Klopt Jane D
Dat vertelde ze mij bij Tele2. Ze kunnen me wel houden aan mijn contract maar de meneer van de Financiële Administratie wilde mij niet aansluiten. Vreemde zaken dus bij Tele2. Maar goed, ik heb inmiddels al een aangetekende brief met bericht van ontvangst verzonden naar Groningen met cc aan de directie in Amsterdam én een jurist van mijn rechtsbijstand dat ik per direct mijn abonnement opzeg bij Tele2 en ik ook niet gehouden wil worden aan mijn 3 maanden opzegtermijn.
Ik mag dan wel een simpele WSNP-er zijn, zoals die meneer mij ook noemde van de Financiële Administratie omdat IK er niet voor kon zorgen dat ik weer aangesloten zou worden maar mijn bewindvoerder, maar ik ben wel een trotse simpele WSNP-er. Ik laat me niet zomaar onbeschoft behandelen. Ik zeg NEE tegen Tele2. Ben heel benieuwd of Tele2 nu de zaken netjes afhandelt en mijn abbo meteen opzegt en niet weer opnieuw aan gaat sluiten wanneer zij ineens wel hun administratie op orde hebben. Ik kreeg afgelopen vrijdag nog een herinnering van Tele2 met dagtekening 10 juni van een factuur die ik al op 12 mei 2009 heb betaald en terwijl die factuur ook op mijn "online rekening inzien" bij Tele2 al bij archief staat, aldus betaalt.
Ik ben het zat en ik hoop zo snel mogelijk van Tele2 af te zijn.
Ik heb hun rekeningnummer inmiddels al bij mijn bank laten blokkeren. Zij kunnen niet meer innen via mijn bank.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 Mobiel
-
- Berichten: 249
- Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59
Re: Tele2 Mobiel
Geachte Bret62
Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van
Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Tele2 webservice
Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van
Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Tele2 webservice
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Tele2 Mobiel
Bret62 -
daar is de webcare weer.
Ik zou ze verwijzen naar de onbeleefde meneer - en een tegeneis indienen voor vergoeding van de tijd die je erin hebt gestoken (klinkt als een aantal uren) en de tijd van de bewindvoerder.
Als het trouwens echt dringend noodzaak is dat je bereikbaar bent, overweeg dan een prepaid telefoon. Is welliswaar duurder in gebruik, maar als het alleen om bereikbaarheid gaat, zou dit in jouw geval een uitkomst kunnen zijn.
Succes met dit gevecht.
Edit:
Trouwens, als tele2 de boel ontbind, zonder aantoonbare reden(!!) (dus een bewijs dat de bewindvoerder opzegging heeft aangevraagd) kan men volgens mij helemaal niet eisen dat je blijft betalen.
Indien men alsnog incasseert - dan zou ik het direct laten storneren, en bij de bank (al dan niet met bewindvoerder) een selectieve blokkade aan laten brengen voor tele2. Daarnaast is aangifte doen natuurlijk altijd een optie.
daar is de webcare weer.
Ik zou ze verwijzen naar de onbeleefde meneer - en een tegeneis indienen voor vergoeding van de tijd die je erin hebt gestoken (klinkt als een aantal uren) en de tijd van de bewindvoerder.
Als het trouwens echt dringend noodzaak is dat je bereikbaar bent, overweeg dan een prepaid telefoon. Is welliswaar duurder in gebruik, maar als het alleen om bereikbaarheid gaat, zou dit in jouw geval een uitkomst kunnen zijn.
Succes met dit gevecht.
Edit:
Trouwens, als tele2 de boel ontbind, zonder aantoonbare reden(!!) (dus een bewijs dat de bewindvoerder opzegging heeft aangevraagd) kan men volgens mij helemaal niet eisen dat je blijft betalen.
Indien men alsnog incasseert - dan zou ik het direct laten storneren, en bij de bank (al dan niet met bewindvoerder) een selectieve blokkade aan laten brengen voor tele2. Daarnaast is aangifte doen natuurlijk altijd een optie.
Re: Tele2 Mobiel
@ WebServiceTele2
Ik heb u zojuist een mail gezonden met de door u gevraagde informatie. Ik hoop snel van u te horen.
@ Guardian72
Bedankt voor je reactie. Ik hoop niet dat dit een gevecht moet worden met Tele2 want ik ben al met een ander lichamelijk gevecht bezig. Ik heb er echt geen kracht voor momenteel, daarom heb ik het ook uitbesteed aan mijn rechtsbijstand. Maar ik hoop dat WebserviceTele2 iets kan betekenen voor mij in deze.
Ik heb de namen van betreffende medewerkers van de klantenservice en financiële afdeling al doorgegeven. Ik heb inderdaad veel met het 0900 nummer moeten bellen op mijn geleende prepaid waar ik EUR 20 op moest waarderen. Dat was in een keer er doorheen. Daarom wilde ik ook geen prepaid, het is zo vreselijk duur om te bellen. Maar nu ik deze leenprepaid heb, ben ik in ieder geval wel telefonisch bereikbaar.
Ik probeer nu mede met hulp van mijn bewindvoerder een vaste telefonie te krijgen want het is moeilijk om als WSNP-er een nieuw abonnement af te sluiten bij een telefoon provider. Ik ben om gezondheidsredenen toch niet meer zo mobiel en kom amper de deur uit m.u.v. ziekenhuis bezoeken en onderzoeken.
Tele2 heeft geen bewijs dat de bewindvoerder opdracht heeft gegeven voor afsluiting omdat zij dat nooit heeft gegeven. Ik heb hier wel een kopie van een fax van haar aan Tele2 dat zij nimmer daartoe opdracht heeft gegeven en verzoekt Tele2 met klem mij weer aan te sluiten. Maar die laatste fax heeft Tele2 niet ontvangen, zegt die meneer van de Financiële Administratie.
Ik wil nu dus echt weg bij Tele2. Ik voel me zo onheus bejegend door die meneer van de Financiële Administratie en die mevrouw van de klantenservice van Tele2. Ik hoop dat Tele2 hun zaken na dit alles nu netjes afhandelt en mijn abbo opzegt zonder mij aan de contractduur te houden. Ik ben benieuwd.
EDIT:
Tele2 heeft mij overigens WEER aangesloten sinds heden, maar ik vertrouw de zaken van Tele2 niet meer. Ik bel ook niet meer met die mobiel. Ze kunnen me zo weer afsluiten, immers, dat is op 11 juni ook gebeurd en op 18 juni weer.
Ik heb u zojuist een mail gezonden met de door u gevraagde informatie. Ik hoop snel van u te horen.
@ Guardian72
Bedankt voor je reactie. Ik hoop niet dat dit een gevecht moet worden met Tele2 want ik ben al met een ander lichamelijk gevecht bezig. Ik heb er echt geen kracht voor momenteel, daarom heb ik het ook uitbesteed aan mijn rechtsbijstand. Maar ik hoop dat WebserviceTele2 iets kan betekenen voor mij in deze.
Ik heb de namen van betreffende medewerkers van de klantenservice en financiële afdeling al doorgegeven. Ik heb inderdaad veel met het 0900 nummer moeten bellen op mijn geleende prepaid waar ik EUR 20 op moest waarderen. Dat was in een keer er doorheen. Daarom wilde ik ook geen prepaid, het is zo vreselijk duur om te bellen. Maar nu ik deze leenprepaid heb, ben ik in ieder geval wel telefonisch bereikbaar.
Ik probeer nu mede met hulp van mijn bewindvoerder een vaste telefonie te krijgen want het is moeilijk om als WSNP-er een nieuw abonnement af te sluiten bij een telefoon provider. Ik ben om gezondheidsredenen toch niet meer zo mobiel en kom amper de deur uit m.u.v. ziekenhuis bezoeken en onderzoeken.
Tele2 heeft geen bewijs dat de bewindvoerder opdracht heeft gegeven voor afsluiting omdat zij dat nooit heeft gegeven. Ik heb hier wel een kopie van een fax van haar aan Tele2 dat zij nimmer daartoe opdracht heeft gegeven en verzoekt Tele2 met klem mij weer aan te sluiten. Maar die laatste fax heeft Tele2 niet ontvangen, zegt die meneer van de Financiële Administratie.
Ik wil nu dus echt weg bij Tele2. Ik voel me zo onheus bejegend door die meneer van de Financiële Administratie en die mevrouw van de klantenservice van Tele2. Ik hoop dat Tele2 hun zaken na dit alles nu netjes afhandelt en mijn abbo opzegt zonder mij aan de contractduur te houden. Ik ben benieuwd.
EDIT:
Tele2 heeft mij overigens WEER aangesloten sinds heden, maar ik vertrouw de zaken van Tele2 niet meer. Ik bel ook niet meer met die mobiel. Ze kunnen me zo weer afsluiten, immers, dat is op 11 juni ook gebeurd en op 18 juni weer.
Re: Tele2 Mobiel
Even voor de goede orde: Deze mail heb ik vandaag gekregen van Tele2 Webservice
Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw email. Het spijt me te horen dat u onbeschoft behandeld bent door 2 van onze medewerkers.
Wij hebben dan ook uw mobiele nummer met onmiddelijke ingang stopgezet zodat u geen opzegtermijn meer heeft.
Met vriendelijke groet,
Tele2 webservice
Nou da's netjes toch wel. Geen opzegtermijn en een excuus. Mijn telefoon is inderdaad afgesloten nu. Inmiddels heb ik een andere tel. provider. Ik vertrouw erop dat Tele2 de facturering ook correct afhandelt, dwz zonder heraansluitkosten of andere extra kosten.
Dank voor de snelle afhandeling hiervan Tele2webservice.
Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw email. Het spijt me te horen dat u onbeschoft behandeld bent door 2 van onze medewerkers.
Wij hebben dan ook uw mobiele nummer met onmiddelijke ingang stopgezet zodat u geen opzegtermijn meer heeft.
Met vriendelijke groet,
Tele2 webservice
Nou da's netjes toch wel. Geen opzegtermijn en een excuus. Mijn telefoon is inderdaad afgesloten nu. Inmiddels heb ik een andere tel. provider. Ik vertrouw erop dat Tele2 de facturering ook correct afhandelt, dwz zonder heraansluitkosten of andere extra kosten.
Dank voor de snelle afhandeling hiervan Tele2webservice.