LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele2 visionbox

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
denmar

Re: tele2 visionbox

Ongelezen bericht door denmar »

Omdat ik niet afgesloten wil worden van het internet betaal ik gewoon de factuur met de korting van 50%. Dit lijkt me het beste, maar mijn eigen gevoel van rechtvaardigheid zegt me om ook naar de geschillencommissie te gaan. Het gaat me dan nog niet eens om het geld maar om het principe.
Als ik een fout maak en daarmee schade veroorzaakt voel ik me toch wel verplicht om die schade te vergoeden. helemaal te vergoeden en niet voor 50%. m.v.g.

TdeHond

Re: tele2 visionbox

Ongelezen bericht door TdeHond »

IMHO is het het beste te betalen.
Maar als u er geen goed gevoel over heeft is het misschien de moeite waard om hierover een klacht in te dienen via de site waarin u hen wijst op het feit dat zij niet volgens hun A.V. gehandeld hebben en u derhalve onder protest de rekening heeft voldaan.
Gaarne ontvangt u de motivatie van Tele2 waarom zij tot vordering van de kosten overgaan. Deze klacht kost u niets en kan misschien de lucht klaren.

Gesloten