Beste webcontact
Hoe is het mogelijk dat er geld wordt afgeschreven in de EERSTE week van juni voor de maand juli
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Terwijl er net afgeschreven is voor de maanden mei en juni.
De service voor je iemand aan de telefoon hebt is in één woord rampzalig. Je moet je postcode intypen en dat wordt dan op een langzame manier herhaalt. Je krijgt een heel riedeltje optie's waaruit je moet kiezen, wat behoorlijk lang duurt. Daarna hang je gemiddeld 30 minuten
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
aan de telefoon voor je geholpen wordt, ALS je al geholpen wordt.
Ik ben trouwens een abonnee van multikabel, waar je wel binnen de 5 minuten geholpen werd en nog op een goede manier ook, met deskundige medewerkers.
Ik heb van de week 4x geprobeerd te bellen a gem. 30 minuten = dus 120 minuten à 10 cent = kassa voor Ziggo dus, weg 12 euro. Kan men die ergens claimen of willen jullie daamee in Heerhugowaard je nieuwe gebouw van inrichten.