Pagina 2 van 2

Re: Tiscali Telfort internet telefonie DRAMA

Geplaatst: 04 jan 2009 01:15
door n. vd Berg
Het is inmiddels 4 januari en ik heb nog steeds geen vaste telefonie. Inmiddels heb ik deze zaak uit handen gegeven. Telfort geeft toe mij per abuis afgesloten te hebben. Volgens mij is het een kwestie van een knopje i/d centrale dat mijn telefoon het weer doet, maar neen, van Telfort moet je het opnieuw aanvragen, wat mij dus al die tijd niet is gelukt. Van 29 okt. jl. t/m eind januari heb ik geen telefoon. De schade die je dan hebt, voor mij vnl. emotionele schade, brieven schrijven, mobiel bellen (dit zo min mogelijk), etc. Tja, 3 maanden zonder telefoon, dat is nogal wat. De boeven komen daar mee weg en de opperboeven grijpen niet in. Alles draait om geld, commissie zus en commissie zo om je recht te halen. Opdoeken die commissies, stelletje aasgieren bij elkaar. Trouwens ik heb een blokkade op mijn rekening. Als Telfort geld wil dan moeten ze een acceptgiro sturen.
Met Telfort hoop ik voorlopig klaar te zijn.
Op 19 dec. jl. heb ik Internet en Telefonie per 1 febr. a.s. aangevraagd bij Online. Op 2 jan jl. liet ik de medewerker weten dat ik nog steeds geen ontvangstbevestiging heb ontvangen. De medew. vond het vreemd en ging bellen. Aanvankelijk kreeg ik weer die 0900-nr. om Online zelf te bellen. Ik zei tegen die aardige medew.: "kijk maar hoe u het oplost, dat is mijn probleem niet; daarnaast bel ik helemaal geen 0900-nrs.". Uiteindelijk ging hij er zelf achteraan en zou mij hiervan op de hoogte houden. Ik heb nog steeds niet van hem vernomen. Bleek dat ik niet in hun systeem voorkwam. Dit gaat ook goed, mensen. Ik houd u verder op de hoogte.

Re: Tiscali Telfort internet telefonie DRAMA

Geplaatst: 04 jan 2009 01:23
door kpndrama
kpn is eigenaar van telfort en tiscalli

Weg wezen dus. Daar wil je niets mee te maken hebben.

Re: Tiscali Telfort internet telefonie DRAMA

Geplaatst: 05 jan 2009 00:01
door arnoldvos
Hoi,

wat is nu wijsheid,
ik heb nu 2 adressen voor opzegging.
om op te zeggen dan ook alle 2 gebruiken?

groet,
arnold

Re: Tiscali Telfort internet telefonie DRAMA

Geplaatst: 05 jan 2009 12:40
door TdeHond
Kies het Postadres:

Postadres:
Postbus 217
2400 AE Alphen a/d Rijn

Bron: http://www.telfort.nl/voorwaarden/internet/

Vergeet niet ook even te bellen naar de klantenservice. De aangetekende brief met ontvangstbevestiging ( kopie + verzend- en ontvangstbewijzen zijn alleen om bewijs te hebben van opzegging mocht het bij Telfort fout gaan.

Re: Tiscali Telfort internet telefonie DRAMA

Geplaatst: 05 jan 2009 12:51
door arnoldvos
Oke bedankt voor de snelle reactie.

groet,
Arnold

Re: Tiscali Telfort internet telefonie DRAMA

Geplaatst: 06 jan 2009 13:39
door lady50
heb sinds 28 september internet-telefonie
heb heel vaak gebeld naar o9oo nummer
maar bij deze doet mijn telefoon het nog niet
zj zeiden dat ik een neuwe telefn moest kopen zu het probeem op gelost zijn....nou ij deze weer een hop geld kwijt...en nog geen telefoon..e an mij vertellen hoe ik van hen af kan komen...
is niet leuk meer :twisted:

Re: Tiscali Telfort internet telefonie DRAMA

Geplaatst: 06 jan 2009 15:20
door arnoldvos
Nou ik heb gisteren tel. opgezegd, 5 min in de wacht gestaan, en vervolgens aan de dame doorgegeven dat wij willen stoppen met internet van telfort.
kreeg te horen dat de einddatum 10 april as is en kreeg volgens afspraak een bevestigingsmail binnen.
voorals nog gaat dit goed

gelukkig het gaat niet altijd verjkeerd blijkt wel.

groet,
arnold

Re: Tiscali Telfort internet telefonie DRAMA

Geplaatst: 06 jan 2009 20:19
door lady50
hoi
bedank voor je reactie
zal voor jr duimen dat het goed gaat voor je
even afwachten...
groetjes yvonne

Re: Tiscali Telfort internet telefonie DRAMA

Geplaatst: 24 jan 2009 01:35
door mirjammarie
Ik lees over veel problemen met Telfort.
Ik ben al twee jaar in contact met Telfort omdat Telfort i.p.v. rekeningen te sturen voor een goedkoop abonnement wat ik afgesloten heb de rekeningen stuurt als horende bij een duurder abonnement.
Telfort stuurt constant aan op een rechtzaak, maar tot nu hebben zij dit nog niet uitgevoerd en begint steeds het hele circus opnieuw.
Graag zou ik de krachten bundelen met allen die Telfort klachten hebben en met een goede advocaat eens en voor altijd dit slecht functionerende bedrijf die gewoon slachtoffers maakt een halt toeroepen.
Telfort heeft mij inmiddels (onterecht!) gekoppeld aan een incassobedrijf, een bkr-codering (onterecht!) geregeld voor mij en dreigt regelmatig met LOONBESLAG!!!!
Wie voelt hiervoor, hoe pakken we dit aan en wie doet wat voor wanneer?
Ik zie uit naar de reacties!

Re: Tiscali Telfort internet telefonie DRAMA

Geplaatst: 24 jan 2009 10:51
door lady50
hoi
nou ik voel er wel wat voor
ze maken er een zooitje van
mijn telefoon werkt nu nog niet
maar je moet wel betalen voor iets wat niet werkt
en veel kosten maken
ik hoor wel hoe wij dat gaan doen
groetjes

Re: Tiscali Telfort internet telefonie DRAMA

Geplaatst: 10 feb 2009 19:19
door haagshopje64
Ik betaal ook te veel.
Heb sinds eind December teltort internet+bellen.
Voor 29.90 per maand.
In januari moest ik 70,38 betalen.
En nu in februari 46,83 waarvan 12,56 Adminisratie en verzendkosten???

Heb ze gisteren ochtend een mail gestuurd. Heb nog niks gehoord.
Snap niet dat dit zomaar kan en mag. Dat niemand dit controleert en dat deze mensen gewoon maar kunnen doen wat ze willen.

Re: Tiscali Telfort internet telefonie DRAMA

Geplaatst: 15 aug 2009 17:14
door robbie25
Oplichters idd.

Modem besteld, maar netjes afbesteld en geen probleem.
Opgestuurd en zagen alleen dat ik erover na zou denken in het systeem. Als ik erover nadenk bestel ik het af of neem ik het toch???
Drie of vier keer heb ik gebeld voor informatie en bij de laatste keer afbesteld. Modem moet ik dus gewoon betalen.
Krijg je zo'n geweldige hulplijn voor ondersteuning en steeds opnieuw moet vragen hoe het zit. Weer een muziekje en weer even vragen en weer wat geld erbij smokkelen.

Zitten er van die mensen op de lijn die totaal geen eigen kijk hebben op dingen en niks mogen zeggen. Zelfs hun eigen mening geven ze niet, alleen als ze iets willen verkopen. Modem zou beter zijn en sneller, wat dus totale onzin bleek te zijn na navraag bij een aantal mensen die netwerken aanleggen.

Wel een slim zaakje trouwens. We zetten U weer even in de wacht. Gesprekken nemen ze ook niet op, dus bewijs is er niet.

No more Tiscali voor mij..