Pagina 2 van 2

Re: Zaanse Autoservice

Geplaatst: 19 aug 2008 19:43
door cz
Oh jee, wat balen he?

Heb je gewoon aangifte bij de politie gedaan? Zo ja kan dat telefonisch?

Wil je me laten weten hoe het afgelopen is?

Grt
cz

Re: Zaanse Autoservice

Geplaatst: 19 aug 2008 20:03
door oh jee
Aangifte van oplichting doen kan niet telefonisch. Volgens mij is het de bedoeling dat je aangifte doet in de gemeente waar het voorval heeft plaatsgevonden (Wormerveer dus).
Aangezien de zaak al loopt en justitie deze week inzichtelijk wil hebben om hoeveel schade het gaat, lijkt het mij het beste dat je zsm (vanavond nog?) probeert aangifte te doen. De politie kan je wel vertellen of er in jouw geval sprake is van oplichting. Als je aangifte gedaan hebt, moet je dus vragen of ze je aangifte naar het arrondissementparket in Haarlem willen sturen. Misschien kan je nog bellen (023-8883388) om te vragen of je je nog in deze zaak kunt voegen.

Succes!

Re: Zaanse Autoservice

Geplaatst: 22 aug 2008 00:54
door kvg
Hoi,

Ook ik heb hier een miskoop gekocht!! eigelijk hetzelfde verhaal als hierboven..gelukkig GEEN garantie bijgekocht want ze waren al met een week vertrokken!!

Ze zijn wederom een nieuw zaakje begonnen. Nu met de naam
LENTEPARK AUTO's (hoe komen ze erop)

http://www.lenteparkautos.nl

gevestigt in De Zilk

Voorraad beheer doen ze wederom via de website http://www.wheelerdelta.nl
en alle auto's zijn uiteraard dealer onderhouden...hahahaha. Bij mij was de ruitenwisservloeistof niet eens gevuld

maargoed...ze adverteren wederom met
- NAP (dat zijn ze niet zie http://www.autopas.nl/autobedrijven-lis ... ode=2191AH)

-RDW <-- tja iedereen met KvK kan hier lid van worden
-DEKRA <-- zijn ze helemaal geen lid van

Wie heeft er zin om langs te gaan en alle KM standen te controleren?

btw...de aangiftes kunnen nu dus naar De Zilk

Domeinnaam lenteparkautos.nl
Status actief
Datum registratie 18-04-2008

Datum klopt precies met het verdwijnen van onze Zaanse auto vrienden

Re: Zaanse Autoservice

Geplaatst: 19 feb 2011 00:05
door EdBul
Beste,

Vraag zijn deze heren nu De Waard auto`s geworden misschien.

Zitten op hetzelfde adres dus.

m.v.g.

Ed

Re: Zaanse Autoservice

Geplaatst: 31 aug 2012 17:21
door waardautos
De waard auto's heeft niks te maken met de vorige eigenaren die in dit pand hebben gezeten en een slechte naam hebben veroorzaakt, zo te horen. Wij zaten hiervoor 6 jaar in leiden en zijn daarna verhuisd naar de zilk. Dus wie aanneemt dat de vorige bedrijven een pot nat zijn, heeft het mis. Wij willen niks te maken hebben met de vorige autohandelaren.

Re: Zaanse Autoservice

Geplaatst: 01 sep 2012 16:00
door wiseger
waardautos schreef:De waard auto's heeft niks te maken met de vorige eigenaren die in dit pand hebben gezeten en een slechte naam hebben veroorzaakt, zo te horen. Wij zaten hiervoor 6 jaar in leiden en zijn daarna verhuisd naar de zilk. Dus wie aanneemt dat de vorige bedrijven een pot nat zijn, heeft het mis. Wij willen niks te maken hebben met de vorige autohandelaren.
Jullie hebben niets te maken met vorige eigenaren van doen maar hanteren wel dezelfde principes van geen BOVAG lid, geen garantie, geen NAP etcetera. ?

Re: Zaanse Autoservice

Geplaatst: 01 sep 2012 16:48
door waardautos
Dat is niet waar.

Op auto's boven de 3500 EURO kunt u bij ons 3 maanden garantie krijgen voor 399EURO extra en nap kunt u bij ons ook krijgen. Dus ik weet niet wat u aan het bazelen bent.

Re: Zaanse Autoservice

Geplaatst: 01 sep 2012 17:08
door wiseger
Dat is best wel raar dan, als ik jullie postcode 2211 controleer op de site van http://www.autopas.nl, dan komt er naar boven dat jullie niet aangesloten zijn bij de NAP? Ik zou maar even contact opnemen met autopas om deze fout van hun snel te corrigeren, zet potentiele kopers toch zomaar op het verkeerde been. Ook voeren jullie nergens het NAP beeldmerk op jullie site?

En garantie bijkopen is iets anders als garantie geven. Een BOVAG garage geeft standaard garantie. Jullie zetten zelfs expliciet in jullie algemene voorwaarden dat de auto zonder garantie wordt geleverd. In theorie kan de auto al na tien meter rijden ermee ophouden en dan is de klant het haasje. En voor auto's onder de 3500 is garantie niet mogelijk?

Re: Zaanse Autoservice

Geplaatst: 01 sep 2012 17:33
door riddert
wiseger schreef:
En garantie bijkopen is iets anders als garantie geven. Een BOVAG garage geeft standaard garantie. Jullie zetten zelfs expliciet in jullie algemene voorwaarden dat de auto zonder garantie wordt geleverd. In theorie kan de auto al na tien meter rijden ermee ophouden en dan is de klant het haasje. En voor auto's onder de 3500 is garantie niet mogelijk?
Niet om het één of ander, een Bovag bedrijf geeft pas garantie vanaf een aankoopbedrag van €4500,-. Bovag leden adverteren veelal met zogenaamde 'meeneemprijzen', de klant kan kan dan voor kiezen om voor de garantie een toeslag te betalen. Voor auto's beneden de €4500,- geeft ook een Bovag bedrijf geen garantie.
Aldus de Bovag zelf; http://www.bovag.nl/over-bovag/bovag-garantie

Re: Zaanse Autoservice

Geplaatst: 01 sep 2012 18:16
door wiseger
@riddert

Dat is niet geheel juist, indien het aankoop bedrag van de auto 35% van de catalogus waarde bedraagt, dan is de BOVAG garantie wel van toepassing maar in essentie heb je wel gelijk. In de hele autobranche is men bijzonder gierig qua garantie. Het verschil is alleen dat een BOVAG garage standaard wel de garantie aanbied (indien inderdaad de prijs boven de 4500 of 35% cataloguswaarde bedraagt) en de koper expliciet van de garantie moet afzien om korting te krijgen.

Consumenten realiseren zich vaak niet welke risico's ze nemen bij het kopen van een tweedehands wagen zonder garantie danwel technische ANWB keuring. De meeste topics over autohandelaren gaan er dan ook over dat de auto er al spoedig mee ophield en het ene na het andere mankement optrad. Het is dan de vraag op de verkoper weet had van de mankementen en deze bij de verkoop verborgen hield, of dat er sprake is van pech. Maar bij meerdere gebreken in korte tijd, bekruipt mij toch vaak het gevoel dat de ervaren inkoper dit toch had moeten merken bij het inkopen van de auto.

Wat ik wel overigens ook altijd erg bijzonder vindt is dat je zelf zelden meemaakt dat het ene na het andere mankement optreed in je auto. Ik heb wel het normale onderhoud en af en toe een vervanging van een onderdeel, maar nog nooit meegemaakt dat achter elkaar alles stuk ging en zeker niet binnen een termijn van een paar weken.

Re: Zaanse Autoservice

Geplaatst: 01 sep 2012 18:57
door waardautos
Ons bedrijf bestaat al 8jaar, heeft u ooit wat slechte reacties kunnen vinden over ons, onder de naam de waard auto's, nee dus. Dan moet je niet gaan beweren dat bedrijven die geen bovag erkend zijn slecht zijn.

Ondanks dat wij niet bovag erkend zijn, proberen wij onze klanten altijd tevreden te houden.

Re: Zaanse Autoservice

Geplaatst: 01 sep 2012 19:04
door wiseger
@waardeautos

Waar zie je mij dan beweren dat niet-Bovag garages slecht zijn? Bovag biedt de normale consument, de niet auto-expert, alleen iets meer zekerheid omdat ze een klachtencommisie hebben waar je kan klagen als je er niet met de garage uit komt.

Net zoals een standaard NAP vermelding de consument meer zekerheid biedt dan de garages waar de consument erom moet vragen. De meeste consumenten weten geeneens wat NAP is, ze zullen niet snel vragen om iets wat ze niet kennen.

Re: Zaanse Autoservice

Geplaatst: 03 sep 2012 11:23
door waardautos
Nou, tegenwoordig is de eerste vraag die een klant stelt, of de auto NAP heeft. Dus tegenwoordig moet je bij elke auto een NAP aantonen wil je hem verkopen.