LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bezorging TNT post
Re: bezorging TNT post
vakantieperiode......dan krijg je dat
Re: bezorging TNT post
Nee hoor, sinds de retourkaartjes zijn veranderd raakt gewoon de helft kwijt. Voornamelijk doordat het retouradres slecht te lezen is.vakantieperiode......dan krijg je dat
Re: bezorging TNT post
Ben ondertussen ongelooflijk boos op die !#@%$ TNT, het wordt tijd dat die tent in stukken gehakt wordt en alle zieken delen uit hun (en ons) leiden verlost wordt;
Ik maak zakelijk gebruik van (web)winkels die noemen leuzen zoals volgende-dag leveringen via TNT.
En via Track-en-Trace kan je via internet volgen waar het pakket “is”.
Nu, de laatste paar (4-5) maanden bemerk ik dat er vaak gemeld wordt “chauffeur is onderweg” maar dat het 100% pure kolder is, een pertinente leugen.
Vandaag zou zogenoemd dit weer het geval zijn.
Voor twee verschillende leveranciers (!) die beide via TNT hebben verzonden en Track-en-Trace bieden via TNT’s website, zie ik voor beide pakketten dat vandaag “chauffeur is onderweg”. Dus voor beide leveringen onafhankelijk van elkaar.
Maar vandaag de gehele dag (het is nu 20.00 uur) geen levering gehad, behalve UPS, die is, net als FedEx, meestal perfect in orde.
Kortom, als ik TNT’s website mag geloven zou het pakket (en in mijn geval, pakketten) al aangeboden zijn (wat 100% onjuist is) en er een tweede poging gedaan worden.
TNT loopt gewoon de kantjes er van af, service komt bij hun niet meer voor en ik hoop dat er snel een ander bedrijf die tent overneemt en er eens flink met de hakbijl aan de slag gaat.
Die gasten sporen niet meer, ze zijn lui en log, en ik ben ze meer dan zat!
Zou ik directeur of werknemer zijn, zou ik mij schamen voor dit bedrijf.
Nu kijk ik af en toe zakelijk in de keuken van TNT, en ik schrik mij elke keer weer enorm rot wat daar de werkethiek is.
Dit kost mij elke keer weer een vrije dag en veel ergernis.
Bah, ik ben enorm boos, en dat wordt ik niet snel.
Goed, ik ben het ff kwijt, morgen de baas vragen nog een vrije dag.
Vakantie dit jaar?
Nee, ik wacht op TNT ;-(
Ik maak zakelijk gebruik van (web)winkels die noemen leuzen zoals volgende-dag leveringen via TNT.
En via Track-en-Trace kan je via internet volgen waar het pakket “is”.
Nu, de laatste paar (4-5) maanden bemerk ik dat er vaak gemeld wordt “chauffeur is onderweg” maar dat het 100% pure kolder is, een pertinente leugen.
Vandaag zou zogenoemd dit weer het geval zijn.
Voor twee verschillende leveranciers (!) die beide via TNT hebben verzonden en Track-en-Trace bieden via TNT’s website, zie ik voor beide pakketten dat vandaag “chauffeur is onderweg”. Dus voor beide leveringen onafhankelijk van elkaar.
Maar vandaag de gehele dag (het is nu 20.00 uur) geen levering gehad, behalve UPS, die is, net als FedEx, meestal perfect in orde.
Kortom, als ik TNT’s website mag geloven zou het pakket (en in mijn geval, pakketten) al aangeboden zijn (wat 100% onjuist is) en er een tweede poging gedaan worden.
TNT loopt gewoon de kantjes er van af, service komt bij hun niet meer voor en ik hoop dat er snel een ander bedrijf die tent overneemt en er eens flink met de hakbijl aan de slag gaat.
Die gasten sporen niet meer, ze zijn lui en log, en ik ben ze meer dan zat!
Zou ik directeur of werknemer zijn, zou ik mij schamen voor dit bedrijf.
Nu kijk ik af en toe zakelijk in de keuken van TNT, en ik schrik mij elke keer weer enorm rot wat daar de werkethiek is.
Dit kost mij elke keer weer een vrije dag en veel ergernis.
Bah, ik ben enorm boos, en dat wordt ik niet snel.
Goed, ik ben het ff kwijt, morgen de baas vragen nog een vrije dag.
Vakantie dit jaar?
Nee, ik wacht op TNT ;-(
Re: bezorging TNT post
Wordt het niet eens tijd dat Radar TNT Post eens nader onder de loep neemt?
Volgens mij zijn er hier al minstens evenveel klachten over als over telecom-, energie- en andere leveranciers.
Volgens mij zijn er hier al minstens evenveel klachten over als over telecom-, energie- en andere leveranciers.
Re: bezorging TNT post
Goed idee.
Ik heb nog geen uitslag van de actie: opsporing verzocht van mijn zoekgemaakte handtekening retourkaart waarover ik in juli 2008 rapporteerde.
Ik heb nog geen uitslag van de actie: opsporing verzocht van mijn zoekgemaakte handtekening retourkaart waarover ik in juli 2008 rapporteerde.
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 31 jan 2007 23:55
Re: bezorging TNT post
ik had iets bij otto besteld en had aangegeven in de avond te bezorgen.Maar toen ik `s avonds nog niks had ontvangen dacht ik dan komt het morgen wel.Nou toen ik de andere dag in de ochtend ging stofzuigen zag ik achter de bank bij het raam mijn pakketje liggen.Hadden ze (tnt)het gewoon door het raam gegooid.
Ja ze komen hun pakketjes wel kwijt hoe dan ook.
Ja ze komen hun pakketjes wel kwijt hoe dan ook.
Re: bezorging TNT post
Even klacht over indienen bij TNT, want ik denk niet dat het de bedoeling is dat op die manier de post bezorgd wordt.
-
- Berichten: 108
- Lid geworden op: 23 aug 2008 18:33
Re: bezorging TNT post
Beste lezers en lezeressen,
Elders had ik ook al een reactie geplaatst over de werkwijze binnen ons concern.
We gaan terdege wel serieus met klachten van klanten om,als wij een klacht binnen krijgen,van een bepaald adres dan gaat de teamcoach echt wel in gesprek met de postbode , die hier verantwoordelijk voor is.
Bankafschriften zijn heilig en alle post die gesloten of ongesloten is ,dus ook drukwerk, moet gewoon goed worden afgehandeld door ons.
Bij meerdere overtredingen volgen er zeker sancties voor de verantwoordelijke postbode en of bezorger.
Verder het lezen van poststukken is ook strafbaar, hier staat de sanctie van ontslag op, dit is allemaal vastgelegd in het arbeidsprotocol van Tnt.
Het afgeven bij de buren is sinds enige tijd ook verboden, je moet dan een kennisgeving in de bus gooien,bij de 2e keer niet thuis, wordt het betreffende poststuk naar het postkantoor gestuurd, waar de geadresseerde zelf heen moet, om dit op te halen.
Tot deze regel is besloten na aanhoudende klachten van klanten en de daarbij behorende vermissingen.
Elders had ik ook al een reactie geplaatst over de werkwijze binnen ons concern.
We gaan terdege wel serieus met klachten van klanten om,als wij een klacht binnen krijgen,van een bepaald adres dan gaat de teamcoach echt wel in gesprek met de postbode , die hier verantwoordelijk voor is.
Bankafschriften zijn heilig en alle post die gesloten of ongesloten is ,dus ook drukwerk, moet gewoon goed worden afgehandeld door ons.
Bij meerdere overtredingen volgen er zeker sancties voor de verantwoordelijke postbode en of bezorger.
Verder het lezen van poststukken is ook strafbaar, hier staat de sanctie van ontslag op, dit is allemaal vastgelegd in het arbeidsprotocol van Tnt.
Het afgeven bij de buren is sinds enige tijd ook verboden, je moet dan een kennisgeving in de bus gooien,bij de 2e keer niet thuis, wordt het betreffende poststuk naar het postkantoor gestuurd, waar de geadresseerde zelf heen moet, om dit op te halen.
Tot deze regel is besloten na aanhoudende klachten van klanten en de daarbij behorende vermissingen.
Re: bezorging TNT post
Dit geldt alleen voor legitimatie-zendingen, niet voor "gewone" post.bij de 2e keer niet thuis, wordt het betreffende poststuk naar het postkantoor gestuurd
-
- Berichten: 108
- Lid geworden op: 23 aug 2008 18:33
Re: bezorging TNT post
Frans75,
je werkt ook bij Tnt zeker?
je werkt ook bij Tnt zeker?
Re: bezorging TNT post
Gelukkig werkt sinds kort een nieuwe postbode in de wijk. Er is dus hoop op betere tijden.
Re: bezorging TNT post
@ antoinetteb42,
NOG wel.
.
NOG wel.
.
-
- Berichten: 108
- Lid geworden op: 23 aug 2008 18:33
Re: bezorging TNT post
Beste Frans 75
Nog wel, stond er in je laatste bericht, als je op intranet kijkt staan er tientallen functies op.
Beetje studeren en je hoeft niet weg:)
Nog wel, stond er in je laatste bericht, als je op intranet kijkt staan er tientallen functies op.
Beetje studeren en je hoeft niet weg:)
Re: bezorging TNT post
@ antoinetteb42,
Werkgelegenheid is niet het probleem, wel de houding van het bedrijf ten opzichte van de eigen medewerkers.
Werkgelegenheid is niet het probleem, wel de houding van het bedrijf ten opzichte van de eigen medewerkers.
Re: bezorging TNT post
Geplaatst op 04 Okt 2008 00:27 door cora.vijgen
--------------------------------------------------------------------------------
Kijk weer zoiets. Mensen die gaan klagen en niet eens weten waar ze het over hebben.
Als je bij Otto besteld wordt het dus door DHL en Selectvracht bezorgd.
Hebben die het niet toevallig door je raam gegooid??
--------------------------------------------------------------------------------
ik had iets bij otto besteld en had aangegeven in de avond te bezorgen.Maar toen ik `s avonds nog niks had ontvangen dacht ik dan komt het morgen wel.Nou toen ik de andere dag in de ochtend ging stofzuigen zag ik achter de bank bij het raam mijn pakketje liggen.Hadden ze (tnt)het gewoon door het raam gegooid.
Ja ze komen hun pakketjes wel kwijt hoe dan ook
Kijk weer zoiets. Mensen die gaan klagen en niet eens weten waar ze het over hebben.
Als je bij Otto besteld wordt het dus door DHL en Selectvracht bezorgd.
Hebben die het niet toevallig door je raam gegooid??
Re: bezorging TNT post
Ook ik zit met TNT in mijn maag. Ik heb 22-11-2008 een playstation 3 verzekerd verzonden naar Sony te Schiphol. Nou daar is hij nooit aangekomen. Volgens TNT "zoekgeraakt" in Arnhem?? Ik heb een navraagformulier in moeten vullen en nu maar afwachten...
Heeft iemand soortgelijke ervaring en weet wat ik nu verwachten kan?
Ik weet ook niet meer wat ik mijn zoontje moet vertellen.
Heeft iemand soortgelijke ervaring en weet wat ik nu verwachten kan?
Ik weet ook niet meer wat ik mijn zoontje moet vertellen.
Re: bezorging TNT post
Kom ik weleens in een professionele situatie tegen . Aangetekend verzonden begrijp ik uit je verhaal. Wel met extra waarde aangifte of "normaal"? Onderzoek begint met formulier, al dan niet digitaal voor een agt. Binnen een week na verwerking een ontvangstbevestiging, daarna binnen 4 weken een antwoord.
Nu het vervelende, een "normale" agt heeft wel aansprakelijkheid maar wel voor "maar" 46 euro terwijl een agt met waarde aangifte veel meer is (max 5400€).
Nu het vervelende, een "normale" agt heeft wel aansprakelijkheid maar wel voor "maar" 46 euro terwijl een agt met waarde aangifte veel meer is (max 5400€).