Pagina 2 van 2
Re: Mijn Nuon heeft al maanden een storing,en mijn rekening dan?
Geplaatst: 29 jan 2012 13:24
door rvotje
ook al in de spam-ox gekeken, k niks
heb het contactformulier maar ingevuld!
Bedankt!
Re: Mijn Nuon heeft al maanden een storing,en mijn rekening dan?
Geplaatst: 30 jan 2012 13:10
door Vattenfall Webcare
Beste rvotje,
Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat er enige problemen zijn met MijnNuon.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, neem ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op om het een en ander voor u uit te zoeken. Kunt u mij hiervoor uw contractrekeningnummer via privé bericht zenden (linksonder dit bericht)? Dan kan ik op basis daarvan uw telefoonnummer achterhalen. Alvast bedankt voor de moeite.
Uw contractrekening begint met (000)300 en staat bijvoorbeeld op acceptgiro’s of uw jaarafrekening. Om u gerust te stellen: met uw contractrekening hebben anderen geen toegang tot uw klantgegevens.
Met vriendelijke groet,
Fokke
Nuon Webcare
Re: Mijn Nuon heeft al maanden een storing,en mijn rekening dan?
Geplaatst: 30 jan 2012 20:32
door haribo58
Ik kon ook al weken niet inloggen en heb via Twitter daar over bericht gegeven bij Nuon. Vanaf vandaag werkt het weer perfect.
Misschien via Twitter even melding van maken.
Bij mij hielp het in ieder geval.
Re: Mijn Nuon heeft al maanden een storing,en mijn rekening dan?
Geplaatst: 31 mar 2012 12:57
door Doeleentje
Ook ik heb nu problemen met het inloggen.Tot 14 dagen geleden ging alles nog goed.Ik kon zo op mijn Mijn nuon site komen via inloggen ,maar de laatste 14 dagen is het hopeloos.
Ik heb een paar keer een nieuw wachtwoord aangevraagd,maar zodra ik mijn wachtwoord heb ingetypt,en verzend komt het in-logscherm telkens weer terug.Dus ik kan/kom niet bij mijn overzichten.
Inmiddels heb ik een e-mailtje gestuurd,en wacht een reactie af.
Re: Mijn Nuon heeft al maanden een storing,en mijn rekening dan?
Geplaatst: 31 mar 2012 13:40
door Faye1971
Ik heb net nog ingelogd, en ik heb geen problemen ervaren
Re: Mijn Nuon heeft al maanden een storing,en mijn rekening dan?
Geplaatst: 31 mar 2012 18:59
door haribo58
Ik heb via Nuon @tweet een bericht gezonden en het is helemaal goed gekomen.
Ze hebben mijn account gereset en toen kon ik er weer in komen.
Re: Mijn Nuon heeft al maanden een storing,en mijn rekening dan?
Geplaatst: 02 apr 2012 10:01
door Vattenfall Webcare
Beste Doeleentje,
Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat het niet lukt om in te loggen bij Mijn Nuon.
Als u een privébericht (PB) verstuurt via de knop linksonder dit bericht, met uw klant- of contractrekeningnummer en uw e-mailadres, dan zoeken wij uit waarom het niet lukt en zoeken wij naar een oplossing. Wij nemen dan hierover contact met u op.
Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijke groet
Barry
Nuon Webcare