LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aktie LCD televisie Kruidvat

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
moniek890
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 jun 2008 11:47

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door moniek890 »

mij is het vanmorgen eindelijk gelukt om deze tv te bestellen. Het is wel nog afwachten of hij ook echt bezorgd wordt maar ga er wel vanuit.
Ben gisteravond ook bezig geweest tot half 1 maar je kon de tv toen echt niet bestellen

Fokke_01
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jun 2008 11:44

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door Fokke_01 »

Ik heb het zelf ook een hele tijd geprobeerd en heb er niet doorheen kunnen komen. Mijn zus echter is het WEL gelukt. Zij heeft een TV besteld, en via Ideal ook betaald. Voor zover zij kan nagaan is de hele afhandeling goed gegaan. Dat was vlak voor twaalf uur.

Inderdaad verdient de aktie niet de schoonheidsprijs. Je kunt echter voor mijn gevoel Kruidvat niet alleen de schuld geven. Wij Nederlanders zijn natuurlijk altijd voor een koopje te porren. Als inderdaad honderdduizenden gaan inloggen, dan gaat het ook niet goed. Da's wel vaker gebeurd in het verleden bij andere acties. Ik vind dat je dit wel wat moet motiveren. Ikzelf heb er dus helemaal niets aan (heb ook geen TV....), maar ze zijn dus wel verkocht. Je kunt het dus ook zien als: jammer, maar helaas.
Laatst gewijzigd door Fokke_01 op 10 jun 2008 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.

rvkeuken
Berichten: 584
Lid geworden op: 29 dec 2006 08:19

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door rvkeuken »

tuurlijk zijn er lcd tv's verkocht, maar met zo'n stuntactie en het maar beperkt voorradig zijn (voorraadje oude modellen oid) + gigantische aanloop gaat het hard, je ziet dit toch constant bij dit soort acties (denk aan de postbank auto's etc.).
Gewoon een gevalletje jammer, pech gehad, diegene die wel de tv hebben kunnen bestellen komen helaas niet hier om dit te vertellen.

Jokry
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jun 2008 11:36

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door Jokry »

Fijn om te horen dat het een enkeling wel gelukt is!

@Fokke, natuurlijk ligt de schuld wel volledig bij het Kruidvat. Het is hun vak, zij kunnen heel goed inschatten wat de gevolgen zijn van een dergelijke actie en zullen daar op voorbereid moeten zijn.

keesjan1980
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jun 2008 11:12

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door keesjan1980 »

@moniek890
Ben heel benieuwd hoe laat je de tv hebt kunnen bemachtigen, je hebt het over vanochtend? Misschien kun je er iets meer over vertellen?

Muts en Beau
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jun 2008 08:25

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door Muts en Beau »

Toch frappant dat NIEMAND een tv heeft kunnen bestellen en dat er nu ineens binnen 1 minuut tijd 2 mensen aangeven dat het wel gelukt zou zijn?! (moniek890 en fokke_01)....Heey bij Kruidvat zijn ze ook wakker geworden en geven nu tegengas lijkt het wel...
Hoe dan ook, het blijft een twijfelachtig gebeuren...

Fokke_01
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jun 2008 11:44

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door Fokke_01 »

@jokry

Ik ben het met je eens dat de schuld wel bij Kruidvat ligt, maar hoeveel servercapaciteit moet je hebben om zo'n piek te verwerken. Bovendien bouwen ze, net als allerlei andere acties die ik wel eens voorbij heb zien komen, de op=op module in. Je kan natuurlijk ook 10 van die tv's doen en dan: uitverkocht. Dan zitten we met zijn allen ook zonder tv. Niemand kan vervolgens controleren hoeveel er verkocht zijn. Om eerlijk te zijn verwachtte ik gisteren al niet dat ik een TV zou krijgen...... En dat klopt dus ook nog eens. Ik heb het iets te vaak al zo meegemaakt.

Maar even doorbomend: Wat moet Kruidvat volgens jullie nou gaan doen?? Ik lees allerlei klachten, maar net als met die Otto tv van een paar jaar geleden (is een proces over geweest) zullen ze wel in hun recht staan. Als ze nou weer die TV gaan aanbieden, gebeurt gegarandeerd hetzelfde.

Brenel
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2008 12:05

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door Brenel »

Inderdaad gevalletje jammer!
Vanaf drie verschillende computers proberen in te loggen vanaf het einde van de wedstrijd. Niet gelukt dus.

Ik lees hier ergens dat iemand om vijf minuten na einde wedstrijd wel heeft proberen te bestellen, maar dat er werd gemeld dat de tv reeds was uitverkocht.

Hoe kan het dan dat ik verderop in de reacties lees dat ze de actie verlengd hebben tot half twee omdat niemand kon inloggen? Op is toch op?? Als ze dus om vijf over elf op waren had de actie toch niet verlengd hoeven te worden??

h.busch
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jun 2008 09:04

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door h.busch »

Hallo
Ik heb een email naar kruidvat gestuurdt omdat ik ze niet via de telefoon kon bereiken. :(
En kreg deze andwoord van kruidvat . :oops:
Ik vraag mij af op dat eerlijk is. :twisted:

EXCUSES

Op maandagavond 9 juni j.l. had Kruidvat een spectaculaire EK-actie. De verkoopprijs van een LCD-scherm ging bij ieder doelpunt van oranje 100 euro omlaag. Enkele honderdduizenden hebben vervolgens geprobeerd onze site te bereiken, om gebruik te maken van deze actie. Ondanks de voorbereidingen heeft dit enorme aantal bezoekers van de site zelfs onze stoutste verwachtingen overtroffen. De site was hierdoor slechts sporadisch bereikbaar. De voorraad LCD schermen is dan ook uitverkocht.
Wij hebben hierdoor veel van onze klanten teleurgesteld en dat betreuren wij enorm. Wij bieden u hiervoor onze excuses aan.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Kruidvat

Fokke_01
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jun 2008 11:44

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door Fokke_01 »

@muts en beau

sorry, maar ik ben echt niet van Kruidvat. Ik zeg ook eerlijk: ik moet zien of het allemaal goed is gegaan, maar zo ja, dan zal ik het hier ook wel even melden. Misschien melden zich nog wel meer mensen met een TV.

diana864
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jun 2008 12:11

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door diana864 »

Ook ik heb vanaf 10 minuten voor het einde van de wedstrijd tot en met 24.00 uur geprobeerd in te loggen maar kwam er mooi niet door. Eerst kwam ik niet eens op de pagina van het kruidvat en toen dat op een gegeven moment wel lukte kwam ik niet op de pagina voor de tv. Ik heb vanochtend een mail gestuurd naar het kruidvat en het standaard mailtje teruggekregen, uiteraard ben ik daarmee niet tevreden en heb ze dus meteen een mail terug gestuurd nu is het dus maar afwachten of ik daarop wel antwoord krijg.

natasja52
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jun 2008 11:37

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door natasja52 »

ook hier precies hetzelfde als iedereen, meteen gedrukt na het fluitsignaal en ben blijven proberen, en 1 minuut over twaalf kon ik op de site maar was de actie verdwenen!!

Alleen ik kreeg ze vanochtend wel te pakken na een half uur in de w8 te hebben gehangen (9.30), en dit is wat er werd verteld nadat ik mijn verhaal had gedaan en gezegd had dat de server plat lag en ik alsnog de tv wilde bestellen


dat de server plat lag dat gaven ze toe (ik heb er zelfs een prt sc van) de medewerkster vertelde zelfs dat die al plat lag voordat de wedstrijd was afgelopen, maar de tv'waren wel al uitverkocht :roll: :?: gek als de server plat ligt.

ze waren op dat momen dat ik belde al met een persbericht bezig voor alle klanten zeiden ze en die staat inderdaad nu op hun site.

Ik vind dit geen nette actie, en het excuus al helemaal niet wees dan eerlijk naar iedereen toe.

Ben er ook nog niet klaar mee, want op=op en weg is pech gaat er bij mij in dit geval niet in sorry voor diegene die daar anders over denken.

Bulk
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 jun 2008 12:36

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door Bulk »

Mij is het ook gelukt een LCD TV te bestellen en te betalen,
Nog maar afwachten of deze ook over 3 dagen thuis wordt afgeleverd. . .

moniek890
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 jun 2008 11:47

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door moniek890 »

Het is mij gelukt om 7.15 om de tv te bestellen. Ik zag wel dat dit om 7.55 niet meer mogelijk was. Het was mij gisteravond ook gelukt om de tv in mijn mandje te krijgen maar ik kon steeds niet betalen. Toen ik vanmorgen keek kon ik ineens weer opnieuw bestellen.

moniek890
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 jun 2008 11:47

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door moniek890 »

Oh ja ik ben trouwens niet van de Kruidvat. Ik werk er niet en heb er ook niet gewerkt. Heb gewoon geluk gehad.

Fysiotherapeut
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 dec 2007 12:06

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door Fysiotherapeut »

Mij is het wel gelukt om de TV te bestellen.

De betaling is afgehandeld en de TV is onderweg.
Inmiddels van het KV ook een Track & Trace code gekregen om de bestelling te kunnen volgen.

Conclusie:
Er zijn dus wel TV´s verkocht met de actiekorting.

Dennis--SP
Berichten: 119
Lid geworden op: 10 jun 2006 20:21

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door Dennis--SP »

@Fysiotherapeut , hoe laat heb je besteld?!

diana864
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jun 2008 12:11

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door diana864 »

Wel vreemd dat mensen vanochtend nog een tv konden bestellen terwijl Kruidvat zegt dat ze om 01.30uur uitverkocht waren. Ik heb zelf vanochtend om 07.20uur op de site gekeken en toen stond de actie er al niet meer op. Vind het ook wel vreemd dat zich nu opeens redelijk wat mensen melden die de tv wel konden bestellen, waarom zou je dan nog hier op de site kijken als alles goed gegaan is?

Fysiotherapeut
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 dec 2007 12:06

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door Fysiotherapeut »

@Dennis--SP

Ik was al bang dat je het zou vragen.

Vanmorgen las ik op diverse fora dat anderen de TV alsnog konden bestellen. Dit gaf me de moed om het nog eens te proberen.
Bestelling is tussen 9 en 10 geplaatst.

Clementtiene
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2008 13:17

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door Clementtiene »

Hier het zelde verhaal!
Vanaf 21.45 uur tot 0.30 uur continu met 2 pc geprobeerd op de website te komen. Tervergeefs!

Vandaag kontakt gehad met klantenservice en hun "welgemeende excuses" gekregen. (doe mij maar een TV, daar heb ik meer aan!)

Kruidvat zegt: "ondanks de voorbereiding" Dan wil ik wel weten welke voorbereiding!
En hoeveel TV's waren er eigenlijk beschikbaar voor deze actie???

Ik ben van mening dat hier een luchtje aan zit!!! Ineens komen hier mensen melden dat ze wel een TV hebben kunnen bemachtigen.... Sorry, ik geloof er niet in. Ik denk dat ze niet voorzien hadden dat Nederland idd 3 doelpunten zou scorren en voor de zekerheid de stekker er maar alvast uit hadden getrokken.

Gesloten