Pagina 2 van 2
Re: Ziggo
Geplaatst: 03 jun 2008 13:52
door Casj
Ik ben al lid geworden !!! Goed initatief ! Meld je aan mensen, doodziek word je van dit kansloze bedrijf !
Re: Ziggo
Geplaatst: 03 jun 2008 14:24
door Casj
Ik heb net gebeld naar de consuwijzer en heb daar een klacht ingediend, zij verzamelen alles en geven het door aan de OPTA, dus als je een klacht het :
http://www.consuwijzer.nl.
Ik zal niet de enige zijn met een klacht over Ziggo
Re: Ziggo
Geplaatst: 04 jun 2008 10:27
door BAMA
Wij hebben al jaren aan athome abbo, het ging over het algemeen redelijk goed. Maar nu is het een grote ramp. De verbinding voor internet valt steeds weg. Tefeloon verbinding valt weg, midden in het gesprek is de lijn ineens dood. Belt iemand mij dan krijgen ze in gesprekstoon. Een van onze decoders, die door door athome opgestuurd is voor digitale tv, stoort vreselijk. Melding van gemaakt, we moeten zelf maar een nieuwe aanschaffen.
Ik vind het ronduit een belachelijke situatie waar we nu in verkeren. En dan bijna niet bereikbaar zijn of de klachten niet goed afhandelen, te gek voor woorden
Re: Ziggo
Geplaatst: 10 jun 2008 03:50
door hola_01
find_your_spot schreef:Zelf had ik Casema en heb 1 dag zonder internet en telefoon gezeten. Wat een drama is dit Ziggo.....
Ben wel benieuwd waar u nou last van heeft gehad sinds het Ziggo is, voor Casema klanten is er namelijk zo goed als niets veranderd (alleen de website en de naam)
Re: Ziggo
Geplaatst: 10 jun 2008 07:13
door natas171
wij hebben de brut maar opgezegd en hebben zelfs al een nieuwe provider...
maar ziggo /athome bleef zich in zwijgen hullen... dan maar even bellen want dat gaat wat sneller...
blijkt dat ze de opzegging niet verwerkt hebben...
terwijl die al lang en breed eruit is gegaan...
dus vandaag gaat hij aangetekend op de bus...
stelletje stoethaspels daaro bij ziggo..
Re: Ziggo
Geplaatst: 11 jun 2008 08:35
door sprokkel
hola_01,
Ben wel benieuwd waar u nou last van heeft gehad sinds het Ziggo is, voor Casema klanten is er namelijk zo goed als niets veranderd (alleen de website en de naam)
Als oud casema klant heb ik de eerste dagen ook problemen gehad, zelfs nu nog met downloaden(updaten van programma's) valt de verbinding regelmatig weg.
Dus casema klanten zouden geen hinder ervan hebben?
Wat ik er van weet, is dat door de koppeling van de systemen casema,athome en multikabel er heel wat dingen fout gegaan zijn.
Re: Ziggo
Geplaatst: 25 jun 2008 21:42
door wat nou
Als oud casema klant heb ik de eerste dagen ook problemen gehad, zelfs nu nog met downloaden(updaten van programma's) valt de verbinding regelmatig weg.
Dus casema klanten zouden geen hinder ervan hebben?
Wat ik er van weet, is dat door de koppeling van de systemen casema,athome en multikabel er heel wat dingen fout gegaan zijn.
Ah bedankt voor de tip
! als @home klant van ziggo die nog geen bereik heeft hier ( zo laat hun website weten /toch vooruit betaald \ )..ik was al bang dat mijn pc begon te haperen
. Zouden ze dan bezig zijn met ziggo hier ook bereikbaar te maken
Re: Ziggo
Geplaatst: 27 jun 2008 08:46
door sprokkel
Van de consumententenbond een email gehad met een link naar een speciaal site gedeelte van ziggo, als ik daar het formulier invulde zou er telefonisch kontact tot stand komen met een medewerker van ziggo, helaas nog steeds geen telefoontje gehad. Zo zie je maar wat een belofte van ziggo inhoud.
Re: Ziggo
Geplaatst: 12 jul 2008 17:52
door sprokkel
Zo, eindelijk alles opgelost, nu maar hopen dat de storingen wegblijven, de laatste week eigenlijk geen problemen meer gehad.
Re: Ziggo
Geplaatst: 13 jul 2008 16:16
door kosherman
Ik heb Casema en was altijd tevreden over, maar sinds die ZIGGO kwam, is de boel verpest, is het heel slecht geworden.
Dagenlang niet kunnen internetten, telefoneren, mailen.
Alles is zeer traag geworden, met E-mail kan ik geen foto's meer versturen, alles is slechter geworden.
Ze willen met dezelfde capaciteit 2 x zoveel klanten bedienen en dan krijgt de Direktie een paar miljoenen Euries aan bonus over onze ruggen.
Een waardeloze boevenorganisatie.
Ik heb mijn abonnenment al opgezegd en veel mensen in deze regio,
gaan ze boycotten, het is gewoon een boevenbende
Re: Ziggo
Geplaatst: 15 jul 2008 09:28
door TdeHond
Er worden fouten gemaakt bij Ziggo. Maar mijn ervaring tot nu toe is dat Ziggo probeert de fouten te herstellen.
Dit lukt niet bij sommige andere providers als b.v. Telfort.
Re: Ziggo
Geplaatst: 28 jul 2008 10:02
door Guardian72
Klopt.
Ziggo probeert inderdaad fouten te herstellen.
Vanwege prijswijziging had ik internet en bellen opgezegd - en digitale TV behouden.
Maar, men heeft dus te vroeg mijn internet afgesloten - en telefoon - waardoor ik via mobiel moest bellen.
Daarnaast gingen BBC3 en 4 op zwart overdag - vond ik niet leuk - maar Ziggo heeft uiteindelijk contact met mij opgenomen (Bas).
Klanten hadden geinformeerd moeten worden over de TV wijziging - is niet gebeurd - wisten ze niet waarom - maar per direct is mijn TV abbo omgezet naar standaard Z1 of zo... Da`s een probleem opgelost.
Over te vroeg afsluiten en telefoon waren ze simpel - sorry - u krijgt kosten terug.
Deze maand afrekening TV - "u heeft een tegoed, de rekening is verrekend met dit tegoed - u betaal 0 euro deze maand".
Uw resterende tegoed... voglende maand.
Prima opgelost volgens mij.
Re: Ziggo
Geplaatst: 30 jul 2008 22:42
door chris61
Na aarzelen om een overstap te maken naar een andere provider heb ik voor ziggo gekozen en wel voor internet telefonie en digitale t.v,het zogenaamde 3 in 1 pakket.Ik had mij 12-05-2008 aangemeld en ben na een week of 2 gaan bellen of alles na mijn aanmelding in orde was,dit was in orde en ze vertelde mij dat op 05-06-2008 een monteur zou komen.Ik vrij genomen en alles wat er kwam geen monteur.Weer gebeld en een nieuwe afspraak gemaakt voor 01-07-2008.Monteur gekomen en alles aangesloten,formulier gegeven met mijn geporteerde nummer.Na 3 dagen werkte de telefoon nog niet,ik bellen bleken ze mijn nummer niet geporteerd te hebben ze hadden dus de tijd van 12 mei tot 1 juli om mijn nummer te porteren.Dit was geen probleem,ik zou gewoon een nieuw nummer krijgen en dat zou met een dag of 4 geregeld zijn,dus niet.Het is nu 30 juli mijn telefoon doet het nog steeds niet.doordat de aansluiting nog niet in orde is sturen ze ook de digitale decoder niet af.Vele malen gebeld en vele excuses ontvangen maar het enige wat werkt is het internet en ze kunnen tot op heden ook nog niet vertellen hoelang dit nog gaat duren.Ik vind dit een schandalige toestand voor een dienst verlenend bedrijf.
Groet Chris
NIET TELEFONISCH TE BEREIKEN
Re: Ziggo
Geplaatst: 31 jul 2008 07:26
door TdeHond
De hoogste tijd dus voor een dagelijkse e-mail met daarin vermeld uw klacht ( als u nog graag de decoder wilt ontvangen) Ook aangeven dat u ook al is het inmiddels morgen augustus u recht heeft op toezending van gratis decoder!
De actie loopt n.l. tot augustus , zo uit mijn hoofd.
Anders telefoongedeelte opzeggen v.d. overeenkomst en alleen tv + internet afnemen bij Ziggo.
Mocht u Snelhelp kunnen installeren op uw computer kunt er dagelijks over chatten.
Re: Ziggo
Geplaatst: 31 jul 2008 16:15
door chris61
Bedankt voor de reactie,ik heb ook recht op de gratis decoder met harddisk recorder,want deze actie van toen nog multikabel werd gewoon overgenomen door ziggo en die was geldig tot 16-05-2008.Ik begrijp alleen niet waarom deze pas afgestuurd word als de telefoon werkt.Mensen die alleen internet en digitale t.v. nemen krijgen toch ook gewoon hun decoder geleverd.Verder word er alleen vermeld over de telefonie dat ze een achterstand hebben.
Groet:Chris