Helaas ? Blijft het feit dat u zich moreel verheven voelt, u schaart zich ook bij die mensen die vinden dat hun argumenten de enige juiste leer verkondigen.Helaas is dit niet juist. Daarnaast is dat gehuil over "linkse rakkers" en de zogenaamde morele verhevenheid van "links" zo ondertussen wel uitgewerkt hoor. Erg afgezaagd.
Zie vorige opmerking, u trekt de quote uit het verband. Nieuwberichten zijn nooit neutraal. Ieder krant heeft een politieke tint, zowel links als rechts op het spectrum.Hoe kan het plaatsen van neutrale nieuwsberichten getuigen van minachting voor andersdenkenden? Volslagen onzin
Werd zo'n 15 jaar geleden ook al eens beweerd, een poging daartoe werd toen gedaan door ene mijnheer Brinkhorst. Is ook niet gelukt.Een meerderheid van de Tweede Kamer is, op den duur, voor een dergelijk verbod. Dan lijkt me het niet zo'n vreemde aanname.
Als de politiek - en daarmee het Nederlandse volk - een verbod na streeft, dan niet zonder compensatie en volledige schadeloosstelling zoals die ook bij onteigening geldt.
Een boude voorspelling dat er een meerderheid zal zijn op korte termijn, misschien moet u in de politiek gaan. Met deze voorspellende gave kunt u wat bereiken.
Praktisch bekeken komt het er volgens u op neer dat het niet uitmaakt of er wat bereikt wordt. Alleen om het argument van de mensen "met een hogere moraal" te doen gelden, wordt niet het doel nagestreefd, maar het argument daarvoor.Weer zo'n non-argument. Omdat anderen het doen, moeten wij er ook maar mee doorgaan?
Als we op die tour gaan, weet ik ook nog wel een cliché. Als uw buurman in de sloot springt, doe jij het dan ook?
In zijn totaliteit een nogal afgezaagde post.
Dit soort acties heeft alleen zin als dit in wereldwijd verband, of op z'n minst in de EG-landen een verbod komt.
Zeker geen non-argument of afgezaagde post. Ik neem aan doet u voor een doel gaat en niet voor een gedachte.
Is geen cliché, mijn buurman kan niet zwemmen.Als uw buurman in de sloot springt, doe jij het dan ook?