LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Postbank en Rentepunten bestellingen... in 1 woord BAH!

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Inter

Re: Postbank en Rentepunten bestellingen... in 1 woord BAH!

Ongelezen bericht door Inter »

De postbank geeft geen geld aan Jan Mulder, daar zal die toch echt wel wat voor moeten doen
Nou jij , je zin dan .Misschien dan via het het reclamebureau maar uiteindelijk doet die dat natuurlijk niet voor niks.
Ach nog even en het wordt ING toch?
Of er dan veel verandert .

Maar bij andere grote banken is het al niet veel beter .

justme1

Ongelezen bericht door justme1 »

maar uiteindelijk doet die dat natuurlijk niet voor niks
duh......

Inter

Aan z`n antwoord hebben we wel wat .

ahuijsmans

Ongelezen bericht door ahuijsmans »

Hmm je werkt bij de Postbank maar je reageert niet als zijnde een werknemer.
Hmmm dan ben je dus nu vrij van je werk hoop ik?

Zou wel heel erg zijn als je in de Postbank betaalde tijd op een forum de Postbank gaat verdedigen en vervolgens claimt geheel onpartijdig te posten hier.... :?:

Over dingen aannemen gesproken, een kleine excerpt van deze pagina leert : http://www.communicatieonline.nl/nieuws ... verdwijnt/

"Het grootste gedeelte van de banen verdwijnt bij ING en de Postbank. Daar werken nu nog 10.000 mensen. Er gaan ook 750 van de 7.000 banen verloren bij de administratieve en it-afdeling. De vakbonden hebben volgende week een gesprek met het ING-bestuur over de sanering.
"

Dus zo zeker zou ik er maar niet van zijn als ik jou was.

Ik hoop in het geheel niet dat je je baant verliest, dat zou ik oprecht erg vinden.

Wat ik wel erg vind is dat er op een onafhankelijk Consumentenforum mensen zitten die het bedrijf waar ze werken ONDER WERKTIJD gaan zitten verdedigen en vervolgens claimen onafhankelijk te zijn.

Al met al hebben denk ik heel veel mensen met mij last van die irritante, arrogante grote bedrijven die klantvriendelijkheid en service geheel uit het oog zijn verloren, de postbank is geen uitzondering.

justme1

Aan z`n antwoord hebben we wel wat .
denk niet dat het meer woorden nodig heeft....
Zou wel heel erg zijn als je in de Postbank betaalde tijd op een forum de Postbank gaat verdedigen en vervolgens claimt geheel onpartijdig te posten hier....
dat zou inderdaad wel heel erg zijn, maar gelukkig heb ik een week vakantie, dus dat scheelt.....
Het grootste gedeelte van de banen verdwijnt bij ING en de Postbank. Daar werken nu nog 10.000 mensen. Er gaan ook 750 van de 7.000 banen verloren bij de administratieve en it-afdeling. De vakbonden hebben volgende week een gesprek met het ING-bestuur over de sanering.
beetje oud nieuws, maar goed....

Dit was in 2006 al bekend voor de medewerkers....en het is ook al bekend om welke banen dit gaat.....en dat is niet die van mij... :D

ONDER WERKTIJD gaan zitten verdedigen
doe nou geen aannames.....heb gewoon een weekje vrij....

ahuijsmans

Dus jij vind dat dingen aannemen een slechts iets is? Waarom neem jij in het begin dan gelijk aan zonder reden dat ik niet zou weten wat storneren is?
Behoorlijk ondoordacht, zelf wel aannames maken maar veroordelen als diegene dat ook doet? foei!

Ik heb 'even' wat draadjes gelezen waarin jou naam naar voren kwam en ik moet er nog 1 tegen komen waar je op mij nou echt begrijpend en welwillend overkomt? Mijn vraag: wat doe je in godsnaam hier?

Het ene na het andere draadje strand doordat jij maar blijft hameren op allerlei onnozele dingen, zo ook dit draadje, kijk wat het geworden is wat niet had gehoeven hadden dingen gewoon on topic gebleven.
1. Vindt iemand dat internet bankieren bij de postbank waardeloos is vraag jij om bewijzen etc etc. ik zou zeggen google even, je vind er genoeg.
2. Je bent steeds trots op je werkgever en vindt dat deze de klachten goed afhandelt.

Ik kan je zeggen aan de reactie van de mensen hier, op jou zitten ze niet te wachten. Wat mensen willen is soms ongenuanceerd lekker afgeven op grote bedrijven, hun onvrede uiten al dan niet terecht. Even lekker de frustratie als iets niet lukt van zich afschrijven.

Laat mensen lekker klagen, laat mensen lekker onderling doen en ga geen forum vergallen op deze manier.

Ik Internet gewoon onder de baas zijn tijd, geen probleem. Jij hebt wel erg vaak vakantie gezien je posttijden :wink:

Gelukkig ben ik geen postbank medewerker dus die info is mij niet bekend. Ik zou me alleen wel doodschamen als mijn werkgever zo met mensen om zou gaan.
Maar ja, na 16 jaar apart te hebben bestaan samen gaan met als gevolg dat duizenden mensen op straat komen te staan getuigt niet echt van veel medeleven. Iets wat ik bij jou ook mis..... hmmmm ben je directeur toevallig? :wink:

Wat ik eerder zei meen ik, ben blij dat jou baan niet op de tocht staat. Het is goed als je hart hebt voor je bedrijf. Alleen niet op een plek als deze. Ik hoop wel dat de mevrouw die mij 'geholpen' heeft zich kan gaan inschrijven bij het arbeidsbureau.

roro25

Ongelezen bericht door roro25 »

ga even lekker ergens anders met elkaar zitten kibbelen.
Bv in de peuterspeelzaal.

dan kunnen we weer on topic..

Waarom rentepunten en veel te veel bijbetalen. Mijn bank geeft gelukkig 4,4% rente...

ahuijsmans

nou precies mijn idee.

Dat zeg ik ook al in mijn laatste posting hierover, graag gewoon on topic.

Je hebt helemaal gelijk!

justme1

Het ene na het andere draadje strand doordat jij maar blijft hameren op allerlei onnozele dingen, zo ook dit draadje, kijk wat het geworden is wat niet had gehoeven hadden dingen gewoon on topic gebleven.
Je bent zelf degene die erover begint en degene die blijft doorhameren...

Zoals ik al aangaf ben ik hier gewoon als forum-gebruiker. Zoals in elk forum worden er discussies gevoerd, net als hier. Zou ik hier niet mogen posten omdat ik de dingen gewoon anders zie of ervaar?? Of is het misschien omdat ik niet doelloos met de kudde meeloop. Je weet wel die mensen die lekker ongenuanceerd afgeven op grote bedrijven.
Misschien zou je je tijd en energie beter ergens anders in kunnen steken...

Denk toch dat de meesten hier gewoon een antwoord op hun vraag/probleem willen hebben ipv alleen maar een beetje afgeven...

Jij bent degene die "boos" geworden is doordat mijn eerste posting hier niet is wat jij wilde horen, ik stoorde je waarschijnlijk in het ongenuanceerd lekker afgeven...daarna begin je zelfs op mij af te geven alleen omdat ik bij de postbank zou werken...

Ik heb 'even' wat draadjes gelezen waarin jou naam naar voren kwam en ik moet er nog 1 tegen komen waar je op mij nou echt begrijpend en welwillend overkomt? Mijn vraag: wat doe je in godsnaam hier?
Mag ik alleen hier posten als ik begrijpend en welwillend overkom?? Dan begrijp ik niet helemaal wat jij hier eigenlijk doet....Waarom heb jij dan geen begrip voor de tegenpartij?? Jij bent anders ook niet erg begrijpend of welwillend tegen de "grote bedrijven"... Of geldt deze regel alleen voor mij of misschien voor alle bankmedewerkers...

1. Vindt iemand dat internet bankieren bij de postbank waardeloos is vraag jij om bewijzen etc etc. ik zou zeggen google even, je vind er genoeg
als je hierover gaat beginnen dan zul je ook de hele topic moeten gaan lezen, want dan zul je lezen dat ik het helemaal niet erg vind dat mensen het internetbankieren bij de postbank waardeloos vinden,(sterker nog, ik hoop dat de postbank snel een manier heeft om deze problemen voorgoed uit de wereld te helpen, want ik vind het het ook behoorlijk irritant voor de klanten) alleen deze meneer geeft dingen aan die niet kloppen en ziet zijn eigen mening als de absolute waarheid, een beetje zoals jij eigenlijk.....
Ik Internet gewoon onder de baas zijn tijd, geen probleem. Jij hebt wel erg vaak vakantie gezien je posttijden
Zal je baas vast niet goed vinden....en ik denk niet dat het aantal vakantie-uren van mij zoveel anders is als dat van jou....maar goed Postbank is van 09:00 - tot 21:00 open en ook op zaterdag, zodoende werk ik op verschillende tijden. Heb trouwens geen idee wat dit ermee te maken heeft, maar goed antwoord op je opmerking.
nou precies mijn idee.

Dat zeg ik ook al in mijn laatste posting hierover, graag gewoon on topic.

Je hebt helemaal gelijk!
nou dat was dan dat, aangezien ik hier geen reactie op ga krijgen.....
Toch wil ik nog wel even zeggen dat als jouw bedoeling van dit forum alleen is om een beetje "lekker te klagen", zou je beter even bij jezelf na kunnen gaan wie hier nou eigenlijk dit forum aan het vergallen is....

Inter

Waarom rentepunten en veel te veel bijbetalen. Mijn bank geeft gelukkig 4,4% rente.
DSB denk ik , al moet je daar natuurlijk niks lenen .

Zit zelf bij de Belg maar sparen doe ik ergens anders .

Oei nu ga ik weer off-topic .Maar begrijp alleen niet dat mensen klagen als er alternatieven zijn was dat maar overal zo .

Gesloten