Willem191257 schreef:het aangetoonde en bewezen fenomeen Chemtrails
Ik begrijp dat jij de bewijzen hebt. En dat deze onweerlegbaar zijn? En zelfs gepubliceerd in gerenommeerde bladen, in plaats van op allerlei vage sites, waar men alles wat niet in hun straatje valt afwijst?
Willem191257 schreef:Begrijp niet waarom mensen die zeggen dat het maar complottheorien van alu-hoedjes dragende mensen zijn zich dan zo druk maken en maar blijven reageren.
Nou, dat recht hebben ze. Om het niet met jou eens te zijn en om alle complottheorieën van tafel te willen vegen en te verlangen naar echt bewijs.
Willem191257 schreef: mensen die het duidelijk waarnemen
Ja, ik zie ook regelmatig condenssporen in de lucht. En wellicht is er een effect op het milieu. Maar ik mis nog steeds het bewijs dat het chemtrails zijn. En wat er nu precies mee bereikt zou moeten worden. En hoe het kan dat het zo hoog in de lucht zit, maar blijkbaar toch niet iedereen er beïnvloed door zou worden.
Willem191257 schreef:Wanneer de mensen hier die het onzin vinden nu eens een ander topic zochten om alleen maar tegengas te geven tegen alles dan kon men hier wat verder komen.
Ah, jij wil dus dat alle critici opdonderen. Want kritiek, nee, dat moeten we niet willen.
Willem191257 schreef:Het is namelijk geen strijd tegen elkaar maar een simpel willen weten wie en wat het veroorzaakt
Wacht even, het was toch bewezen? En wisten er toch van? Waarom moeten we dit dan nog gaan uitzoeken?
Willem191257 schreef:Zoek eens verder dan je neus lang lang is,
Ach, die hadden we al even niet gehoord. Zoek verder. Nee natuurlijk hoef jij niet het bewijs te leveren, nee wij moeten maar op zoek gaan naar hetgeen jij beweert.
Willem191257 schreef: want het is allang door verscheidene landen erkent en bekend gemaakt dat ze er mee bezig waren het klimaat te beheersen, in China hebben ze het op die manier laten sneuwen bijvoorbeeld.
Ooh, waar is het bewijs dan?
Willem191257 schreef:Het is absoluut geen onzin en de gevolgen zullen niet lang meer op zich laten wachten.
Bij deze.
Jij gaat ons dus nu vertellen wat de gevolgen dan zijn?