Pagina 2 van 2

Re: Badkamer Discount

Geplaatst: 12 aug 2013 19:25
door Donnie85
trail46 schreef:Dan hebben ze gelukkig 1 tevreden klant.Wat een afknapper is dat Badkamerdiscount, als je onwelgevallige reacties (laat?) verwijderen en door anderen reclame laat maken is dat voor mij een prima reden om mijn geld ergens anders te besteden.
Ik bezoek (lees: bekijk) regelmatig dit forum maar dit zijn van die reacties waar ik me zo enorm aan stoor. "1 tevreden klant". Die man/vrouw laat een positief geluid horen maar het wordt gelijk weer afgedaan alsof het onzin is. Zo te zien heb je niet eens een eigen ervaring bij deze winkel en doe je meer aan stemmingmakerij dan een duidelijk onderbouwde klacht uit eigen ervaring. Het is dat je iemand bent die regelmatig post anders had ik je zo voor een concurrerend aangezien die nog maar al te graag deze winkel een slechte naam wilt bezorgen. Als die slechte naam er is dan komt dat wel uit ervaringen en reacties van mensen en niet van iemand die graag zijn zegje wilt doen op het forum. En zeg eerlijk, een paar klachten over 5 jaar tijd wil ik nou niet gelijk neerzetten als een slecht bedrijf.

Waarom ik zo reageer (en speciaal voor jou een account heb aangemaakt)? Wij (vrouw en ik) zijn namelijk een paar maanden geleden bij deze winkel geweest om te kijken voor onze badkamer en hebben daar goede ervaring mee. Ik heb vooraf ook de posts op dit forum gelezen maar vond ze nou niet zo extreem om deze winkel te negeren. Uit eigen ervaring: wij zijn prima geholpen tijdens de verkoop en ook achteraf met de levering. Dus trail46, maak er in jou kortzichtigheid maar '2 tevreden klanten' van.

Re: Badkamer Discount

Geplaatst: 12 aug 2013 19:33
door bprosman
Tevreden klant of medewerker ? :wink:

Re: Badkamer Discount

Geplaatst: 12 aug 2013 19:49
door Donnie85
Haha :), dat kan ik wel begrijpen jah ;). Nee, gewoon een beetje geirriteerd door sommige posters. En nu toevallig bij een winkel waar ik ervaring mee heb. :)

Re: Badkamer Discount

Geplaatst: 30 okt 2014 00:03
door Wepshopper
Gezien voorgaande berichten hebben ze zich niets aangetrokken van klachten.

Deze zomer heb ik een product in hun webshop gekocht. Hier heb ik een paar weken op moeten wachten. Toen bleek het verkeerde product geleverd.

Per mail overlegd over het terugsturen. Ik kon het product opsturen en zou de verzendkosten terug krijgen kreeg ik per mail te horen. Dus daarna meteen het product teruggestuurd. Na een poos wachten kreeg ik uiteindelijke het bestelde product geleverd.

Zit nu al een paar maanden op de terugbetaling van de verzendkosten te wachten. De mail wordt niet op gereageerd.

Re: Badkamer Discount

Geplaatst: 18 mei 2015 23:47
door rustique453
Niet aan beginnen!

Het meest waardeloze bedrijf waar ik ooit mee te maken heb gehad, met een eigenaar die zich werkelijk geen bal interesseert in z’n klanten.

-Heeft serieuze leveringsproblemen (heb 6 maanden moeten wachten op verkeerd bad, en daarna nog 3+ maanden op een onderdeel)
-Levering wordt keer op keer met 3-4 weken uitgesteld
-Komt afspraken niet na
-Reageren selectief op emails
-Eigenaar telefonisch nooit bereikbaar (altijd net weg)
-Legt de schuld van een foute levering eerst bij de klant, en maakt zijn problemen jou problemen.
-Webwinkel draagt keurmerk waar zij NIET bij zijn aangesloten! Dit keurmerk komt ook terug in algemene voorwaarden, wat dus een bedrog is. Je kunt dus nergens op terugvallen.
-Importeert baden via een vreemde structuur (vanuit Polen naar Kroatië verscheept, en dan weer de EU in naar Nederland)
-Is expres traag met het doen van terugbetalingen (pesterijen)

In juni vorig jaar een bad besteld bij badkamerdiscount.com (6 weken levertijd). Daarna elke 3-4 weken gehoord dat de levering om wat voor reden uitgesteld moest worden, met alle excuses van dien. Rond kerst een fout bad geleverd gekregen (geen overloop). Eigenaar badkamerdiscount geeft mij eerst de schuld van het bestellen het verkeerde bad. Oplossing was de installatie van een overloop. Ook hiervan werd de levering continue met 3-4 weken uitgesteld. Ondertussen stond het bad bij mij thuis in de weg. Uiteindelijk besloten er mee op te houden. Het bad werd opgehaald maar daarna nog weken moeten bellen voordat m’n geld terug werd gestuurd.


Dus, doe het niet! Of zorg ervoor dat je een goede rechtsbijstandverzekering hebt afgesloten.


Dit zal trouwens ook gelden voor alle andere bedrijven van dezelfde eigenaar: badkamer discount, de bubbelbad fabriek en badkamer fabriek

Re: Badkamer Discount

Geplaatst: 27 aug 2015 15:46
door kobuskont
Als je nu naar hun site gaat zie je dat ze "reorganiseren"

Een eufemisme voor failliet.

Ik wacht al 3 maanden op een spiegelkast die binnen 2 weken geleverd zou worden gegarandeerd!

Gelukkig ging ik niet in op vooruit betalen maar boter bij de vis!

Verder kunnen ze geen enkele order in 1 2 of 3 keer goed uitvoeren.
Ik heb 10 keer moeten bellen etc erheen gaan en op het laatst doen ze of jij lastig bent.
Voer gewoon de order in 1 keer goed uit en lieg niet over lervertijden!