LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.Aquatolaal.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
WhiteangelBe

Re: www.Aquatolaal.nl

Ongelezen bericht door WhiteangelBe »

Ook ik ben erin getrapt. Heb een bestelling gedaan op 14 september 2010 en heb mooi een bericht gekregen dat mijn betaling is verwerkt.Heb dan een mail gestuurd met de vraag wanneer ik mijn betaalde goederen mag ontvangen? Maar kreeg geen antwoord. Dan maar bellen dacht ik. Niets ervan er wordt gewoon niet opgepakt dagen lang geprobeerd. Dan maar na 2 weken(hun leveringstermijn) een mail gestuurd met de vraag waar mijn bestelling blijf of wanneer ik mijn geld terug kan verwachten?? Als ik geen antwoord kreeg dat ik dan bij de politie klacht ging neerleggen. Heb dan ook een mail naar Mikron gezonden ook daar kreeg ik helemaal GEEN antwoord. Tot op 29 sept 2010 de telefoonlijn een faxtoon liet horen bij Aqua Totaal. Ik maakte een brief klaar en heb dan een brief gezonden en heb ze in gebreke gesteld. Ook gevraagd om inlichtingen. Heb dan geeist mijn geld terug te storten op mijn bankrekeing nummer. En heb ze 7 werkdagen gegeven om et antwoorden en de storting uit te voeren. Zo niet ik naar de Politie zou gaan om klacht neer te leggen. 8 Oktober is het de 7de werkdag.
Op 13 Oktober gaat er een aangetekende brief weg aangezien inmiddels meer dan dertig dagen zijn verstreken zijn en auqatotaal verzuimt is en ben ik op grond van de wet overeenkomstig op afstand gerechticht de overeenkomst te ontbinden. En ik mijn betaling weederom opeeis terug te storten binnen 2 weken.
Dan zal het al Einde Oktober 2010 zijn. Maar of ik mijn geld terug zou krijgen is iets anders. Ik vind het een schande dat zoiemand maar in de lucht blijft. Nu pas zie ik op internet al de gedupeerde het is een schande.
Als er andere mensen zijn die ook in het zelfde schuitje zitten meld het om deze man te stoppen. Het gaat overal om maar om kleine bedragen maar een 100 of 1000 tal kleinjes maakt een groot bedrag.
Michael

WhiteangelBe

Re: www.Aquatolaal.nl

Ongelezen bericht door WhiteangelBe »

Moet nu melden na ruim 22 dagen opeens mijn pakje gekregen van AquaTotaal. (Mijn aangetekende brief lag al klaar met als inhoud`` van meer dan 30 dagen verstreken zijn en zij verzuimt zijn op grond van de wet overeenkomsten op afstand de overeenkomst te ontbinden`` maar hoefde het gelukkig niet te versturen.)
En na vele mails en telefoons en fax die NIET zijn beantwoord. Ook heb ik ook op Twenga waar wordt doorverwezen naar AQUATOTAAL mail: [email protected] en bij het incassobureel waar AquaTotaal is aangesloten mail: [email protected] een mail gestuurd met uitleg hoe deze webwinkel werkt en niet eens de moeite doet te antwoorden. Aan het incassobureel heb ik al de mails en de fax in mijn mail tegevoegd alsook het bewijs van ontvangst van betaling gekregen van AquaTotaal. Heb het beide verstuurd op 25 Okt 2010 omstreeks 11u.
Opeens staat vandaag mijn bestelling aan de deur. Hoe kan dat opeens nu wel?? Ik zou het niet weten want van AquaTotaal heb ik nog altijd GEEN antwoord gekregen. Ook NIET van MIRON mail: [email protected] geen antwoord. Ook van het incassobureel of twenga geen antwoord gekregen. Of zij met AquaTotaal in contact zijn geweest dat kan ik helaas niet zeggen. Of het mijn mails waren naar AquaTotaal met hun in gebreke stellen en als ik niets hoor of krijg binnen de .... dagen ik klacht ga neerleggen bij de politie is de grote vraag. Maar heb nu eindelijk mijn betaalde bestelling. Moet wel zeggen het pakje was heel goed verzorgt. Maar ook in de doos geen antwoord of verontschuldigingen enz...
Ik weet nu wel, helaas heeft AquaTotaal GEEN goede SERVICE. Zo behandel je geen klanten. Helaas verliest AquaTotaal mij als vaste KLANT. Ik geef AQUATOTAAL een goede raad. Antwoord je mails en neem je telefoon op en antwoord op faxen etc. En hou je aan je leveringstermijn.
Michael uit Den Haag

Gesloten