij cd had ik 3kaartjes met het basis pakket is dus 3x 8,95 euro per maand
dus dan heb je die zenders WEL...

Daarnaast kosten 2e en 3e smartcards voor het settop-pakket 1 euro per maand extra

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: KOOP TOCH EEN SCHOTEL

Ongelezen bericht door snepke »

ik had eerst settopbox enben toen overgestapt op het basis pakket omdat daar die zenders niet opzaten.en 2de of 3de smartcard voor 1 euro echt niet je moet zeker 1x basispakket hebben en dan kan je 1 kaartje voor 1euro nemen het 2de kaartje niet heb toen ook al geinformeerd.ze zetten het wel op hun site maar ze doen het niet

parky
Berichten: 67
Lid geworden op: 20 jun 2005 21:34

Re: KOOP TOCH EEN SCHOTEL

Ongelezen bericht door parky »

zo....vandaag weer een abbo afgesloten voor 10,- p/m, en daarmee kijk ik werkelijk 'alles'!! CanalD full pakket, SKY!!! alles en noem maar op het is er.
Welkom in de wereld van cardsharing :lol:
Je hebt alleen wel een ontvanger met ethernet nodig, bij voorkeur een dreambox ofzo. en connecties :wink:

Fred_M
Berichten: 43
Lid geworden op: 02 nov 2005 22:04

Re: KOOP TOCH EEN SCHOTEL

Ongelezen bericht door Fred_M »

Parky,

Ik zou niet zo lopen schreeuwen op dit forum over cardsharing... dat is nu niet echt wat je noemt legaal kijken.....

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: KOOP TOCH EEN SCHOTEL

Ongelezen bericht door agro »

Ik zou niet zo lopen schreeuwen op dit forum over cardsharing... dat is nu niet echt wat je noemt legaal kijken.....
Zolang je niet aan anderen beschikbaar stelt, of van anderen ontvangt, is volkomen legaal.
Edoch gezien de prijsstelling van parky heeft het er wel alle schijn van dat deze wel illegaal bezig is.

unlocken
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mei 2008 21:52

Re: KOOP TOCH EEN SCHOTEL

Ongelezen bericht door unlocken »

@snepke Ik heb een basis abonnement en voor 2 euro meer 2 settopbox pakketten erbij.
Eén nadeel van geen kabel is dat internet dan niet via de kabel kan dat is de enige reden dat ik OOK multikabel aanhoud.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: KOOP TOCH EEN SCHOTEL

Ongelezen bericht door agro »

Ik heb een basis abonnement en voor 2 euro meer 2 settopbox pakketten erbij.
Is helemaal niet nodig, als je de juiste apparatuur hebt kan je met 1 samrtcard of abonnement nagenoeg onbeperkt aantal tv's op aansluiten waarbij op elke tv elk willekeurig programma van hetzelfde abonnement kan worden bekeken of opgenomen.
En zolang dit voor eigen gebruik is, is dat volkomen legaal.

Gesloten