P#tverdomme
een half uur geleden was zo'n gast ook bij mij aan de deur (Heerlen), mijn moeder was niet thuis toen een netjes geklede man voor de deur stond, om een verhaal kort te maken; ja ik heb getekent...
Eigenlijk nogal overrompeld wilde ik hem zo snel mogenlijk de deur uit hebben, ik vond het maar een vaag persoon, getekent, mijn 06-nr zo even uit het hoofd verzonnen (hij vroeg namenlijk of ik ook interesse had in dat werk en dan 1200 Euro PER WEEK verdienen kon, maar als beginner zat je op een 600 Euro per week. Tevens vertelde vroeg hij of ik wiet rookte en zei vrolijk "Ik ook hoor"...
Goed, en nu? Hoe stom ook, getekent, ik heb mijn naam en adres genoteerd, geen (geldig) telefoonnummer en gelukkig ook geen rekeningnummer. Ik ben niet de eigenaar van dit pand, dat is mijn moeder
ook heeft mijn moeder een andere achternaam als mij, maargoed, mijn handtekening staat toch mooi eronder.
Moet ik mij nu zorgen maken? Ik heb een brief gestuurd (niet aangetekend) waarbij ik het contract beëindigen wil (alhoewel deze nog niet is ingegaan, vandaag getekent namenlijk en 7 werkdagen de tijd om ervanaf te zien volgens het contract).
Morgen wil ik dus meteen een aangetekende brief sturen, moet hier nog iets speciaals in vermeld staan of gewoon zo kort mogenlijk? Dit is wat ik momenteel in gedachte had;
Beste Heer/Mevrouw,
Ik wil de overeenkomst ontbinden, getekent op 28-10-2008.
Het betreft hier om het "Nuon Gas Actieprijs en
Nuon Stroom Actieprijs" 'aanbieding'. Het kopie van de
ontbinding graag toesturen naar onderstaand adres.
Ook wil ik hierbij vermelden dat ik niet de eigenaar van dit
pand ben en niet over de betalingen ga.
Iemand nog een tip misschien?