LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IN NAAM DER KONINGIN

Jouw ervaringen met de Belastingdienst of met het betalen van belastingen bespreek je hier.
gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: IN NAAM DER KONINGIN

Ongelezen bericht door gravedigger »

Wordt ook veel te koud om weer op de Blaak te gaan zitten O-)

glith
Berichten: 241
Lid geworden op: 27 mar 2008 10:42

Re: IN NAAM DER KONINGIN

Ongelezen bericht door glith »

Hehe het zijn toch niet allemaal azijnzeikerds bij de dienst, eindelijk alles recht getrokken en zal de dubbele aanslagen terug betaald krijgen `t heb ff was zweetdruppels gekost maar het "is " nu eindelijk uitgezocht.
Joepie zeg ik pas als ik de aanslag voor 2009 binnen heb als die klopt
Compromis gesloten dus GEEN rechtzaak :wink: heb daar ook eigenlijk geen tijd voor en zin in

tarac

Re: IN NAAM DER KONINGIN

Ongelezen bericht door tarac »

Bij de aanslag voor belastingen zit meestal een acceptgiro.
Denk nu niet "handig" te zijn door het bedrag te betalen via een gewone bankovermaking met vermelding van het aanslagnummer, want dan kan de belastingdienst Uw betaling wel VINDEN, maar niet VERWERKEN, dus Uw aanslag blijft voor hen ONBETAALD.

Helaas, leuker kunnen ze het niet maken

Er schijnt trouwens een bepaalde pagina op de belastingsite te zijn waar je het aanslagnummer intikt en dan komt er een nummer voor een acceptgiro uit. Belasting moet je dus altijd per acceptgiro betalen !

Helaas, we maken het steeds leuker

Ik ben daar ook pas achter gekomen nadat de deurwaarder op de stoep stond en ik hem de bankoverschrijvingen toonde waarmee de diverse aanslagen voldaan waren. Hij legde mij bovenstaande uit.

Helaas, de buitengerechtelijke kosten € 458,00 moest ik nog wel betalen !
Heb dat niet gedaan en tot op heden (3 maanden na dato) nog niks gehoord

audi a6
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 okt 2008 21:58

Re: IN NAAM DER KONINGIN

Ongelezen bericht door audi a6 »

jaja jammer he maar ja wat ik niet snap is dat je bij mij met goede raadslagen komt over ja elke nederlander moet toch betaalen en neem een goede boekhouder enz enz enz en als het jullie overkomt zijn jullie aan het huilen nou nou betaal die zooi gewoon en als het dubbel is geeft niet het is immers voor een goed doel mag je misschien ook een keer in het huisje van onze zo gelievde kroonprins je hebt er immers ook aan mee gedokt hahahahaha en ja weer alles zonder interpunctie groedjes audi a6 bjr 87

glith
Berichten: 241
Lid geworden op: 27 mar 2008 10:42

Re: IN NAAM DER KONINGIN

Ongelezen bericht door glith »

audia6: Jij had het over veel betalen zonder verdere uitleg
Als je GOED lees gaat het bij mij over W.O.Z. en niet over inkomstenbelasting zoals bij jou.
En die goede boekhouder van mij heeft er dus OOK voor gezorgd dat ik een rechtzaak kan/kon aanspannen maar dat is hopelijk niet nodig.
Zoals ik schrijf weet ik dat als de aanslag van 2009 binnen is, dus voortaan GOED lezen :wink:

Gesloten