Hallo bbcs
Ik zie u vaak reageren en vraag mij af of u van een servicebedrijf bent.
Wij hebben de papieren van ons service bedrijf Selectro en van Samsung zelf waar het allebei toch heel duidelijk in vermeld staat.
Het apparaat is meegenomen voor onderzoek omdat ze het eerst zelf ook niet geloofde.
En we hebben een tv. van rond de 600 euro en mocht u voor die prijs een plasma vinden, dan horen veel mensen dat graag van U. Helaas brandt plasma bijna zeker in.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] lcd tv
Re: lcd tv
Punt 1:Hallo bbcs
Ik zie u vaak reageren en vraag mij af of u van een servicebedrijf bent.
Wij hebben de papieren van ons service bedrijf Selectro en van Samsung zelf waar het allebei toch heel duidelijk in vermeld staat.
Klopt.
Punt 2:
Toch heel gek. LCD kan eigenlijk helemaal niet inbranden. En als het bij jou wel is gebeurd, is het wel een hele unieke situatie.
Zo ziet u maar weer , niets is onmogelijk.
We hebben ze zelfs nog foto's moeten zenden als de t.v. aan stond.
Vooral bij een voetbalwedstrijd waarbij het groene gras de balken extra goed liet zien.
Nogmaals, het was een lcd ktv type LE 26R72 Samsung
We hebben nu een Samsung LE 26a457 en tot nu toe geen problemen.
We hebben ze zelfs nog foto's moeten zenden als de t.v. aan stond.
Vooral bij een voetbalwedstrijd waarbij het groene gras de balken extra goed liet zien.
Nogmaals, het was een lcd ktv type LE 26R72 Samsung
We hebben nu een Samsung LE 26a457 en tot nu toe geen problemen.
-
Balken in beeld is geen gevolg van inbranden. LCD KAN niet inbranden, omdat het scherm zelf geen licht geeft, maar wordt aangelicht via de achterkant. Er zal wel een rimpel in de voeding zitten die dit verschijnsel veroorzaakt.
Inbranden is een vast patroon van een beeld wat altijd op dezelfde plaats wordt weergegeven. Door de TV de gehele dag op TXT te laten staan met dezelfde tekst zal op den duur deze tekst ook op het normale beeld laten zien. De techniek van LCD is zodanig dat dit nooit het geval zal zijn.
Vr. Gr. Hans.
Inbranden is een vast patroon van een beeld wat altijd op dezelfde plaats wordt weergegeven. Door de TV de gehele dag op TXT te laten staan met dezelfde tekst zal op den duur deze tekst ook op het normale beeld laten zien. De techniek van LCD is zodanig dat dit nooit het geval zal zijn.
Vr. Gr. Hans.