@hark... Hoe kan jij dit nou weten? Ik heb je weer even je gang laten gaan maar je bent nu leugens aan het verspreiden.Neem een Rotpunk zou ik zeggen.
Mooie sterke hoogglans gelakte keukens.
Je hebt volgens mij die Rotpunk'd van je nog niet eens thuis staan, laat staan dat jij ook maar IETS over de kwaliteit kan zeggen..
En als je hem toevallig in de laatste weken wel thuis hebt gekregen ben ik benieuwd naar je mening na 2 jaar gebruik.. niet na aankoop..
Ik weet zeker dat je je dood gaat schamen over een paar jaar als je deurdempers er mee ophouden en je denkt nog eens terug aan die mensen die je hier op het forum hebt lopen ouwe-#oeren naar een Rothpunk'd..
Als je nog geen uitgebreide gebruikservaring hebt, heb je geen recht van spreken over bepaalde kwaliteitsniveau's Hark..
En dat geldt ook voor dat gezwets van je over kwaliteit en gebruiksgemak van verschillende merken apparatuur. Je hebt die klok wel ergens in de verte horen luiden maar je hebt werkelijk geen flauw idee waar die klepel nu werkelijk hangt..
Stop nou eens met consumenten willens-en-wetens verkeerd voorlichten omdat jij je ego alleen maar even wilt opkrikken..