LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] abonnement @ Home

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
GePerS
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 mei 2008 19:22

Re: abonnement @ Home

Ongelezen bericht door GePerS »

Queenfan,dat heb jij goed gezien,Als @ Home de negende van de maand het abonnementsgeld afschrijft,betaal je al 21 of 22 dagen te vroeg voor een dienst die nog gelevert moet worden.Terwijl iemand die werkt nooit,voor plusminus de drieentwintigste van de maand,zijn salaris ontvangt.Ook als iemand A.O.W. pensioen of wat voor uitkering dan ook krijgt,zijn ze nergens zo snel als @ Home,Casema en Multikabel.Nu stelt @ Home in zijn veel te late uitleg dat zij wel moesten omdat Casema en Multikabel dat altijd al deden.Maar waarom wil @ Home zich zo graag aanpassen aan Casema en Multikabel ? het kan toch ook andersom ??? Maar dat is bij zakkenvullers natuurlijk geen optie,omdat ze altijd bezig zijn om naar manieren te zoeken om hun zakken te vullen,zonder zich af te vragen of dat maatschappelijk wel kan en mag.Ik weet niet of jullie het weten maar bij ieder bedrijf waar grote bedragen binnenkomen,hebben ze iemand in dienst of ingehuurt en die met dat te vroeg geincasseerde geld speelt en daar grof mee verdiend.Nou niet met mijn geld dus,want zoals ik al eerder melden,ik boekt elke dubbele afschrijving accuut terug en ze moeten niet blijven kwalen en klieren,want dan hoeven ze helemaal niets meer van mij te factureren.Want in plaats dat het nieuw te vormen bedrijf gelijk een abonnementsverlaging aankondigt,omdat ze voordeliger kunnen gaan werken,proberen ze je een oor aan te naaien.Wat een volk!!!

mindchaoz
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 mei 2008 16:13

Re: abonnement @ Home

Ongelezen bericht door mindchaoz »

Je kunt nu opzeggen, ook al heb je een contract. Dit heeft een mevrouw van @Home me verteld.

willem59
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mei 2008 16:49

Re: abonnement @ Home

Ongelezen bericht door willem59 »

Ik wil even mijn gal spuwen over weer een bedrijf dat vooraf wil incasseren. ik wil graag kennismaken met een werkgever die ook vooraf zijn werknemers uitbetaald, zodat zij vooraf alle bedrijven hun nota´s kunnen laten betalen. Het is gewoon grof schandaal dat dit door de overheid nog steeds wordt toegestaan. Hoezo loonmatiging, ik denk dat er heel veel bij moet om dit soort perikelen te blijven betalen. ik denk dat hier de overheid een belangrijke taak heeft vervullen alszijnde toezichthouder op de privatisering. Ook hier zie je dus weer dat privatisering gemoeid gaat met prijsopdrijving. Hoezo het kan allemaal goedkoper.
Als minister van Economische zaken en minister van Financién wil ik u verzoeken om uw verantwoordelijkheid te nemen en @Home tot de orde te roepen. Ons netwerk is al ruim betaald en wanneer deze bedrijven spaarzaam zijn, kunnen zij in de komende tijd nog genoeg binnenhalen aan abonnementsgeld.

Radar doe u best!!!!!!

anoukje
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 jan 2007 21:31

Re: abonnement @ Home

Ongelezen bericht door anoukje »

hoi ze zijn erg leuk bij essent eerst voor 2 maandenhet abonnee geld van de bank halen voor het internet en de kabel ze vragen niet of de mensen dit kunnen missen en vandaag 14 mei kryg ik bericht van essent dat ze met ingang van 16 mei overgaan in de nieuwe naam en wel ZIPPO heel erg leuk van essent eerst innen en dan gaan zo wordt er gezolt met de mensen Essent bedankt hiervoor

goeievent
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mar 2007 18:52

Re: abonnement @ Home

Ongelezen bericht door goeievent »

Ik begrijp de mensen niet.
Is toch zodra alles loopt zoals je altijd al kreeg.
Ik belaalde dubbel vorige week, en kreeg dat bedrag weer terug !
Ik ben zéér tevreden over Home (of die ander naam)
Home, of Ziggo, gaat zo door
groetjes

lizz
Berichten: 27
Lid geworden op: 14 mei 2007 20:08

Re: abonnement @ Home

Ongelezen bericht door lizz »

Wij hebben internet, tv en telefoon via Multikabel, en wij moeten opeens ook vooruit gaan betalen. En in mei zelfs 2x. Allemaal omdat de nieuwe partners dat zou zouden willen.

Aangezien ik verder wel tevreden ben over Multikabel, laat ik het maar zo, maar erg in de haak vind ik het niet en ook niet het dubbel afschrijven in 1 maand. Nu krijgen we voor telefoon een 2e rekening, omdat ze dat niet van te voren kunnen afschrijven. Lekker handig allemaal, en volgens mij kostenopdrijvend.

chicky252
Berichten: 125
Lid geworden op: 30 okt 2006 04:52

Re: abonnement @ Home

Ongelezen bericht door chicky252 »

:( @NijMeGeN

Bij deze wilde ik even reageren op jou ,
opmerking .
@home = essent .
En dan ook nog idd , tegelijkertijd de
kabel dubbel .
Waar gaat het hier toch naar toe , in
dit onderhand criminele land.
Gezeteld in den haag , bedoel ik hier
vooral mee. :x

Mels
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mei 2008 18:57

Re: abonnement @ Home

Ongelezen bericht door Mels »

Het is dus niet alleen bij at home, maar ook multikabel kwam met de brief om de betalingen gelijk met de andere PARTNERS te laten lopen en het dan in mei, 2 keer het abonnement van internet en telefoon af te schrijven, en dan melden u kunt nu opzeggen, dat slaat nergens op,
wij hebben ons bij multikabel aangemeld om goedkoper te bellen en dan zo'n reactie, ze gaan er bij voorbaat al van uit, dan een klein percentage opzegt.Maar at home schreef het voorheen dus ook niet vooruit af.
Als je geen internet hebt, zoals bij ouderen,zijn de telefoonkosten die voorheen van multikabel naar multikabelklant gratis waren, nu ook duurder worden
want die moeten nu voor de helft betaald worden.
En bellen naar de klachtenlijn was voorheen voor € 0,01 per minuut, wordt € 0,10 per minuut,
Radar mag dit zomaar allemaal.

S@ski@
Berichten: 19
Lid geworden op: 01 jan 2008 04:05

Re: abonnement @ Home

Ongelezen bericht door S@ski@ »

@chicky252

vroeger waren de kabelnetten inderdaad van essent, maar al geruime tijd is @home niet meer van essent en heeft er niets meer mee te maken. Het is een zelfstandig kabelbedrijf dat nu gefuseerd is met casema en multikabel.

willem59
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mei 2008 16:49

Re: abonnement @ Home

Ongelezen bericht door willem59 »

Het maakt volgens mij niet uit of het nu van Essent naar @Home of Multikabel is gegaan, de discussie is dat er zomaar besloten wordt om voorschotten te gaan opleggen naar abonnees. Laten we dit Forum nu wel zuiver houden en geen dicussies gaan voeren over wie nou de betrokken partij is of zijn. Wij met z´n allen zijn de gedupeerden en zullen aktie moeten ondernemen, want misschien dat ik beren zie, maar hier komt nog veel meer ellende achter weg!!

chicky252
Berichten: 125
Lid geworden op: 30 okt 2006 04:52

Re: abonnement @ Home

Ongelezen bericht door chicky252 »

@willem59

Ik moet eerlijk zeggen , dat je gelijk hebt .
Dat we met zijn allen iets moeten ondernemen.
Ze denken tegenwoordig , dat ze zomaar alles
kunnen doen , wat voor hun het beste uitkomt.
Zo is bij mijn moeder , ook meer dan 100 euro
ineens afgeschreven.
En idd , het is toch niet normaal meer te
noemen , dat ze zomaar af kunnen schrijven.
Zonder toestemming , van de klanten .

grtz chicky :)

wat nou
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 mei 2008 23:49

Re: abonnement @ Home

Ongelezen bericht door wat nou »

ja ik zit ook bij @home en vroeg me hetzelfde af "kan dit zomaar".
de verhoging in tel. prijs had ik nog niet eens gezien.
Maar ik vind als het zo is dan zit er niets anders op dan overstappen , of gaan ze nu allemaal streken krijgen. Meestal is er 1 die begint en dan volgt de rest !

zwasimo
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jul 2007 14:36

Re: abonnement @ Home

Ongelezen bericht door zwasimo »

Beste mensen nog een aanvulling op het dubbel aftrekken van @home
Er is namelijk ook dubbel geld afgetrokken voor de TV abonnement en wij hadden TV basis en dat is ook € 31,80 en dat is al op 6 mei afgetrokken van de rekening en toen hadden we nog niet eens een brief van hun ontvangen!!!! en dat is met recht Bijna 2 maanden van tevoren voor nog niet verleende diensten
Na telefonisch contact ben ik doorverwezen naar een contact formulier op hun site en raad eens wat als je die hebt geschreven en wilt versturen kan dat niet
Heb het al 3 keer geprobeerd maar het likt gewoon niet en nu heb ik het maar schriftelijk gedaan (mooie service)
Ik had al opgezegd per 1 juli maar dat wil ik door dit alles vervroegen naar 1 juni en ik ben hier heel boos over :evil:
wel vandaag een brief ontvangen hoe ze gaan heten maar dat hoef ik niet te weten ik wil fatsoenlijk behandeld worden
groetjes zwasimo

friksie
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mei 2008 22:15

Re: abonnement @ Home

Ongelezen bericht door friksie »

We moeten met z'n allen een vuist maken en hier iets tegen doen.

Tis gewoon niet normaal meer...............

BZ'tje
Berichten: 67
Lid geworden op: 24 nov 2006 18:00

Re: abonnement @ Home

Ongelezen bericht door BZ'tje »

Gewoon alle abonnementen opzeggen. Klaar.

Laten die hoge pieten maar een stukje salaris inleveren ipv alle abonnee's weer voor de kosten op te laten draaien, want de abonnementen zullen over niet al te lange tijd ook wel weer de lucht in gaan.
Wij maar dokken om die salarissen van die hoge pieten te bekostigen.

Maar dat is niet alléén in dit geval...helaas... :roll:

Katydid
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mei 2008 15:46

Re: abonnement @ Home

Ongelezen bericht door Katydid »

Een klein beetje historie, na de 2e wereldoorlog is er afgesproken door diverse landen en regeringen dat er geen trust en kartels mogen ontstaan vanwege de machtpositie die ze dan zouden krijgen.
En ziehier anno 2008 al de kabelmaatschappijtjes lekker bij elkaar onder een naam Ziggo.
Nu kan de investeringsmaatschappij van de geldwolven die elk een kabelmaatschappijtje hebben opgekocht ze onder EEN naam brengen en dat is dan geen trust of kartel.
Maar ze doen lekker alles om meer geld te krijgen.
U kunt uw abonnement op zeggen, ja dat kan EN DAN ??

Digitenne, Tele2, Hetnet, Orange, Alice, enz.
U zegt het maar, zoek even uit wie bij wie hoort.

Gewoon de helft van het abonnementsgeld betalen is veel beter, maar wel met ze allen.

Helaas in Nederland is het altijd VEEL GESCHREEUW EN WEINIG WOL !!

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: abonnement @ Home

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

@chicky252

Bij deze wilde ik even reageren op jou ,
opmerking .
@home = dus geen Essent
Ach je bent er zelf al achter gekomen.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: abonnement @ Home

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Ziggo werkt actief aan nieuwe ontwikkelingen. Komende tijd volgt een groter aanbod van programma’s in HD-kwaliteit, introduceert Ziggo interactieve Video on Demand en brengt het bedrijf de snelheid voor internet naar 100 MBps.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: abonnement @ Home

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Kabelreus Zesko rolt vanaf juli de kabelinternetstandaard Eurodocsis 3.0 uit over zijn netwerk. Daarmee zijn veel hogere up- en downloadsnelheden mogelijk. Zesko's duurste internetabonnement wordt deze zomer sneller, zo heeft het bedrijf kenbaar gemaakt.
Zesko is op dit moment aan het testen met Eurodocsis 3.0. Eerst moet het netwerk van fusiepartner @Home nog geschikt worden gemaakt. Die klus zal eind juni gereed zijn.
Vanaf juli wordt binnen Zesko dan geleidelijk overgeschakeld op Eurodocsis 3.0. "In de loop van de tweede helft van het jaar gaan we ook de snelheden verhogen, beginnend bij ons snelste internetabonnement", aldus Vos. Hij wil met het oog op de concurrentie niet vertellen hoevéél sneller dat abonnement dan zal worden.
Multikabel, @Home en Casema presenteren zich pas in mei als één internetaanbieder. Hun werknaam Zesko verandert dan in Ziggo. Momenteel biedt Multikabel het snelste internetabonnement van de drie, met een downloadsnelheid tot 22 Mbps.
Modem
Om snelheden van boven de 30 Mbps te kunnen halen, hebben klanten een nieuwe modem nodig, zegt Vos. "De productie van 3.0-gecertificeerde modems moet nog op gang komen, maar wij zullen in juli voldoende modems in voorraad hebben om aan de vraag te voldoen."
In theorie zijn met Eurodocsis 3.0 snelheden van ruim 200 Mbps of hoger mogelijk via de coaxkabel. Maar de praktijk is een ander verhaal. Kabelaar UPC was al heel blij met de internetsnelheid van 120 Mbps, die in september vorig jaar in Amsterdam werd gehaald bij tests met Eurodocsis 3.0.

Fam.Balk
Berichten: 21
Lid geworden op: 04 mei 2007 10:59

Re: abonnement @ Home

Ongelezen bericht door Fam.Balk »

Ondanks intrekken van de machtiging is Athome toch overgegaan tot het afschrijven van het abonnement en wel 2 mnd.
Ik heb het bedrag gelijk laten storneren en ze sturen me nu maar een rekeningover de maand mei . Ik heb het gehele abonnement per 01-06-08 beeindigd.
Home trekt zich niets aan van de machtiging die is ingetrokken ze schrijven toch af. :evil: :evil:

Gesloten