LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Online gaming en MLM niet te stoppen......

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
jor

Re: Online gaming en MLM niet te stoppen......

Ongelezen bericht door jor »

En zoals altijd, niet Herbalife helpt maar dat dieet dat u erbij volgt!! Ook zonder herbalife lukt het u prima hoor. Resultaat is niet blijvend, het is weer kort afvallen maar helaas geen goede eetgewoonten aanleren.<<< Dus na Herbalife is er weer uw dikke lijf>>>.
Vooral het laatste zou grappig zijn als het niet zo was dat heel veel mensen geld verliezen door dit soort prutsers te geloven.Zelfs hier op een forum waar nauwelijks nieuwe mensen( in dit topic ) komen is slecht nieuws ook nieuws en dat is de reden dan van tijd tot tijd figuren als herba hier zijn/haar straatje veegt met gebral over eigen baas zijn enz.

Herba

Ongelezen bericht door Herba »

Ik stop met deze onzin, Herbalife bestaat 28 jaar als die onveilig is, dan had het geen bestaansrecht!!
Wat een ONZIN Hepa.... door herbalife,
Klopt als je stopt met herbalife kan je weer dikker worden, komt omdat je kwaliteit van de voeding die doior hebzucht in de maatschappij zwaar is achter uitgegaan, daar wordenn de mense vet van..
Maar geloof in je eigen ding, allle respect voor jou, ik geloof in mijn ding verder de groeten

jor

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 05 Jun 2008 05:58 door Herba

Ik stop met deze onzin,
Niemand had anders verwacht.Valt het jou nu zelf niet op dat je het vrijwel alleen maar hebt over hoeveel je er mee ( kan ) verdienen en hoe mlm hier werkt terwijl je de produkten helemaal niet benoemd noch uitlegt wat de produkten inhouden? . Nee, geen info over het produkt en slechts aandacht voor het mlm-gedeelte is de grote fout die mlmérs maken.Het gaat kennelijk veel meer om meer mensen te zoeken voor je downline dan om de spullen zelf.Is trouwens heel gebruikelijk in mlm-land waar iets de achterlijk hoge prijzen moet legitimeren.Mensen als herba zijn in mijn ogen niet slecht of dom, maar ze worden misleid en doen net zolang aan het ontkennen van het probleem als maar mogelijk is.Dan gaat ineens het licht aan en zie je de spullen van nog geen 25% van de herbalife-prijs op het internet verschijnen. Laat ook hier dan maar duidelijk zijn dat ik mlm wel degelijk zelf heb getest ( en de vaste bezoekers weten dat ) en na vele maanden dik 20 uur per week te hebben geinvesteerd had ik nog minder inkomen dan mijn krantenjongen, ben ik nu een loser of werkt het gewoon niet.?De mlmérs hier weten het natuurlijk al, ik heb me niet goed in gezet/ik had het anders moeten doen/ik had een slecht bedrijf/ ik had een slechte upline/ik loog over het aantal uren/ en nog veel meer van dit moois.Moraal van het verhaal? een goed produkt heeft helemaal mlm niet nodig en vliegt zonder dure verkooppraatjes als warme broodjes uit elke winkel.

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Maar ik merk aan de reacties dat het van mensen afkomt die alleeen maar negatieviteit in het leven zien, en die raad ik ook nooit aan om aan MLM te doen, dat zeg ik ook aan de mensen die er aan willen beginnen.
Ook hier lijkt het weer alsof je niet verder komt dasn je upline nakakelen. Hoe bestaat het immers dat er mensen zijn die mlm niet helemaal geweldig vinden. Dat moeten wel negatieve mensen zijn.

Maar goed, je gaf nog wat voer voor verdere discussie.
Herbalife is geen placebo product, als dat zo was dan houdt het geen 28 jaar op de markt uit, over 60.000.000 gebruikers wereldwijd.
Dat zijn er dus 60 miljoen. 60 miljoen gebruikers. Niet mensen die het ooit gebruikt hebben, nee gebruikers, oftewel mensen die het momenteel gebruiken.

Omzet van herbalife is 2,145 miljard dollar in 2007, aldus de 10K filings van herbalife welke je op hun website kan vinden. Met 60 miljoen klanten (jouw woorden herba) kom je dan uit op een omzet van 35,75 dollar per klant. Ervan uitgaande dat alle klanten eindklanten zijn en het gekocht hebben van hun distributeur welke 50% korting kreeg, hebben ze dus maximaal 71,50 dollar per klant per jaar aan omzet.
Dit vind ik ietwat vreemd gezien de prijs van de producten. Jij niet, herba?
Dus...
Informeer eerst goed voordat je kritiek uitoefent!!!!
Wellicht zou je hier op in kunnen gaan. En ook gelijk je andere beweringen kunnen bewijzen.

Ik wacht in spanning af.

Gesloten