Kijk wat er in uw contract staat wat u heeft afgesloten.
Wet telecommunicatie
Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
Artikel 7.1
1. Een aanbieder van een openbare elektronische communicatiedienst
verstrekt voor of bij het sluiten van een overeenkomst met een consument
aan hem de volgende gegevens op schrift of op een andere te zijner
beschikking staande en voor hem toegankelijke duurzame gegevensdrager:
a. de naam en het adres van vestiging van de aanbieder;
b. de te verstrekken diensten en de wachttijd bij eerste aansluiting op
een openbare elektronische communicatiedienst;
c. het kwaliteitsniveau van de te verstrekken diensten;
d. de soorten onderhoudsdiensten;
e. de geldende tariefstructuur, de belangrijkste tarieven en de wijze
waarop informatie verkregen kan worden over de geldende tarieven en
onderhoudskosten;
f. de duur van de overeenkomst alsmede de voorwaarden waaronder
de overeenkomst of onderdelen daarvan, kan worden verlengd of
beëindigd;
Lees de A.V. of hier nog wat adders in vermeld staan.
Kloppen de bedragen niet of staan deze adders niet in de A.V. vermeld dan kunt u kijken of dit als een geschil voor te leggen is bij de Geschillencommissie.
Uiteraard moet u eerst bij Telfort schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging bezwaar indienen tegen de tarieven die gehanteerd worden. Kopie van brief + verzend- en ontvangstbewijs goed bewaren.
Wij hebben veeeeeeeel problemen met de technische kant van Telfort gehad, later ook administratief maar dat kwam weer voort uit de technische problemen. Nu is alles opgelost en ik moet zeggen dat de boel op internetgebied probleemloos verloopt. Bellen is nog steeds niet erg stabiel maar we kunnen ermee leven. Zodra ons contract afloopt gaan we toch maar weer switchen, alhoewel het gras ergens anders ook niet altijd groener is dan het lijkt....
We hebben sinds okt. 2008 telfort vast telefonie. Sindsdien kan mij familie vanuit Duitsland niet bereiken. Meer dan 5 keer met Telfort contact gehad en elke keer horen we het zelfde weer: We gaan onderzoeken!!! Volgens mij wil Telfort geld verdienen met helpdisk!
Mijn vriend had een nieuw abo. afgesloten dat zou in januari starten hij had ook nummerbehoud aangevraagd. Ze schrijven wel geld van de rekening af maar het abo. werkt niet we kunnen er niet gebruik van maken. We hebben gebeld gemaild maar op de mail reageren ze niet eens meer en het bellen naar een 0900 nummer is klotte duur. Is er geen ander nummer om telfort te bereiken?
Mijn ervaring is ook dat Telfort niet reageert op brieven, de arrogantjes van Telfort durven zelfs hun tarieven te wijzigen.
Enfin als je ervan af wilt, hier je kans.
Ikzelf ben al veranderd van Provider, telfort...NOOIT MEER!!!!
hieronder het bericht ========
Amsterdam, 23 maart 2009
Geachte meneer ......,
Hierbij willen wij u informeren over een aantal wijzigingen in onze tarieven.
Wijziging abonnementstarief Telfort internet
Met ingang van 1 juni 2009 wordt het tarief van uw internetabonnement met 2,5% verhoogd in verband met inflatie. Op dit moment betaalt u € 29,95 per maand voor uw abonnement ADSL T12 (12Mb). Vanaf 1 juni 2009 wordt dat
€ 30,70 per maand. U vindt de tariefswijziging voor het eerst terug op de factuur voor de maand juni die u ontvangt in mei 2009.
Meer informatie hierover vindt u op onze online klantenservice.
Wijziging gesprekstarieven Telfort vast bellen
Daarnaast wijzigen de gesprekstarieven voor Telfort vast bellen per 1 mei 2009. Voor binnenlandse gesprekken zal een starttarief in rekening worden gebracht van € 0,05 per gesprek. Het tarief voor bellen naar mobiele nummers in Nederland wordt € 0,17 per minuut.
De abonnementsprijs voor Telfort vast bellen blijft € 9,95 per maand. De kosten voor het bellen naar het buitenland en naar (betaalde) servicenummers binnen Nederland wijzigen niet. Bellen naar het alarmnummer 112 blijft gratis.
Voor een exact overzicht van alle gesprekstarieven kunt u onze online klantenservice raadplegen.
Meer informatie
Mocht u zich niet kunnen vinden in deze tariefswijzigingen, dan kunt u tot uiterlijk 4 weken na dagtekening van deze e-mail uw abonnement kosteloos beëindigen. Meer informatie hierover en antwoord op veelgestelde vragen over deze prijscorrecties vindt u op onze telfort.nl/klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Telfort internet =======
Bij mij had ik ook steeds storingen met mijn telefoon
had steeds dat ik een onderbroken toon kreeg te horen , daarna heb ik een Fritz modem gekocht,
alle problemen waren bij mij weg !!!
als je het zelf wilt doen hier de handleiding !
heb zelf nu internet + bellen van telfort vanaf juni en nog geen enkele keer een probleem gehad !!
had hiervoor 2 jaar tele2, dat is pas om te huilen!! dan deed de telefoon het niet, dan had ik weer geen tv, dan had ik weer geen internet, en maar resetten !!
ik ben (tot nu toe dan) een tevreden klant van telfort/kpn
want telfort = natuurlijk gewoon kpn, hetzelfde als xs4all, het net etc etc...
gewoon nige bedrijven om meer klanten te werven, HI is ook kpn maar dan meer voor studenten...