Mijn dochter heeft vorig jaar een Bauknecht vaatwasmachine van ons gekregen, deze is sinds begin november al stuk. De service monteur is hiervoor al 3 x(4 x was op dezelfde dag) langs geweest.
De eerste keer was ik zelf aanwezig, deze man ging heel erg bruusk met de vaatwasser om, heeft i.v.m. het waterniveau 2 blokjes ergens van tussen gehaald maar na enkel minuten was er weer die foutcode F7.
Nadien heeft hij al 2 x andere onderdelen erin geplaatst maar nog steeds weigerde de vaatwasser, hij wist niet of het onderdeel dat hij nu ging bestellen de machine wel weer zou laten werken maar het was het proberen waard volgens hem.Inmiddels zijn we 10 weken en diverse telefoontjes met ZEER onsympathieke medewerksters van de klantenservice verder.
Mijn dochter heeft 3 telefoonnummers (2 mobiele en 1 vast) doorgegeven, de monteur neemt contact op een half uur voor dat hij bij haar, is voor de afspraak.
Hij probeert altijd maar 1 Mobielnummer met het gevolg dat (wegens het slechte bereik in haar woonplaats) hij haar niet te spreken krijgt, de vaste telefoon probeert hij zelfs niet.Dit heeft zij al verschillende keren doorgegeven. Zij is nu verplicht thuis te blijven op woensdag want bij klantenservice kunnen ze niet vertellen of het 's morgens of 's middags is dat hij gaat komen.
Al bij al is de service van Bauknecht, in mijn ogen en na deze ervaring, ronduit SLECHT. Totaal NIET klantvriendelijk en als hij morgen nog niet gemaakt is, met onkundige monteurs. NOOIT meer een Bauknecht bij ons in de familie,