LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele 2`s waardelose manier om met klanten om te gaan!

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Rosetrea
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 okt 2008 12:49

Re: Tele 2`s waardelose manier om met klanten om te gaan!

Ongelezen bericht door Rosetrea »

Blijkbaar werken ze een beetje langs elkaar heen bij Tele2, want ik kreeg een nieuw bericht van hen.
Dat ik blijkbaar mijn hele leven lang verantwoordelijk blijf voor een oud nummer wat ik al 3 jaar niet meer gebruik.
Dit telefoonnummerstaat op uw naam en is bij ons nooit afgemeld. Dit is uw eigenverantwoording.
Ik snap helemaal niet waarom ik het bij hen had moeten afmelden, maar goed ze zullen hun redenen wel hebben.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Tele 2`s waardelose manier om met klanten om te gaan!

Ongelezen bericht door TdeHond »

U bent tele2 * geen enkele verantwoording schuldig* over wat voor telefoonnummer u dan ook had bij een andere provider. Noch over een nummer wat u bij hen had na beëindigen van uw abonnement!
Nu wordt er opeens geld van mijn rekening afgehaald voor vaste telefonie, wat blijkt; 3 jaar geleden heb ik mijn vaste telefon opgezegd bij de KPN, dus dit nummer is in 2006 weer vrijgegeven.
Het is de verantwoording van KPN dat deze in 2006 uw vaste telefoonnummer vrijgegeven heeft.

Tele2 is verantwoordelijk voor de fouten in hun administratie en het feit dat zij u onterecht hebben lastig gevallen met facturering + onterechte incasso's van een vast abonnement wat u nooit met hen heeft afgesloten.

Mijn advies blijft:

Sta op schriftelijke bevestiging van dat hier sprake was van onterechte incasso's t.a.v. een abonnement voor vaste telefonie met vermelding van data waarop de onterechte incasso's plaats vonden. Met vermelding van reden: u heeft NOOIT een abonnement voor vaste telefonie met hen afgesloten.

Ik zou verder geen energie verspillen in "gemiereneuk over verantwoordelijkheid voor telefoonnummers bij ANDERE providers" < ROTFL >

Jammer dat het licht nu al weer is uitgegaan bij een medewerker van Tele2.
Neem mijn advies ter harte en ga desnoods hiermee naar de geschillencommissie om de brief in handen te krijgen voordat u in 2012 moet gaan betalen voor een nooit bestaand abonnement lopend van 2008 tot 2012.

Zie:
Telfort maakt fout op fout

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Tele 2`s waardelose manier om met klanten om te gaan!

Ongelezen bericht door TdeHond »

hier: kunt u ook een klacht indienen over onterechte automatische incasso door Tele2. Deze site is geopend door gedupeerden van automatische incasso met het doel klachten te verzamelen.

Tevens kunt u nog een klacht indienen bij Consuwijzer.nl als Tele2 u niet tegemoet komt in het zenden van een schriftelijke bevestiging dat u NOOIT een abonnement voor vaste telefonie bij hen gehad met excuses. Dan heeft u in de toekomst bewijs dat in 2008 deze fout door Tele2 is gemaakt.

Succes bij de afhandeling.

Rosetrea
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 okt 2008 12:49

Re: Tele 2`s waardelose manier om met klanten om te gaan!

Ongelezen bericht door Rosetrea »

Dank U wel!

Ivory
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 okt 2008 13:35

Re: Tele 2`s waardelose manier om met klanten om te gaan!

Ongelezen bericht door Ivory »

Goedemiddag allemaal.

Inderdaad erg jammer dat de medewerker van Tele2 niet meer reageert.

Ik heb het mailadres, dat hier vermeld stond gebruikt, omdat de klantenservice bellen geen effect heeft. Maandag ook nog 28 minuten in de wacht gestaan. :evil: Ze houden je aan het lijntje!!!
Door een fout van Tele2 zit mijn moeder sinds vorige week dinsdag zonder (vaste) telefoon. Ze heeft wel betaald, want dat gaat via een incasso.

Ze is 81 jaar, hartpatient en slecht ter been. In augustus is zo nog onwel geworden, raakte buiten kennis en is naar het ziekenhuis gebracht. Met het mobieltje, dat ik heb gebracht kan ze niet omgaan.

Het enige wat ik wil is dat zo snel mogelijk weer aangesloten wordt!!!
Ook wil ik een telefoontje van de technische dienst. Wat doen ze er aan om de aansluiting zo snel mogelijk te herstellen? En wanneer gaat dat gebeuren?

De nood is erg hoog en dat begrijpen ze daar niet. Mijn moeder is angstig, zit in de stress en slaapt nauwelijks nog.
Normaal slaapt ze met het alarmnummer onder de knop en dat alarmnummer is nu niet bereikbaar.

Groetjes.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Tele 2`s waardelose manier om met klanten om te gaan!

Ongelezen bericht door TdeHond »

Zet ook even uw noodkreet op Kassa forum. Dan heeft u 2 kansen dat een medewerker van een webcare team u te hulp komt.

Ivory
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 okt 2008 13:35

Re: Tele 2`s waardelose manier om met klanten om te gaan!

Ongelezen bericht door Ivory »

@TdeHond.

Bedankt voor de tip. :D

Ik heb vanavond even meer tijd en ga dan ook naar het Forum van Kassa.

Ivory
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 okt 2008 13:35

Re: Tele 2`s waardelose manier om met klanten om te gaan!

Ongelezen bericht door Ivory »

@TdeHond.

Sinds vandaag is mijn moeder weer aangesloten. Ik heb haar gebeld en ze was erg blij om de telefoon weer te horen. Ze is erg opgelucht. :D
Gelukkig kunnen we nu tot rust komen.
Ik wil je nog even bedanken voor het meedenken.
Een fijn weekend en de groetjes.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Tele 2`s waardelose manier om met klanten om te gaan!

Ongelezen bericht door TdeHond »

Graag gedaan! Fijn dat dit probleem opgelost is dankzij een medewerker die daar meelas.
:lol:

a-bvcap
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 okt 2008 22:02

Re: Tele 2`s waardelose manier om met klanten om te gaan!

Ongelezen bericht door a-bvcap »

Tele 2;

Ik kan er een boek over schrijven is dit de beste provider van Nederland?
Om aangesloten te worden was al een hele klus maar om je af te melden nog veel meer,
De helpdesk is slecht bereikbaar en onprofessionel. De
oorzaak ligt altijd aan de klant. Er worden tegenstrijdige adviezen en antwoorden gegeven. Als klant voel je je aan het lijntje gehouden.
Ik zal dan ook niemand aaraden met tele 2 in zee te gaan.

Gesloten