LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vooraankondiging achterstandsmelding BKR

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
EE

Re: Vooraankondiging achterstandsmelding BKR

Ongelezen bericht door EE »

Beste Piet

Ik geniet van je ga zo door piet en we moeten blijven vechten tegen dat tuig.

groetjes

Dennis

Ongelezen bericht door Dennis »

Ook nog: Na 60 dagen zijn ze verplicht het aan te melden bij het BKR. De dreigbrief van donderdag kwam 68 dagen na data. Wat zullen ze het druk krijgen daar bij het BKR. Ze zullen daar toch ook wel door hebben hoe de vork in de steel zit. Die zogenaamde "restschuld" (welke ik niet erken) kan bij een registratie bij het BKR helemaal niet meer betaald worden. Of zouden ze in die dexia bunker denken dat de gemiddelde gedupeerde genoeg contanten in huis heeft? Registratie bij BKR heeft tot gevolg dat je in het geval van overstag gaan geen geld meer kan lenen om die rovers te betalen. Lijkt mij dus geen slimme zet van die bende. Wanneer gaat dat stelletje criminelen om de tafel zitten, samen met die andere rovers, om dit debacle op te lossen? Deze situatie maakt veel mensen kapot en op de rand van een inzinking. Wat hier ook uitkomt voor oplossing, we moeten de misdaden van dexia nooit maar dan ook nooit vergeten! We moeten er voor zorgen dat deze bank nooit meer actief mag en kan worden op Nederlandse bodem.
dexia is voor mij een synoniem geworden van bedrog.

Pieter

Ongelezen bericht door Pieter »

Wij zitten ook te wachten op een dagvaardiging. (incasso buro's mogen ze over slaan, Kost alleen maar tijd en geld voor het incasso buro. Eeuwig zonde. Is geld over de balk gooien en een grote verliespost voor GGN)
Ben benieuwd wanneer ze komen.
Ik lust ze rauw.
Contractant heeft geen inkomen, Depot leeg, Waar moet het van betaald worden?

Mvg Pieter

Birka

Ongelezen bericht door Birka »

Hallo alemaal,
Ook ik heb donderdag 26-06-03 diezelfde dreigbrief ontvangen over melding bij het BKR en incasso-procedure.
Ik ga uiteraard niet in op hun "aanbod" en betaal ook niet de "restschuld". Wel zal ik weer een aangetekende brief sturen om nogmals erop te wijzen dat ik cq mijn man als eega-leaser al lang vernietiging hebben ingeroepen van het lease-contract en er dus helemaal geen betalingsachterstand bestaat.
Sterkte iedereen
groeten
Birka

Gesloten