LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Maiky-NiSuTe

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Maiky-NiSuTe »

Ja het is onze oude nummer weer ja. en ja ik weet dat de andere persoon die ons nummer had dus ook op ons nummer gebeld heeft (laat dit toevalig ook een autodealer zijn >.<) daarom heb ik alle logs die ik heb en de meeste info ook opgeslagen op mijn computer tevens vraag ik bij mijn mobiele provider een gedetalieerde bel lijst aan.

ik hoop dat dit allemaal goed komt want meer ge**** kan ik echt niet meer aan

(ik heb veel problemen dankzij dat ik zorg draag voor een dementerende moeder met allerlij rechtzaken en misverstanden bij uwv, cwi, belasting dienst, gementen, vgz, awwz, ciz en nog meer instellingen die langs elkaar heen werken)

TdeHond

Ongelezen bericht door TdeHond »

Sterkte Maiky,
Dan is een probleem met een provider het laatste wat u er nog bij kan hebben.

Maiky-NiSuTe

ja inderdaat maar dankzij dit alles heb ik ook veel geleerd. geduld en rustig blijven onder dit soord omstandig heden. maar nu dat ik weer in mijn mail box kan en weer kan bellen (voor zo lang t duurt) ben ik weer in iedergeval met mijn mail bij. echter word het voor mij aankomende maandag erg druk met bellen.

even terug op ziggo momenteel zijn de main problemen opgelost (ik heb nu zelfs even een ping van 0!) echter blijft de down en upload 10% lager dan waar ik voor betaal. 19000 down 1900 up in plaats van 10000 down en 2000 up.

ik zal jullie ook op de hoogte houden van de gang van zaken betreffende de vergoedingen.

(ps wat kan ik doen betreffende mijn website waar ik dus 2 weken niets op heb kunnen doen. en even als mijn x box live acount waar ik bijna 6 weken niets aan gehad heb omdat de up en download speeds te laag lagen en ik een ping had van 50+)

TdeHond

@ ps
U kunt gedeeltelijke restitutie vragen van abonnementsgelden omdat niet de kwaliteit van dienst geleverd werd waarvoor u betaalt.
Of dit gehonoreerd wordt, moet nog blijken. Maar conform de wet mag u hierom vragen.
[7.1g. "de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]

kimmel5

Ongelezen bericht door kimmel5 »

eind september heb ik een verhuizing bij ziggo doorgeven,deze verhuizing zou op 1 november doorgevoerd moeten worden,
opeens op 11 oktober hadden we geen internet en tv meer,natuurlijk meteen de ziggo klantenservice gebelt,waar we 20 minuten aan de
lijn werden gehouden omdat alle medewerkers in gesprek waren..eindelijk iemand aan de lijn werd ons verteld dat wij verhuist waren
en wij dus gebruik konden maken van alle diensten op ons nieuwe adres...terwijl wij pas op 1 november naar ons nieuwe adres zouden
verhuizen...we hebben deze medewerker vriendelijk maar toch dringend gevraagd ons weer aan te sluiten op tv en internet...zoals verwacht
ging dit niet meer...we zijn 3 weken moeten wachten voordat we weer aangesloten zouden worden,we zijn toen dus maar dvdtjes gaan kijken
want 3 weken laten zouden we toch op ons nieuwe adres zijn.
op 1 november heb ik in onze nieuwe woning tv en internet aangesloten...want dat zou moeten werken....nou helaaaas toen ik het modem had
aangelosten en wou gaan internetten had ik opeens een activatiecode nodig om mijn modem te activeren...dus maar weer bellen met ziggo,
nu 10 minuten in de wacht gestaan...deze medewerker vertelde me dat ik die zelfde dag nog gebelt zou worden om mijn activatiecode
door te geven...deze moet nog steeds bellen en we zijn nu bijna een maand verder...ik heb nog steeds geen activatiecode en ondertussen
ook geen tv meer (deze heeft tot 6 november wel gewerkt) wat de reden is dat mijn tv niet werkt weet ik niet ik krijg hier geen duidelijk antwoord
op,ik weet wel dat deze binnen een week weer zou moeten werken...maar ook dat is niet het geval.
vanmiddag heb ik weer naar ziggo gebelt om naar mijn activatiecode te vragen...ik heb 58 minuten zitten wachten tot ik eindelijk iemand aan
de lijn kreeg.....maar helaas na 58 minuten vond ik het wel mooi geweest.
dit gezeik van ziggo heeft mij al heel wat geld gekost...en kost het mij nog steeds,ook heb ik al 2 keer een klachten brief gestuurd met de vraag
of ik mijn abbonements geld en mijn telefoonkosten terug kan krijgen,maar ook daar geen reactie op....

TdeHond

Dien nog 1 in gebreke stelling in per brief of fax en geeft aan dat u als u niet binnen 10 werkdagen aan gesloten bent en/of geen bericht ontvangt hoe Ziggo de schadevergoeding regelt, u dit als een geschil voorlegt aan de Geschillencommissie telecommunicatie.
Verwijs in de brief naar de Wet.
[7.1g. "de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]

Webcontact01

Ongelezen bericht door Webcontact01 »

Geachte fora bezoeker.

Helaas hebben wij wat technische problemen gehad met de link “https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam” Deze technische problemen zijn opgelost. Wij willen uiteraard alsnog uw klacht in behandeling nemen. U kunt het webformulier invullen, zodra wij het formulier hebben ontvangen nemen wij contact met u op.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam
Peter.

Maiky-NiSuTe

hoi peter goed om iemand van ziggo hier ook actief te zien. en ik wil je vertellen dat sins vrijdag 14 nov hebben we weer telefoon en internet (al is internet nogsteeds 10% minder dan het contract aan geeft). ik wil deze week nog even afwachten en dan ga ik alle onkoste verzamelen en indiennen die we geleden hebben door de 6 weken zonder telefoon en 2 weken zonder internet.

ik hoop dat eze tegemoet gekomen worden.

(ook hoop ik dat we in braband nu eens een betere verbinding gaan krijgen voor t geld dat we betaalen. maar dat is mischien wel wish full thinking...)

kimmel5

Ongelezen bericht door kimmel5 »

nou ik heb weer een klachten formulier ingevuld en opgestuurd...de tip van tdehond heb ik erin verwerkt (bedankt hiervoor) ik hoop dat ik nu wel een keer reactie ga krijgen.

Erwinf1973

Ongelezen bericht door Erwinf1973 »

Bij deze mijn horrorverhaal over de abominabele slechte service van Ziggo!

13 augustus jl. heb ik een verhuizing aangegeven, met ingang van 1 oktober. Ruim op tijd dus. Ik heb daar netjes bericht van gehad en een paar dagen van tevoren zou ik een verhuispakket ontvangen.

Dat kwam maar niet en 1 oktober was reeds gepasseerd.

Na zeer veel telefoontjes met de helpdesk waar ik soms meer dan een uur in de wacht heb gestaan, kwamen we erachter dat mijn verhuizing zomaar geannuleerd was (?!)

Dat is telefonisch deels verholpen, maar met als resultaat dat mijn telefoonaansluiting niet goed werkte. Ik kon wel bellen, maar niet gebeld worden!!!

Daar ook weer vele telefoontjes aan besteed, meerdere uren nam dat in beslag.
Conclusie was dat mijn verhuizing nog steeds niet goed was doorgevoerd! Telkens beloofden ze mij dat het opgelost zou worden binnen een paar dagen, maar zonder resultaat. Ik werd telkens van het kastje naar de muur gestuurd.

Sinds vandaag (22 november) is mijn modem gedeactiveerd, en moet ik eerst een code met een wachtwoord opgeven die ik per brief zou hebben gehad, maar die brief heb ik nooit ontvangen!!

Ik ben momenteel weer aan het bellen, maar zit reeds anderhalf uur in de wacht!!!!!!!!!!!!!! Ik toch maar weer opgehangen, want dit is te triest voor woorden.

Ondertussen duurt het reeds ruim 3 maanden, en ben nu nog verder van huis dan in het begin. Ik kan nu helemaal niet meer internetten en bellen.

Het is werkelijk triest........

TdeHond

Probeer of schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging in gebreke stellen helpt, kopie van brief maken. 10 werkdagen de tijd geven om een werkende verbinding tot stand te brengen. Lukt dit niet, lijkt mij opzeggen een optie want u heeft niets aan een niet werkende verbinding.

U kunt op grond van de wet telecommunicatie geld terug vragen voor gebrekkige tot niet werkende diensten.
Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
artikel 7.1.g

kerstkonijn

Ongelezen bericht door kerstkonijn »

ik heb ook al een tijdje internet en telefonie van ziggo en ook digitele televisie , en blijkt dat mijn internet verbinding veel te langzaam is , loop al een paar week te bellen maar helpt niks
snelheid is 33 kb/s en moet 200 kb/s zijn , en ook ligt de telefoon er maar zo uit , ben je aan het bellen en hup verbinding weg en met de digitale televisie zijn de zenders nederland 1 en 2 wel eens erg slecht te ontvangen , en heb het idee alleen maar aan het lijntje word gehouden en als je hun te pakken wil hebben voor een klacht , hang je soms zo meer dan een uur aan de telefoon en als je dan mazzel heb dat de verbinding niet wegvalt heb je eindelijk iemand aan de lijn pfffffffff ziggo , praat me er niet van 1 doffe ellende

Gesloten