Pagina 2 van 2
Re: TELFORT, TE ONBESCHOFT VOOR WOORDEN
Geplaatst: 08 aug 2008 10:18
door AHaa
Update:
Zyxel modem ontvangen op 7 augustus van Telfort na 11 werkdagen en een brief erbij die gedateerd was 5 augustus. Telfort leeft niet mee met de klanten.
Aangesloten en de DSL lijn geeft een groen lampje , hoera.
Echter na het invoeren van de instellingen blijft het internet lampje rood
Laat het modem nu een dag aanstaan en kijk of dit vanzelf overgaat. Anders weer die $%#@ Helpdesk bellen.
Re: TELFORT, TE ONBESCHOFT VOOR WOORDEN
Geplaatst: 08 aug 2008 10:22
door TdeHond
Probeer eens te resetten (w.s. ten overvloede: stekker eruit, even wachten, stekker er weer in) Wachten tot de lampjes die moeten branden weer branden in de hoop dat dan verbinding mogelijk is.
Re: TELFORT, TE ONBESCHOFT VOOR WOORDEN
Geplaatst: 08 aug 2008 10:29
door TdeHond
Bij Google op: problemen zyxel modem krijgt u diverse problemen + oplossingen te zien. Misschien staat de oplossing voor uw specifieke probleem erbij.
Re: TELFORT, TE ONBESCHOFT VOOR WOORDEN
Geplaatst: 10 sep 2008 23:23
door gitana
Nou, ik heb sinds kort ook het telfort internet. Ik heb ook die problemen gehad, dat het internetlampje rood bleef. Oplossing heel simpel: de kpn heeft buiten in de kast een verbinding gemaakt. Maar wat daaraan vooraf ging??? Eerst het in de wacht staan, ik bel mobiel: ook Telfort: kost totaal 55 ct p/m. Ja, ze moeten toch ergens geld halen.Dan krijg je domme studentjes die amper iets weten en steeds de zelfde vragen stellen.Hoe vaak heb ik gebeld: Modem resetten..kabeltjes op reserveleiding plaatsen, modem maximaal 1.5 meter van het esrapunt: onzin. Het werkt nu bij mij en het modem staat zeker 7 meter daarvandaan. Maar intussen steeds gedaan wat ze zeiden: nieuwe kabel gelegd etc. Iemand laten komen van KPN om te laten kijken of alles goed is aangesloten, want je gaat twijfelen.
Kpn man: ja, alles is goed aangesloten: kassa: 45 euro Zelf laten komen, dus zelf betalen. Stom, stom.
Het was niet mijn fout, maar die van hun, geen aansluiting buiten in de kast. Maar wel mooi de rekening vanaf het begin betalen. Ik heb gemaild, dat ik het daar niet mee eens ben. En alles uitgelegd. Ook de gemaakte kosten van de telefoon en die KPN man genoteerd. GEEN REACTIE. Echt waar, hier word ik zo boos over. Je hebt niks te willen.
Vroeger was de klant nog koning, maar nou is de klant alleen maar geld. Schandalig. Kan niemand hier wat aan doen???? Ik lees zoveel klachten hier en dan nog de mensen die het niet melden. Niet normaal meer. Waar gaat dat heen??? En wij pikken dat alles.
TELFORT: het wordt tijd voor een verbetering.
Re: TELFORT, TE ONBESCHOFT VOOR WOORDEN
Geplaatst: 10 sep 2008 23:27
door gitana
DUS NOG EVEN IN HET KORT: MAAR WEL HEEL BELANGRIJK:
BRAND JE LAMPJE ROOD, EIS VAN TELFORT, DAT ZE IEMAND VAN KPN LATEN KIJKEN NAAR DE KAST BUITEN, OF DAAR DE AANSLUITING GOED ZIT.
Re: TELFORT, TE ONBESCHOFT VOOR WOORDEN
Geplaatst: 11 sep 2008 00:03
door sediek
Hallo Gitana.
Ik heb soortgelijke problemen gehad met Telfort.
het lampje zal rood blijven als je alles goed in de modem hebt staan.
Wat Telfort er niet altijd erbij vermeld is dat er een storing in hun eigen systeem zit.
Wellicht als het probleem vandaag is begonnen, morgen weer spontaan weer verholpen is, omdat men in de centrale klaar is met hun werkzaamheden.
Als je al meerdere weken/maanden deze ellende heb, hoop ik niet, maar dan vrees ik dat ze je gewoon vergeten zijn. Wat ook heel erg vaak gebeurt.
In ieder geval ook vor mij geen Telfort meer.
Je bent inderdaad als klant daar een zak met geld en je hebt maar te betalen. Over hun eigen gebreken naar jouw toe zijn ze kort, die zijn er niet!@!@@@@
Re: TELFORT, TE ONBESCHOFT VOOR WOORDEN
Geplaatst: 13 sep 2008 00:40
door kuiffie
BIJ TELFORT WORD JE BESTOLEN !!