Pagina 2 van 2
Re: Ziggo = loze kreten
Geplaatst: 05 jul 2008 14:11
door TdeHond
Ziggo is in gebreke gebleven. Ondanks tijdige toezending kaart om extra smart card te activeren is vandaag de extra smart card geblokkeerd door Ziggo.
Ik heb hierover een klacht ingediend bij Ziggo in de hoop dat het hen lukt om het signaal vlot weer door te geven.
Gelukkig zijn de coax kabels goed aangesloten en kan ik wel analoog kijken.
Re: Ziggo = loze kreten
Geplaatst: 05 jul 2008 19:20
door TdeHond
Probleem is opgelost binnen 1dag via communicatie via de site.
De code die op de smartcard stond had doorgegeven moeten worden, niet het code strookje binnen het pakket.
Binnen 48 uur wordt signaal weer doorgegeven.
Ben tevreden over vlotte afhandeling!
Re: Ziggo = loze kreten
Geplaatst: 06 jul 2008 00:13
door pesas
@ TdeHond :
Wie heeft nu de fout gemaakt, Ziggo of U , omdat u het over een verkeerde code heeft?
Re: Ziggo = loze kreten
Geplaatst: 06 jul 2008 07:17
door TdeHond
Wie heeft nu de fout gemaakt, Ziggo of U , omdat u het over een verkeerde code heeft?
Ik. Pincode op het pakket was anders dan wat op de smartcard staat. Maar omdat ik een kopie van de kaart wat ik naar Ziggo gestuurd heb had gemaakt, heb ik dus allebei de codes gestuurd via klacht op de site.
Binnen een dag heb ik 2 x antwoord gekregen. Eerste was, dat het de code was die op de card stond met daarbij de vraag welke pakketten ik erbij zou willen. 2de was dat binnen 48 uur de card geactiveerd wordt.
Het lijkt erop dat de beantwoording van vragen/klachten via de site weer terug is op wat ik bij Casema gewend was.
Ik geef tegenwoordig in elke correspondentie aan wat er tot nu toe met een klacht/vraag gedaan is, inclusief namen van de medewerkers erbij. Ziggo registreert de klachten ook op postcode, waardoor verschillende medewerkers ook beter kunnen natrekken wat er is afgesproken en of klacht is opgelost.
Re: Ziggo = loze kreten
Geplaatst: 06 jul 2008 13:49
door TdeHond
De GP kan weer digitaal bekeken worden omdat de smartcard geactiveerd is door Ziggo.
Bravo Ziggo! Hartelijk dank!
Re: Ziggo = loze kreten
Geplaatst: 07 jul 2008 16:18
door hann21
gaat lekker daar... 2 weken geleden een alles in 1 pakket besteld via de site. Nu blijkt dat de bestelling helemaal niet bij ze binnen is gekomen, ondanks dat ik een bevestigingsmail heb gehad.
Moet nu weer opnieuw alles aanvragen, wat dus weer weken gaat duren!
bedankt ziggo!
Re: Ziggo = loze kreten
Geplaatst: 11 jul 2008 19:25
door Lok
Ben sinds half mei al bezig met ziggo. Had een leuke dame aan de lijn, had me aangemeld voor telefonie, internet en digitale tv. De alles in 1 dus.
Tien dagen later, pakket binnen van ziggo. Had gehoord dat er wat vertraging/ problemen was, maar ik dus blij dat het bij mij niet zo was.
Ik kwam helaas van een koude kermis thuis.
In het pakket zat een modem + aansluiting telefonie. Ik had een draadloze router aangevraagd, deze zat er NIET bij.
In de begeleidende brief stond dat ik nog moest wachten op de digitale decoder (met smartcard) en mijn router. Kon nog wel tien dagen duren.
Na tien dagen, geen pakket o.i.d. van ziggo. Nog maar eens gebeld. Een andere vrouw aan de lijn. Bleek dat ik niet stond aangemeld voor digitale tv ???? en mijn draadloze router stond ook niet aangemeld.
Hoe kan dit vraag je je dan af.
Alles zou goed komen, ze zou het bestellen en binnen 10 !! werkdagen zou het pakket bij me moeten zijn.
Helaas, valse hoop, na 11 dagen gewacht te hebben, nog steeds geen decoder o.i.d.
Wederom gebeld, men had vergeten om de HOKJES van decoder en draadloze router aan te kruisen......
Weer besteld nu bij de technische dienst van ziggo. (werd wel 4x doorverbonden...)
Vandaag weer gebeld, dat ik er nu zat van was en een schriftelijke bevestiging wilde hebben en dat het nu binnen tien dagen er echt moest zijn, anders zeg ik de boel op. Meneer van ziggo bood wel zijn excuses aan, maar daar hebben we natuurlijk niks aan.
Hij zag dat de order wel verstuurd was, maar op onbegrijpelijke redenen er nog niks naar mij verstuurd was. Hij zou een tweede order aanmaken met het verzoek om alles direct naar mij toe te sturen.
Nou zou mij benieuwen ZIGGO...(zul je net zien dat ik nu in tweevoud alles krijg...)
Re: Ziggo = loze kreten
Geplaatst: 12 jul 2008 15:37
door mr Q
even iets positiefs melden..
digitaal pakket aangeschaft in de winkel en thuis de smartcart code telefonisch doorgegeven (kan dus ook) dezelfde dag zat ik al digitaal...nou digitaal bestaat niet maar wel verbeterd analoog...... tv te kijken.
wat een weelde zeg.. scherper beeld en meer kanalen dan je kan kijken..
eindelijk iets positiefs van Ziggo
Re: Ziggo = loze kreten
Geplaatst: 15 jul 2008 13:45
door TdeHond
Hopelijk wordt de kaart waarmee u aanvraagt de smartcard te activeren verwerkt, anders krijgt u over 2 weken te zien dat uw preview periode is verlopen.
Dit kan via klacht op site of telefonisch opgelost worden, mocht dit het geval zijn.