LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Simpel.nl Goedkoop sim-only bellen? Is er een catch?
Re: Simpel.nl Goedkoop sim-only bellen? Is er een catch?
Moet je niet bij DAS zijn; onder de 250 euro is voor
hen te min en je betaalt ook nog eens 75 euro voor opstarten..
Zelfs aanspreken van BEN doen ze niet in mijn geval..
Dus..1 telefoontje naar hen zodat BEN weet dat het mij ernst is..
hen te min en je betaalt ook nog eens 75 euro voor opstarten..
Zelfs aanspreken van BEN doen ze niet in mijn geval..
Dus..1 telefoontje naar hen zodat BEN weet dat het mij ernst is..
Re: Simpel.nl Goedkoop sim-only bellen? Is er een catch?
[quote A.V.]
20. Toepasselijk recht
20.1. Op deze Overeenkomst is Nederlands recht van toepassing.
20.2. Geschillen tussen Simpel en de Klant die voortvloeien uit de Overeenkomst worden voorgelegd aan de bevoegde rechter te Amsterdam.[/quote]
Quote site
Bellen naar het buitenland en 0900-nummers
De eerste twee maanden dat je met Simpel belt, is het nog niet mogelijk om naar en in het buitenland of 0900-entertainmentnummers te bellen. 0900-informatienummers kun je wel bellen. Als je toch direct naar het buitenland wilt bellen vragen wij je een borg van € 200,00 te betalen. Deze borg krijg je na twee maanden weer terug als je rekeningen zijn voldaan.
Als u uw rekeningen heeft voldaan hoort Simpel na 2 maanden terug te betalen. Heeft u na 3 maanden uw geld niet terug en blijft Simpel weigeren u terug te betalen, kunt u ook overwegen nog 1 aangetekende brief te versturen ( kopie van brief maken) dat als u binnen 1 maand uw borg niet terug heeft, u naar de politie gaat om aangifte te doen van diefstal en dat u een rechtszaak tegen Simpel begint waarbij u naast de borg tevens de kosten van deze zaak op Simpel zult vorderen.
"gij zult niet stelen" schijnt een waarde te zijn waar diverse providers nog nooit van gehoord lijken te hebben.
Postadres
Postbus 12
3465 ZG Driebruggen
Fax
0348 - 50 11 03
20. Toepasselijk recht
20.1. Op deze Overeenkomst is Nederlands recht van toepassing.
20.2. Geschillen tussen Simpel en de Klant die voortvloeien uit de Overeenkomst worden voorgelegd aan de bevoegde rechter te Amsterdam.[/quote]
Quote site
Bellen naar het buitenland en 0900-nummers
De eerste twee maanden dat je met Simpel belt, is het nog niet mogelijk om naar en in het buitenland of 0900-entertainmentnummers te bellen. 0900-informatienummers kun je wel bellen. Als je toch direct naar het buitenland wilt bellen vragen wij je een borg van € 200,00 te betalen. Deze borg krijg je na twee maanden weer terug als je rekeningen zijn voldaan.
Als u uw rekeningen heeft voldaan hoort Simpel na 2 maanden terug te betalen. Heeft u na 3 maanden uw geld niet terug en blijft Simpel weigeren u terug te betalen, kunt u ook overwegen nog 1 aangetekende brief te versturen ( kopie van brief maken) dat als u binnen 1 maand uw borg niet terug heeft, u naar de politie gaat om aangifte te doen van diefstal en dat u een rechtszaak tegen Simpel begint waarbij u naast de borg tevens de kosten van deze zaak op Simpel zult vorderen.
"gij zult niet stelen" schijnt een waarde te zijn waar diverse providers nog nooit van gehoord lijken te hebben.
Postadres
Postbus 12
3465 ZG Driebruggen
Fax
0348 - 50 11 03
-
- Berichten: 32
- Lid geworden op: 02 dec 2008 17:39
Re: Simpel.nl Goedkoop sim-only bellen? Is er een catch?
Hierbij een bericht vanuit Simpel.
Allereerst vinden wij het bijzonder vervelend dat deze situatie voor u is ontstaan. Wekelijks storten wij de borg terug naar onze klanten. In uw geval is dit helaas niet gelukt.
Onze medewerkers staan u graag te woord via 0900 – 2221114 (lokaal tarief). Dit telefoonnummernummer inclusief onze openingstijden vind u ook op onze website. Antwoorden op veel gestelde vragen hebben we hier ook overzichtelijk op een rij gezet: http://www.simpel.nl/Vragen.aspx
Allereerst vinden wij het bijzonder vervelend dat deze situatie voor u is ontstaan. Wekelijks storten wij de borg terug naar onze klanten. In uw geval is dit helaas niet gelukt.
Onze medewerkers staan u graag te woord via 0900 – 2221114 (lokaal tarief). Dit telefoonnummernummer inclusief onze openingstijden vind u ook op onze website. Antwoorden op veel gestelde vragen hebben we hier ook overzichtelijk op een rij gezet: http://www.simpel.nl/Vragen.aspx
Re: Simpel.nl Goedkoop sim-only bellen? Is er een catch?
@ Simpel,
Waar vind ik de webmaster om mijn gegevens achter te laten?
Groet,
jjohn![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Waar vind ik de webmaster om mijn gegevens achter te laten?
Groet,
jjohn
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Simpel.nl Goedkoop sim-only bellen? Is er een catch?
Simpeler zou zijn als de firma simpel zorgt dat zij hun e-mail adres beschikbaar maken door in hun profiel een e-mail adres te maken die op de lijst gezien mag worden.
U klikt dan op de envelope en er opent een nieuw bericht waarmee u naar Simpel kunt mailen.
[email protected]
Minder simpel ( en het duurt dus nog langer voordat uw borg in uw bezit komt) kunt u naar bovengenoemd e-mail adres mailen met het verzoek contact gegevens firma simpel aan u te verstrekken.
Knip en plak alle gegevens rond de problematiek teruggave v.d. borg. Hopelijk kunnen zij u snel te woord staan.
Misschien is verzoek tot teruggave borg + 4 % rente een idee?
U klikt dan op de envelope en er opent een nieuw bericht waarmee u naar Simpel kunt mailen.
[email protected]
Minder simpel ( en het duurt dus nog langer voordat uw borg in uw bezit komt) kunt u naar bovengenoemd e-mail adres mailen met het verzoek contact gegevens firma simpel aan u te verstrekken.
Knip en plak alle gegevens rond de problematiek teruggave v.d. borg. Hopelijk kunnen zij u snel te woord staan.
Misschien is verzoek tot teruggave borg + 4 % rente een idee?
Re: Simpel.nl Goedkoop sim-only bellen? Is er een catch?
Dank je voor het e-mailadres.
Het heeft geen zin Simpel rechtstreeks te mailen.
Ik heb op beide adressen, [email protected] en [email protected] meerder berichten achter gelaten zonder ook maar ooit een antwoord te hebben gehad.
Ik stuur mijn gegevens naar het door jou opgegeven adres van Radar, zoals Simpel voorstelde, en ik hoop dat Simpel dan zijn belofte een keer na komt.
Groet,
jjohn![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Het heeft geen zin Simpel rechtstreeks te mailen.
Ik heb op beide adressen, [email protected] en [email protected] meerder berichten achter gelaten zonder ook maar ooit een antwoord te hebben gehad.
Ik stuur mijn gegevens naar het door jou opgegeven adres van Radar, zoals Simpel voorstelde, en ik hoop dat Simpel dan zijn belofte een keer na komt.
Groet,
jjohn
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Simpel.nl Goedkoop sim-only bellen? Is er een catch?
net als bij BEN kennelijk; die reageren ook
TOTAAL niet via eigen contactformulier !
TOTAAL niet via eigen contactformulier !
Re: Simpel.nl Goedkoop sim-only bellen? Is er een catch?
"Simpelconsumenten" had in zijn bericht van 4-12 staan dat ik mijn gegevens bij de webmaster kon achterlaten zodat zij, via die weg, mijn probleem van de niet terug betaalde borg van €200,- konden oplossen.
Mooi gebaar maar Radar wist niet wat ze hiermee moesten en ondertussen heeft Simpelconsumenten zijn bericht aangepast waarbij alleen nog gemeld staat dat je ze kunt bellen en mailen. Beide heb ik echter al vele malen zonder succes gedaan?!?
Op zich zijn ze wel slim want de enige belkosten welke ik maak zijn de telefoontjes naar hun 0900 nummer en dat begint aardig op te lopen!!
Deze worden overigens wel keurig op tijd van mijn rekening gehaald?!?
Ik hoop dat Radar iets kan doen met de gegevens welke ik ze heb gestuurd.
Groet,
jjohn
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Mooi gebaar maar Radar wist niet wat ze hiermee moesten en ondertussen heeft Simpelconsumenten zijn bericht aangepast waarbij alleen nog gemeld staat dat je ze kunt bellen en mailen. Beide heb ik echter al vele malen zonder succes gedaan?!?
Op zich zijn ze wel slim want de enige belkosten welke ik maak zijn de telefoontjes naar hun 0900 nummer en dat begint aardig op te lopen!!
Deze worden overigens wel keurig op tijd van mijn rekening gehaald?!?
Ik hoop dat Radar iets kan doen met de gegevens welke ik ze heb gestuurd.
Groet,
jjohn
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Simpel.nl Goedkoop sim-only bellen? Is er een catch?
Daar was ik al bang voor.
Ben benieuwd of het hen alsnog lukt om de borg binnen 4 weken terug te betalen. Lukt dat niet dan zou ik, gezien het feit dat zij wekelijks terugstorten, niet restitueren als diefstal zien en aangifte doen bij de politie.simpel
Wekelijks storten wij de borg terug naar onze klanten. In uw geval is dit helaas niet gelukt.
Re: Simpel.nl Goedkoop sim-only bellen? Is er een catch?
Goed nieuws! Mijn €200,- zijn plots teruggestort. Zonder beloofde aankondiging, maar dat zal me nu een zorg zijn.
Of het door de Radar redactie, dit forum of mijn niet aflatende stroom berichten en belletjes is geweest weet ik niet.
Maar ik ben weer blij.
Ik hoop dat voor ieder ander hier, zijn of haar probleem ook (snel) opgelost wordt.
Groet,
jjohn![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Of het door de Radar redactie, dit forum of mijn niet aflatende stroom berichten en belletjes is geweest weet ik niet.
Maar ik ben weer blij.
Ik hoop dat voor ieder ander hier, zijn of haar probleem ook (snel) opgelost wordt.
Groet,
jjohn
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Simpel.nl Goedkoop sim-only bellen? Is er een catch?
Hoi John,
Fijn voor je..
Nu BEN nog overstag al heb ik hen vele malen
dit forum ingeplakt in eigen contact-deel gestuurd..
Ze zijn dus gewaarschuwd dat er fora bestaan waarin
ze negatief genoemd worden..
Bellen doe ik hen al niet eens meer; is me veel te duur..
Fijn voor je..
Nu BEN nog overstag al heb ik hen vele malen
dit forum ingeplakt in eigen contact-deel gestuurd..
Ze zijn dus gewaarschuwd dat er fora bestaan waarin
ze negatief genoemd worden..
Bellen doe ik hen al niet eens meer; is me veel te duur..
Re: Simpel.nl Goedkoop sim-only bellen? Is er een catch?
Hoi Xantippe,
Ik heb mijn klacht mogen neerleggen bij de redactie van Radar op [email protected] . (Adres dankzij de tip die TdeHond gaf).
Zij vroegen om wat gegevens zodat ze konden kijken of ze iets konden betekenen voor mij.
Wellicht dat je dat ook kunt proberen.
Mijn gevoel zegt dat al die maatschappijen, zoals Simpel, Ziggo, Ben etc. graag het grote geld verdienen en daarvoor zoveel als mogelijk leden blijven werven zonder dat ze er als organisatie klaar voor zijn. Alles voor nieuwe klanten en de binnengehaalde klant kan voorlopig barsten. ipv De organisatie eerst op orde te brengen blijven deze maatschappijen nieuwe klanten werven. En dat mag ongestraft?!? Er zou een wet moeten komen waarbij klanten verplicht terugbetaald moeten worden, inclusief een bonus, bij een slechte prestatie.
Succes,
jjohn![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ik heb mijn klacht mogen neerleggen bij de redactie van Radar op [email protected] . (Adres dankzij de tip die TdeHond gaf).
Zij vroegen om wat gegevens zodat ze konden kijken of ze iets konden betekenen voor mij.
Wellicht dat je dat ook kunt proberen.
Mijn gevoel zegt dat al die maatschappijen, zoals Simpel, Ziggo, Ben etc. graag het grote geld verdienen en daarvoor zoveel als mogelijk leden blijven werven zonder dat ze er als organisatie klaar voor zijn. Alles voor nieuwe klanten en de binnengehaalde klant kan voorlopig barsten. ipv De organisatie eerst op orde te brengen blijven deze maatschappijen nieuwe klanten werven. En dat mag ongestraft?!? Er zou een wet moeten komen waarbij klanten verplicht terugbetaald moeten worden, inclusief een bonus, bij een slechte prestatie.
Succes,
jjohn
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Simpel.nl Goedkoop sim-only bellen? Is er een catch?
Dank je wel; heb ze gemaild..
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 29 nov 2008 16:09
Re: Simpel.nl Goedkoop sim-only bellen? Is er een catch?
Hoera, na 7 mailtjes, waar nooit op gereageerd werd en drie telefoontjes, waarin iedere keer haast beloofd werd, eindelijk de borg buitemland van € 200,00 teruggehad. Alleen duurde het bijna 4 maanden ipv 2 maanden.
Simpel beweeert dat het wekelijks borg terugstort. Aangezien er kennelijk meerdere klanten veel langer dan toegezegd op de teruggave moeten wachten kan ik allleen maar constateren dat bij Simpel de weken 2 keer zo lang duren dan in de rest van Nederland
Simpel beweeert dat het wekelijks borg terugstort. Aangezien er kennelijk meerdere klanten veel langer dan toegezegd op de teruggave moeten wachten kan ik allleen maar constateren dat bij Simpel de weken 2 keer zo lang duren dan in de rest van Nederland
Re: Simpel.nl Goedkoop sim-only bellen? Is er een catch?
En zij dus maanden langer rente opstrijken van uw centen.
Toch fijn dat u uw borg terug heeft.
Toch fijn dat u uw borg terug heeft.
Re: Simpel.nl Goedkoop sim-only bellen? Is er een catch?
Beste mensen,
Ik heb 3 maanden geleden een simpel abonnement aangeschaft en ze hadden binnen 2 weken de automatische incasso gedaan. Je zal verwachten je krijgt binnen 2 weken een simkaart na incasso betaald te hebben. Helaas heb ik na 2-3 maanden pas een simkaart ontvangen met daarin nog 1-2 weken wachttijd voor een activeringscode. Dan kan het nog erger na het activeren werkt de simkaart het gewoon niet. Ik kan hiermee niet bellen of ontvangen er staat wel duidelijk simpel-kpn ontvangst maar er kan helemaal niet mee gebeld worden.
Ik vroeg me af of meerdere mensen dit probleem hebben.
Ik vind de klantenservice uitermate slecht, er wordt slecht/traag geantwoord vaak zijn de antwoorden jah als onze administratie het geld binnen heeft krijg u uw simkaart. Helaas zijn dit loze beloftes, ik weet niet wat jullie van het bedrijf Simpel vinden maar ik vind bepaald niet een goed bedrijf.
Justin
Ik heb 3 maanden geleden een simpel abonnement aangeschaft en ze hadden binnen 2 weken de automatische incasso gedaan. Je zal verwachten je krijgt binnen 2 weken een simkaart na incasso betaald te hebben. Helaas heb ik na 2-3 maanden pas een simkaart ontvangen met daarin nog 1-2 weken wachttijd voor een activeringscode. Dan kan het nog erger na het activeren werkt de simkaart het gewoon niet. Ik kan hiermee niet bellen of ontvangen er staat wel duidelijk simpel-kpn ontvangst maar er kan helemaal niet mee gebeld worden.
Ik vroeg me af of meerdere mensen dit probleem hebben.
Ik vind de klantenservice uitermate slecht, er wordt slecht/traag geantwoord vaak zijn de antwoorden jah als onze administratie het geld binnen heeft krijg u uw simkaart. Helaas zijn dit loze beloftes, ik weet niet wat jullie van het bedrijf Simpel vinden maar ik vind bepaald niet een goed bedrijf.
Justin
Re: Simpel.nl Goedkoop sim-only bellen? Is er een catch?
Qua Simpel was er geen probleem met incasso danwel had pakket snel..
We hebben echter nog een pre-paid kaart van Qick en als DAT op is
gaat Simpel erin..Weinig haast mee daar het vervangende nummer
toch niet gebruikt wordt..pas per 14 feb. gaat het nummerbehoud in..
Dan pas zal ik ervaren hoe Simpel werkt..
Qua communicatie dus ook geen ervaring; wel dat BEN uitermate beroerd is zijnde na ruim 9 aanmaningen per mail niets heeft terugbetaald noch gereageerd per mail/brief of telefoontje..
HEN bellen weinig zinvol; alleen maar mega duur uit zonder
resultaat qua verbinding..
We hebben echter nog een pre-paid kaart van Qick en als DAT op is
gaat Simpel erin..Weinig haast mee daar het vervangende nummer
toch niet gebruikt wordt..pas per 14 feb. gaat het nummerbehoud in..
Dan pas zal ik ervaren hoe Simpel werkt..
Qua communicatie dus ook geen ervaring; wel dat BEN uitermate beroerd is zijnde na ruim 9 aanmaningen per mail niets heeft terugbetaald noch gereageerd per mail/brief of telefoontje..
HEN bellen weinig zinvol; alleen maar mega duur uit zonder
resultaat qua verbinding..
Re: Simpel.nl Goedkoop sim-only bellen? Is er een catch?
Goedkoop is duurkoop dit is toch weer eens een mooie term. Soms is goedkoop toch wel goed amar vaak zitten er addertjes onder de gras.
Justin
Justin
Re: Simpel.nl Goedkoop sim-only bellen? Is er een catch?
Simpel.nl heeft wat mij betreft afgedaan. Ik studeer vanaf de zomervakantie in België voor een minimale periode van 6 jaar. Omdat ik ook wel eens terug ga naar Nederland, wilde ik toch ook wel mijn Nederlandse nummer blijven behouden. Prepaid heb ik eerst geprobeerd, maar na de ernstige ziekte van een dierbare wilde ik toch een goedkoop abonnement aanschaffen, zodat niet ineens mijn beltegoed op zou zijn in noodgevallen. In België kom je immers moeilijk aan Nederlandse opwaardeerkaarten. Dus in september eens op Simpel.nl gekeken, en dat leek me een goede optie... Netjes die 70 euro vooruit betaald. Eerst duurde het al enkele maanden voor ik mijn simkaart kreeg omdat nummerbehoud eerst niet wilde lukken... Nouja, kan gebeuren...
Daarna bleek ineens dat je niet alleen zelf niet in het buitenland kan bellen of sms-en, maar dat je ook geen telefoontjes of sms-jes kan ontvangen... Van die telefoontjes snap ik het nog wel, maar het sms-jes ontvangen zal er echt niet toe leiden dat ik over het zogenaamde belplafond kom... Erg leuk: ik kan nu niet eens mijn huur, energierekening en waterrekening betalen omdat (je raad het al) postbank-internetbankieren met sms-jes werkt... Je kunt wel 200 euro borg storten, maar na alle negatieve berichten over dan alsnog niet aangesloten worden en uitblijvende terugbetalingen, lijkt me dat ook niet zo'n strak plan. Helemaal omdat ik dan nog niet weet of ik postbank-smsjes wel kan ontvangen, omdat er in de FAQ staat dat je alleen smsjes kan ontvangen van een andere gsm-gebruiker. Hoe zit dat dan met een postbank-computer? Dat is geen gsm-gebruiker, niet dan? Anders slaat die regel van hen ook nergens op.
Bovendien kan ik vanuit hier niet eens de klantenservice bereiken. 0900-nummers werken niet vanuit het buitenland, en het normale nummer wat je normaal gesproken kunt gebruiken voor bellen uit het buitenland (wat nog wel op de site staat) hebben ze blijkbaar afgesloten, omdat daar misbruik van werd gemaakt na vermelding op 0900-alternatieven.nl. Vind je het gek als je toch al wordt opgelicht en iets al snel (onterecht) buiten je bundel wordt verrekend??!
Mailen of een brief schrijven kan wel, maar daar krijg je geen bericht op terug... Op geen enkele manier kan ik dus in contact komen met de klantenservice. Enige oplossing is dus: elke keer naar Nederland terug gaan om mijn rekeningen te kunnen betalen, zodat ik niet uit mijn huis gezet wordt, zodat mijn gas, licht en water niet wordt afgesloten en zodat ik overal voor verzekerd blijf. Dat is toch te gek voor woorden? Of ik moet mijn internetbankieren opzeggen, en vervolgens weer opnieuw aanvragen met een ander nummer, zodat ik in ieder geval mijn tan-codes nog kan ontvangen...
Voor mijn part houden ze die 70 euro (waar ze naar mijn mening geen recht op hebben als de service zo belabberd is en ik op geen enkele manier gebruik kan maken van mijn abonnement), maar geven ze mijn oude nummer weer vrij, zodat ik een ander (fatsoenlijk) abonnement aan kan gaan bij een andere provider, zodat ik tenminste mijn rekeningen weer kan betalen... Maar dat gaat een beetje moeilijk als je ze niet eens kan bereiken of als ze weigeren een berichtje terug te sturen...
Ik wou dat ik er nooit aan was begonnen... Wat een belabberde organisatie...
Daarna bleek ineens dat je niet alleen zelf niet in het buitenland kan bellen of sms-en, maar dat je ook geen telefoontjes of sms-jes kan ontvangen... Van die telefoontjes snap ik het nog wel, maar het sms-jes ontvangen zal er echt niet toe leiden dat ik over het zogenaamde belplafond kom... Erg leuk: ik kan nu niet eens mijn huur, energierekening en waterrekening betalen omdat (je raad het al) postbank-internetbankieren met sms-jes werkt... Je kunt wel 200 euro borg storten, maar na alle negatieve berichten over dan alsnog niet aangesloten worden en uitblijvende terugbetalingen, lijkt me dat ook niet zo'n strak plan. Helemaal omdat ik dan nog niet weet of ik postbank-smsjes wel kan ontvangen, omdat er in de FAQ staat dat je alleen smsjes kan ontvangen van een andere gsm-gebruiker. Hoe zit dat dan met een postbank-computer? Dat is geen gsm-gebruiker, niet dan? Anders slaat die regel van hen ook nergens op.
Bovendien kan ik vanuit hier niet eens de klantenservice bereiken. 0900-nummers werken niet vanuit het buitenland, en het normale nummer wat je normaal gesproken kunt gebruiken voor bellen uit het buitenland (wat nog wel op de site staat) hebben ze blijkbaar afgesloten, omdat daar misbruik van werd gemaakt na vermelding op 0900-alternatieven.nl. Vind je het gek als je toch al wordt opgelicht en iets al snel (onterecht) buiten je bundel wordt verrekend??!
Mailen of een brief schrijven kan wel, maar daar krijg je geen bericht op terug... Op geen enkele manier kan ik dus in contact komen met de klantenservice. Enige oplossing is dus: elke keer naar Nederland terug gaan om mijn rekeningen te kunnen betalen, zodat ik niet uit mijn huis gezet wordt, zodat mijn gas, licht en water niet wordt afgesloten en zodat ik overal voor verzekerd blijf. Dat is toch te gek voor woorden? Of ik moet mijn internetbankieren opzeggen, en vervolgens weer opnieuw aanvragen met een ander nummer, zodat ik in ieder geval mijn tan-codes nog kan ontvangen...
Voor mijn part houden ze die 70 euro (waar ze naar mijn mening geen recht op hebben als de service zo belabberd is en ik op geen enkele manier gebruik kan maken van mijn abonnement), maar geven ze mijn oude nummer weer vrij, zodat ik een ander (fatsoenlijk) abonnement aan kan gaan bij een andere provider, zodat ik tenminste mijn rekeningen weer kan betalen... Maar dat gaat een beetje moeilijk als je ze niet eens kan bereiken of als ze weigeren een berichtje terug te sturen...
Ik wou dat ik er nooit aan was begonnen... Wat een belabberde organisatie...
Re: Simpel.nl Goedkoop sim-only bellen? Is er een catch?
Geen idee; ben al geen buitenland ganger dus als
mijn kind van bijna 9 jaar in NL. ermee mobiel te bereiken
is ben ik al tevreden..
Sterkte ermee..
mijn kind van bijna 9 jaar in NL. ermee mobiel te bereiken
is ben ik al tevreden..
Sterkte ermee..