LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Natuals

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
aslenders49
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 dec 2008 11:46

Re: Natuals

Ongelezen bericht door aslenders49 »

:evil: Hallo alle gedupeerden van natuals.Ik heb het abonnement per 4 juni op gezegd ,doen ze niet ,daarna na 'n incassovordering voor iets wat ik niet heb gehad.Na vele E-mails en het verzoek een nieuwe berekenig te maken, bleek de zaak in orde te zijn , maar de berekening bleef uit , heb de automatische overboeking geblokkeerd,en hoorde niets meer.Nu bijna een half jaar later, een ander incassobureau , of ik even zowat 100 euries inc incassokosten binnen 15 dagen ga betalen ,echt van de gekken . Slecht beleid, mensen benaderen per tel; met mooie praatjes en niet doen wat ze zeggen ,als ze maar jou ja hebben door de tel;dat is reine oplichterij.IK wil iedereen een advies geven , vul nóóit 'n enquette in via internet . ze bellen je gek op de meest rare tijden , met mooie praatjes en beloftes .En daarmee bedoel ik niet dat ze allemaal zodoen als bij natuals,maar 't kan wel .succes allemaal ook mezelf v.g anna

digma76
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jan 2009 21:15

Re: Natuals

Ongelezen bericht door digma76 »

Ook wij zijn benaderd door Natuals. Mijn vrouw werd begin december 2008 gebeld met de mededeling dat ze na het meedoen aan een enquette een eenmalig presentje kon ontvangen, waar ze dan wel €6,95 portokosten (hier hadden de alarmbellen eigenlijk al moeten gaan rinkelen) voor moest betalen. Het zou gaan om vitaminepillen e.d..

Sceptisch als we bij ons thuis zijn met dat soort dingen heeft mijn vrouw meerdere malen gevraagd of het ook echt om een eenmalig iets ging. Ja was het antwoord, want het was een presentje.

Tussen neus en lippen door werd nog even gevraagd of ze er ook nog omega3 capsules bij wou hebben maar dan zouden er extra kosten bijkomen en het bedrag in totaal op €10,80 komen. Mijn vrouw had hier geen trek in en heeft toen duidelijk gezegd dat ze dit niet wou.

Affijn, een tijdje later kregen we het presentje van Natuals thuis gestuurd waar we door de kerstdagen uiteraard helemaal niet mee hebben gedaan. Maar wat schetst later onze verbazing, hebben ze ons toch €10,80 afgeschreven van haar rekening.

Om geen neverending story te van te maken hebben we het maar zo gelaten en hadden we zoiets van 'het was eenmalig, hier gaan we toch nooit iets concreets mee doen, dus laat maar'.

MISGEDACHT! 2 weken geleden, een pakketje in de bus van Natuals en €21,80 afgeschreven van de bankrekening. Wij een mail gestuurd dat dit niet de bedoeling kan zijn en dat mijn vrouw omwille van bovenstaande reden (presentje n.a.v. een enquette) het pakketje thuis heeft ontvangen en we hier dan ook verder niets mee van doen willen hebben.

Wat denk je dat de reactie is na een dag? Ze zouden het op band hebben staan dat mijn vrouw met een 3-maandelijks abonnement had ingestemd en dat er dus 3 maanden lang €21,80 betaald moet worden aan Natuals. Ik heb na het lezen van die mail eerst eens een paar dagen moeten afkoelen want ze stappen gewoon met de grootste eenvoud over hoe de hele zending tot stand is gekomen en waar ik mijn bezwaar tegen maak. Overigens bevestigen ze wel de opzegging, maar dan wel pas na de duur van 3 maanden.

Ik sta nu op het punt een mail terug te sturen en een eis neer te leggen dat ze het zogenaamde abonnement per direct stop leggen en mij per omgaande toegang te geven tot de vermeende toezegging van mijn vrouw dat ze akkoord is gegaan met een abonnement.

Heb de stappen al op een rij gezet, afhankelijk van hoe Natuals reageert op mijn verzoek voor het beschikbaar stellen van het telefoongesprek, ben ik bereid om het eens flink aan de kaak te stellen want ik ben dit soort praktijken gewoon helemaal beu en heb al zo veel mensen de dupe zien worden van dergelijke misleidende praktijken.

Wordt vervolgd..

aslenders49
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 dec 2008 11:46

Re: Natuals

Ongelezen bericht door aslenders49 »

:idea: beste digma76,ik heb na het plaatsen van het vorige bericht nog tot nu toe aan 't knokken geweest om m'n recht te halen ,ik adviseer bewaar allae E-mails ,want vooor je het weet veranderende bedragen die je schuldig zou zijn.na het betalen van mijn schuld aan het bedrijf zelf krijg ik van 't incassoburo een fout bedrag dat betaald zou zijn .inmiddels zijn ze overgegaan tot rechtvervolging,heb notabene niets meer gehoord ,na,dat ik 'n mail heb gestuurd wat ik dan wel betaaald heb,met de vraag wat er toch mis is met dat bedrijf[natuals] heb niets meer vernomen .bankreknr van natuals laten blokkeren op je eigen bank ,brief aangetekend naar natuals is niet verkeerd .héél véél succes groeten anna

ka.u.tee.callcenters
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2008 16:35

Re: Natuals

Ongelezen bericht door ka.u.tee.callcenters »

Ik ben blij dat er bij mij niets is gebeurt nadat de 5 euro is afgeschreven. Dus mijn tip is, mail zo snel mogelijk naar de klanterservise van natuals. en stuur meer dan 1 email desnoods. Die kwamen bij mij in mn Spam terecht dus als dat gebeurt kopieer die emails dan even naar je normale mail, zodat je een bewijs van uitschrijven hebt. Ik voel erg mee met de mensen hier waarbij er zoveel geld is afgeschreven.

Lissette
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 feb 2009 09:56

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Lissette »

Beste lezers,

Ik heb ook zeer slechte ervaring met het bedrijf natuals.Ik heb een mail gestuurd nadat ik een proefpakket heb ontvangen dat ik niks meer wens te ontvangen,dezelfde dag kreeg ik een reactie van ja mw we stoppen per direct met zendingen,uw gegevens houden we nog in ons sisteem voor als u later weer zou willen bestellen,dit was in mei 2008,juli was ik met vakantie en keek even op internetbankieren tot mijn verbazing zag ik 3 keer €12,90 was afgeschreven door drect pay,die ken ik niet eens,natuurlijk heb ik alles teruggeboekt,maar toen ik thuis kwam bleek een incassoburo te zijn die beweert dat ik 3 pakketjes heb gehad vanaf mei tot july dus 3 in totaal,ik heb niet eens gereageerd maar ik moest wel elke keer het bedrag terug laten boeken.November 2008 kreeg ik weer een brief van direct pay,toen heb ik besloten om de mail van mei waarin duidelijk wordt vermeld dat ze de zendingen zullen stoppen per direct,heb ik doorgestuurd naar direct pay,die natuurlijk niet reageer.Dit jaat tot mij grote verbazing heeft direct pay (zonder machtiging van ons) weer een bedrag van 3 * €12,90 afgehaald,dat heb ik weer terug moeten laten boeken(de terugboeking heb ik nogsteeds niet),daarna heb ik gebeld naar direct pay in barendrecht die zegt op zijn beurt:mw u moet bij natuals zijn en niet bij ons,natuals kan ik natuurlijk niet bellen want 0900 heb ik afgesloen maar een mail heb ik wel gestuurt zonder antwoordt.

Wij hebben inmiddels de bank gevraagd om direct pay te blokkeren,maar het geld hebben we nog niet,weet iemand misschien een andere manier om natuals te benaderen?

Graag uw mening.

Mvg,
Lissette

aslenders49
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 dec 2008 11:46

Re: Natuals

Ongelezen bericht door aslenders49 »

beste lissette,je kunt via internet bankieren.laten weten dat je niet eens bent met de overboeking en om terugboeking vragen , en helaas het duurt 2 weken voor hun bankrekeningnr geblokkerd word ,mij is dat gelukkig ook gelukt ,wel, binnen twee weken. je kunt een aangetekende brief sturen met copie's vanal je correspondentie , direct pay is verbonden met natuals . zelf 'n mailtje sturen naar .[email protected] daar alles uitleggen en ookweer je mailtjes naar haar doorsturen. heeel veeel succes .v.g.Anna ps steeds je geld terugboeken ook :[email protected] bestoken met alles wat je hebt .

Lissette
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 feb 2009 09:56

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Lissette »

Beste Anna,

bedankt voor je reactie/advies,ik ga er achterna.

Hilmer
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 feb 2009 09:15

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Hilmer »

Ook ik heb slechte ervaringen met Natuals. Ik heb er zelf niets besteld maar toch is er enkele keren van een rekening die ik nooit meer gebruik geld afgeschreven. De laatste overboeking kon ik zelf nog terugdraaien, de rest niet. Ik heb gebeld met Natuals toen bleek dat ze het verkeerde gironummer hadden gebruikt en de spullen wel geleverd hadden maar bij iemand anders. Er moet nog steeds € 35,- worden terug gestort, ik heb contact gehad met Natuals en Direct Pay, en ze beloven van alles maar geld terug? Ho maar.

Theo1946
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 feb 2009 14:16

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Theo1946 »

Als penningmeester van een landelijke vereniging ben ik nu 2 keer geconfronteerd met een incasso ad EURO 4,95. Dat is gebeurd in augustus 2008 en februari 2009. Die incasso is uitgevoerd door Direct Pay Services B V. Er is nooit een machtiging afgegeven en vraag me dan ook af hoe ze aan het rekeningnummer zijn gekomen. Gezien de eerdere reacties is het een linke soep om met beide genoemde bedrijven zaken te doen.

Ik heb de incasso's steeds laten terugboeken en dat is wel goed gegaan.

aslenders49
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 dec 2008 11:46

Re: Natuals

Ongelezen bericht door aslenders49 »

beste theo, laat zo snel mogelijk het reknr vannatuals blokkeren , ,duurt wel 10 tot 14 dagen voor 't verwerkt is dan ben je daar tenmiste mee klaar v.g. Anna

Theo1946
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 feb 2009 14:16

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Theo1946 »

Bedankt voor de tip. Heb het rekeningnummer op 6 februari 2009 laten blokkeren.

Theo

ruinofangels
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 feb 2009 14:15

Re: Natuals

Ongelezen bericht door ruinofangels »

Ook ik heb slechte ervaringen met deze organisatie. Ik ben nu al ruim een half jaar met deze organisatie bezig, maar het wil allemaal maar niet vlotten. Even mijn verhaal in het kort:

- Proefpakket ontvangen
- Proefpakket binnen twee weken opgezegd -> Natuals gaf mij telefonisch te kennen dat mijn gegevens per direct zouden worden gewist. Voor de zekerheid ook een brief gestuurd naar Antwoordnummer 10036, 2400 VB Alphen aan den Rijn.
- To mijn verbazing enkele weken later een pakket ontvangen t.a.v. een compleet ander persoon die aan de andere kant van het land woonde (Amersfoort)
- Betreffende pakket retour gestuurd, weer gebeld, bleek ik nog niet afgemeld te zijn, weer gedaan (nogmaals kenbaar gemaakt dat ik de rest niet hoef etc). De zaak zou afgedaan zijn.

Was dat maar waar. Op een gegeven moment werd er 15 euro van mijn rekening gehaald voor een zogenaamd kwartaalpakket. Wederom gebeld. Heel mijn verhaal weer uit de doeken gedaan en te kennen gegeven dat ik het geld zou laten terug boeken. Dit was volgens degene die ik daar sprak ook logsich en dit was verder oke volgens betreffende.

Enige tijd later weer 15 euro van mijn rekening af. De bank gebeld om de incasso van Natuals te laten blokkeren. Vervolgens een herinnering gehad dat de kosten inmiddels 35 euro waren geworden en of ik deze binnen 7 dagen wou betalen (brief kwam van directpay). Enfin, dan maar Directpay bellen. Dat schijnt dus een organisatie te zijn die je kan bellen tot je eens ons weegt, aangezien ze daar nooit de telefoon opnemen. Dan maar WEER Natuals bellen. Daar kreeg ik vervolgens te horen dat ik deze brief niet had moeten ontvangen en dat hier meerdere klachten over binnen waren gekomen. Desbetreffende wist me te vertellen dat de zaak nu echt gesloten was.

Er valt al te raden... niet dus. Weer aan aanmaning ontvangen (vorige week) met het verzoek om binnen 7 dagen te betalen. WEER gebeld. Op de klantenservice wisten ze het ook niet meer en kreeg te horen dat ze zelf ook nog geen antwoord hadden ontvangen van het hoofdkantoor over hoe dit nu toch allemaal kan. Mijn verzoek voor het telefoonnummer van het hoofdkantoor konden ze ook niets mee aangezien ze dit niet in bezit hebben. Dat is toch bizar? Een klantenservice die geen gegevens van een hoofdkantoor heeft?

Enfin, gisteren EINDELIJK een mailtje terug gehad (van de 10 mails antwoorden ze er maar op 1) met de melding dat ik toch moest betalen en ik werd geattendeerd op de voicelog. Dit is helemaal niet relevant. Ik lach me steeds kapot (om het zo even te noemen) als ik de voicelog hoor. "Wij zijn een vrij nieuw bedrijf en we stellen het op prijs als u ons uw mening zou willen geven". Mijn mening? WAARDELOOS!!!

Volgens Natuals heb ik niet op tijd opgezegd terwijl dit toch wel degelijk zo is. Ik weiger dus te betalen (ook al gaat het om een klein bedrag).

Het verhaal wat hierboven staat is feitelijk nog langer, maar dat zal ik iedereen maar besparen. Echter zal dit verhaal nog wel een staartje krijgen... dus mogelijk dat hier later nog meer informatie over volgt.

Samenvatting: Natuals is gemakkelijk in incasseren van geld, maar problemen oplossen en hun beloften nakomen schijnt daar blijkbaar niet te kunnen.

mjwestland
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 feb 2009 13:53

Re: Natuals

Ongelezen bericht door mjwestland »

Ik heb ook slechte ervaringen met Natuals. Ik woon in een studentenhuis en toen ik belde om me af te melden na de proefzending, hebben ze blijkbaar mijn huisgenoot uit het bestand gehaald, die ook een proefzending had ontvangen.

Meerdere malen aan de telefoon gehangen en ook geld van m'n rekeningnummer afgeschreven, dat ik steeds heb laten terugstorten.
Ik heb ook al meerdere malen gemaild, maar in de mails terug staat uiteraard dat ik te laat heb gebeld en dat ik toch moet betalen.
Nu heb ik het rekeningnummer laten blokkeren, ben benieuwd of het nog een staartje krijgt.

Theo1946
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 feb 2009 14:16

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Theo1946 »

Heb uiteindelijk een email ontvangen van hun klantenservice. Daaruit bleek dat een mevrouw in Drente een verkeerd rekeningnummer heeft opgegeven. Er is dus geen controle bij Natuals op die informatie. Als reply dat ook aan Natuals gemeld en dan komt een automatisch antwoord dat er binnen 10 werkdagen wordt gereageerd. Ze hebben het zeker zeer druk om de wanorde bij Natuals op te ruimen. Ook een bevestiging gevraagd dat er nooit meer wat wordt afgeschreven van ons rekeningnummer. Ook dat heb ik nog niet gehad.

Heb wel eerder al hun rekeningnummer laten blokkeren.

Wordt zeker vervolgd.

Theo

ruinofangels
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 feb 2009 14:15

Re: Natuals

Ongelezen bericht door ruinofangels »

Het vervolg van mijn verhaal is er EINDELIJK... jammer dat het niet is waar ik op hoopte. Vandaag kreeg ik dit per e-mail:

Geachte heer XXXXXXXXX,

Wij hebben geen enkel bewijs dat u tijdig heeft geannuleerd, zoals reeds aangegeven, hebben wij uw annulering op XX XX XXXX telefonisch ontvangen. Na overleg met de Directie hebben wij besloten om bij ons standpunt te blijven, u heeft te laat geannuleerd, wij hebben u een kwartaalzending toegestuurd, deze dient u te voldoen. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk om de openstaande bedragen te betalen.

Een fijne dag gewenst en een vriendelijke groet,

Klantenservice Natuals B.V.
[email protected]



Dit is daadwerkelijk om te kotsen! Ze wensen je nog een fijne dag ook!!
Daar mij door de klantenservice was beloofd dat ik zou worden terug gebeld, word ook deze belofte WEER NIET nagekomen. En WEER komen ze met een kwartaalzending die ik NIET heb! Mijn antwoord op deze mail zal ik jullie verder besparen :wink:

Ik kan me best voorstellen dat sommige betalen om van het gezeur af te zijn. Wat een drama is het daar zeg. Ze blijven zich maar van de domme houden en beweren dat je niet op tijd hebt opgezegd, ook al is dat wel het geval. "Ja sorry, we kunnen uw eerste melding niet vinden". Nee dat zal wel niet. Zo hebben ze een mooie manier (troef) in handen om mensen geld afhandig te maken.

Echter vriendelijke mensen, ik heb ook weer even contact gezocht met het "incassobureau" (die nu wel de tel op neemt) en deze wisten mij te vertellen dat ze dit probleem al vaker te horen hebben gehad (iets wat zelfs hun klantenservice zegt). Wij staan dan ook niet alleen en ik verwacht dan ook dat ze dit netjes op zullen lossen, daar mijn geval dus niet op zichzelf staat. En beste Theo, heb geduld :wink: Het is daar blijkbaar normaal dat het weken duurt voordat je iets hoort (en dan is het niet eens wat je zou willen horen).

Enfin, dit verhaal zal vast nog wel een staartje krijgen en dat komt vanzelf dan wel weer hier terecht :wink: en ik wens iedereen in ieder geval sterkte met de ellende die dit bedrijf veroorzaakt. Mocht je nog geen ervaring met Natuals hebben, zorg ervoor dat je dit ook nooit krijgt!

Ow, mocht iemand toevallig het telefoonnummer van het hoofdkantoor hebben (hun incassobureau en klantenservice weten dit niet eens!), dan zou ik het zeer op prijs stellen als dat ergens bekend werd gemaakt zodat ik/we actie kunnen ondernemen.

Theo1946
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 feb 2009 14:16

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Theo1946 »

Vandaag een mailtje gehad waarin ze erkennen dat het fout is gegaan. Rekeningnummer hebben ze uit het bestand gehaald en ook gemeld dat ze het gaan terugstorten. Maar dan hebben ze niet gezien dat ik de beide incasso's al eerder heb laten terugboeken.

Ben wel benieuwd of ze daar zelf ook achterkomen.

Theo

Joop5
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mar 2009 01:08

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Joop5 »

Een maand geleden telefonisch benaderd om een proefpakketje te ontvangen voor 6.95, waarmee ik heb ingestemd. Ik zou binnen 2 weken na ontvangst telefonisch kunnen opzeggen.

Nooit wat ontvangen, tot ik vandaag een voorraad pillen voor 3 maanden kreeg. Afschriften even gechecked en blijkt dat ze 3 weken geleden dat bedrag van 6.95 hebben afgeschreven en vandaag de eerste termijn voor de kwartaalzending a 15.90 (wat ze dus nog 2x af zullen gaan afschrijven neem ik aan).

Aangezien ik nooit de gelegenheid heb gekregen om op te zeggen na het eerste (niet ontvangen) pakketje ga ik alle bedragen terugboeken (is nog op tijd) en gaan de 90 pillen retour afzender.

Ik zal nog een mailtje sturen en het incassobureau (die me geheid lastig zal gaan vallen) een belletje geven, maar meer moeite ga ik er echt niet insteken...

hvisser123
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mar 2009 14:42

Re: Natuals

Ongelezen bericht door hvisser123 »

op 15-2-2008 telefonisch benaderd door Natuals. Accoord gegaan met proefpakket en éénmalige machtiging om bedragvan € 6,95 van giro af te schrijven. Twee weken na ontvangst van proefpakket gebeld met Natuals (zoals met ze was afgesproken) dat het alleen om dit proefpakket zou gaan en dat het daarna zou stoppen. We kregen echter toch een tweede pakket en een bedrag van € 18,80 werd afgeschreven. Gebeld met Natuals dat dit echt niet de bedoeling was. We moesten voor de zekerheid het pakket houden totdat bedrag was terugbetaald én Natuals zou terugbellen over het hoe/wanneer terugstorten van het bedrag. Gebeurt allemaal niet.
We versturen een aangetekende brief naar Natuals dat het verzenden van pakketten en afschrijven van onze rekening stopgezet moet worden.
Paar dagen later belt Natuals met de vraag of we geinteresseerd zijn in een proefpakket!!! Nou, nee dus.
Op 21-4-2008 is er weer een bedrag van onze rekening gehaald van € 18.80, zonder dat we een pakket vitamines hebben ontvangen. Hierop blokkeren we zelf de rekening en horen we niets tot afgelopen donderdag, 26 maart 2009: een incassobureau meldt ons dat we een rekening bij Natuals hebben openstaan van € 39,61.

Advies:GA NIET IN ZEE MET DEZE LUI!

elbeth52
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 apr 2009 20:59

Re: Natuals

Ongelezen bericht door elbeth52 »

In mei 2008 ben ik ook gebeld (door iemand die gebrekkig nederlands sprak) of ik een Natuals proefpakket wilde voor 6,90,-, dit zou dan eenmalig zijn en ik ging akkoord, ik zou nergens aan vast zitten.
Dit proefpakketje heb ik ontvangen en heb er verder geen aandacht meer aan besteed totdat ik inneens zag dat er al 2 x 12,90,- van mijn rekening af was geschreven voor het kwartaal pakket.
De 3e x dat er 12,90 af werd geschreven heb ik het nog terug kunnen halen en heb ik een email gestuurd dat Natuals onterecht geld afschrijft en dat dit niet afgesproken was en dat ik het geld terug wilde en niks van Natuals wilde hebben.
Ik kreeg een bevestigingsmail van de heer [persoonsgegevens verwijderd door de moderator], zie tekst hieronder.

Hartelijk dank voor uw e-mail. Wij hebben uw vervolgzendingen per 5 augustus jl. stopgezet.
Natuals verstuurt haar vervolgzendingen per kwartaal en incasseert deze in 3 maandelijkse termijnen.
U heeft uw laatste zending eind mei van ons mogen ontvangen.

Een fijn weekend gewenst en een vriendelijke groet,

[persoonsgegevens verwijderd door de moderator]

Natuals B.V.


Dus deze email zegt het al, ik heb mijn laatste zending eind mei ontvangen en dat klopt want dat was het proefpakket maar ze halen wel 3x 12,90 van mijn rekening terwijl ik hier niks voor terug heb gekregen , ik heb geen zendingen ontvangen waarvoor ik dan wel betaald zou hebben.
Na deze email heb ik gebeld met Natuals en heb ze weer verteld dat ik geen pakketjes heb ontvangen van hun en ze zouden uit gaan zoeken waar deze pakketjes zijn gebleven en ze zouden mij hierover terug bellen maar tot op heden geen telefoontje meer gehad.
Nu in januari 2009 wordt er weer 12,90 van mijn rekening af geschreven en heb dit weer terug kunnen boeken totdat ik op 18 maart een Betalingsherinnering krijg van DirectPay dat er nog 12,90 openstond dus heb gelijk naar hun gebeld en werd doorverwezen naar Natuals en weer werd mij gezegd dat ze uit gingen zoeken waar die pakketjes zijn gebleven en weer zouden ze mij hierover bellen maar tot op heden weer niks gehoord en tot mijn verbazing krijg ik op 31 maart een aanmaning van Direct Pay.
Ik heb gelijk een bezwaar ingediend via hun site met de inloggegevens die op hun aanmaning staat maar hierop ook nog niks gehoord.

Ik las in alle andere reacties over een voicelog, in mijn telefoongesprek is hier nooit over gesproken dat het gesprek opgenomen zou worden en ook niet over opzeggen na 2 weken uitproberen.
Dit bedrijf verkoopt zijn waren onder valse voorwendselen en halen zonder toestemming geld van de rekening.
Pakketjes waar je dan toch voor betaald hebt worden niet geleverd dus dat is makkelijk geld verdienen voor hun.
Oplichters zijn het......
Ik zou Natuals een aanmaning moeten sturen voor 2 x 12,90 die ik tegoed heb van hun.
Van mij krijgen ze helemaal niks

agnes2009
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 apr 2009 22:40

Re: Natuals

Ongelezen bericht door agnes2009 »

IK ben ook de dupe geworden van natuals,
Ik heb een brief van webcasso ontvangen dat ik 89.20 euro moet betalen en heb dit bedrag overgemaakt omdat ik bang was voor problemen, maar nu dat ik alle informatie heb gelezen ga ik naar de bank en laat het bedrag terug storten, ik heb een zending gehad en de tweede terug gestuurd en zoveel geld betalen voor wat je niet ontvangen hebt dat vind ik oplichterij, hun doen nog niey de moeite om zelf contact met je op te nemen en schakelen gelijk een incasso bureau in wat is dit voor en bedrijf, ik hoop dat dit nog een keer op tv komt en helemaal uitgezocht word hoe dit bedrijf werkt, je word gebeld en via een opname voor verschillende vragen zit je er aan vast wat in mijn ogen niet kan want je hebt niet eens een hantekening gezet, ik vraag mij af waar dit bedrijf mee bezig is, dit kan niet en mag niet en ik wil nooit meer iets met internet bedrijven te maken hebben want het geeft alleen maar problemen, dus mensen let goed op, er zijn heel veel mensen die de dupe zijn geworen van natuals.

Gesloten