LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klantenservice Tele2 weigert postadres te geven
Re: Klantenservice Tele2 weigert postadres te geven
Dank u voor toelichting en link!
Re: Klantenservice Tele2 weigert postadres te geven
Dat tele2 is sowieso een misdadige organisatie. Ik heb bijna een half jaar zonder telefoon gezeten ondanks diverse telefoontjes, faxen en e-mails hieraan gewijd te hebben. Ik zat zonder telefoon omdat er bepaalde rekeningen niet betaald zouden zijn. Ten eerste kwam dat door hun eigen fout omdat ze mijn rekeningnummer onjuist hadden geregistreerd waardoor de automatische incasso elke keer mis ging. Ten tweede heb ik de rekeningen heel snel betaakld na afsluiting en ondanks faxen, etc. heb ik dus een half jaar zonder telefoon gezeten.
Nu wil ik opzeggen, want mijn twee jaarlijkse abonnement zit er sinds juni op, maar zeggen ze dat ik tot december aan ze vast zit, omdat ik in een ander pakket ben gekomen (omdat ik een keer op een actie van hun van gratis een half jaar digitale televisie uitproberen ben ingegaan). En ze willen dus ook niet zeggen wat het adres is waar ik mijn opzeggingsbrief naar toe kan sturen. Via google ben ik er achter gekomen dat dit postbus 95, 9400 AB, Assen.
Vandaag heb ik een aangetekende brief naar dit adres gestuurd. Kostte me weliswaar 7 euro vijftig, maar ik neem geen risico's meer met deze organisatie. vanaf december ben ik van ze af en dan is het nooit, maar dan ook nooit meer tele2.
Nu wil ik opzeggen, want mijn twee jaarlijkse abonnement zit er sinds juni op, maar zeggen ze dat ik tot december aan ze vast zit, omdat ik in een ander pakket ben gekomen (omdat ik een keer op een actie van hun van gratis een half jaar digitale televisie uitproberen ben ingegaan). En ze willen dus ook niet zeggen wat het adres is waar ik mijn opzeggingsbrief naar toe kan sturen. Via google ben ik er achter gekomen dat dit postbus 95, 9400 AB, Assen.
Vandaag heb ik een aangetekende brief naar dit adres gestuurd. Kostte me weliswaar 7 euro vijftig, maar ik neem geen risico's meer met deze organisatie. vanaf december ben ik van ze af en dan is het nooit, maar dan ook nooit meer tele2.
Re: Klantenservice Tele2 weigert postadres te geven
Tele2 Nederland B.V.
T.a.v.: Klantenservice
Postbus 70041
9704 AA Groningen
Er zijn diverse adressen van Tele2.
T.a.v.: Klantenservice
Postbus 70041
9704 AA Groningen
Er zijn diverse adressen van Tele2.
Re: Klantenservice Tele2 weigert postadres te geven
hai, dit is idd het juiste adres voor opzeggingen:
Tele2 Nederland B.V.
T.a.v.: Klantenservice - annuleren lidmaatschap
Postbus 70041
9704 AA Groningen
Tele2 verzoekt schriftelijk op te zeggen in geval van:
- overijden contractant
- verhuizen buiten dekkingsgebied
- emigratie
- klant komt in schuldhulpverlening
In alle andere gevallen wordt je doorverbonden met een afdeling die over deopzeggingen gaat, Dit is echt aan te raden , je krijgt een mail met bevestiging van opzegging. Van een brief kan je nooit achterhalen of hij aankomt, de mail heb je 9 van de 10 keer tijdens het gesprek al binnen. dubbelcheck? bel de volgende ochtend (vanaf 8 uur open, nog lekker rustig) even naar klantenservice, zij zien direct of opzegging in behandeling is genomen!
Tele2 Nederland B.V.
T.a.v.: Klantenservice - annuleren lidmaatschap
Postbus 70041
9704 AA Groningen
Tele2 verzoekt schriftelijk op te zeggen in geval van:
- overijden contractant
- verhuizen buiten dekkingsgebied
- emigratie
- klant komt in schuldhulpverlening
In alle andere gevallen wordt je doorverbonden met een afdeling die over deopzeggingen gaat, Dit is echt aan te raden , je krijgt een mail met bevestiging van opzegging. Van een brief kan je nooit achterhalen of hij aankomt, de mail heb je 9 van de 10 keer tijdens het gesprek al binnen. dubbelcheck? bel de volgende ochtend (vanaf 8 uur open, nog lekker rustig) even naar klantenservice, zij zien direct of opzegging in behandeling is genomen!
Re: Klantenservice Tele2 weigert postadres te geven
en ik wil misterbos er ff op wijzen dat meneer zelf had kunnen zien dat gegevens niet kloppen bij tele2, klant kan namelijk alle gegevens aanpassen die bekend zijn. verantwoordelijksheidskwestie...? meneer krijgt een aantal brieven voordat hij tijdelijk afgesloten wordt... na de mislukte afschrijving start een proces waarbij je 4 brieven en 83 dagen verder bent voor een tijdelijke afsluiting tot stand komt... om precies te zijn. je zou toch verwachten dat een klant zich in die 83 dagen weleens zou afvragen waarom er herinneringen gestuurd worden...?