LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] waarom mlm niet werkt

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door mlmangel »

Hoe weet je overigens dat het Vemma artikel van Vemma is?!

Geplaatst op: 28 Jul 2008 17:10

En maar doen of hun neus bloed. Waar is het artikel van de KVK dat hier al meerdere malen is geplaatst? Waar zijn de artikelen die mrtelecom heeft geplaatst? Waar is het rapport van Vemma?
Je hebt het zelf vermeld...

Nogmaals, waar zijn die positieve artikelen?

Claimen dat ze ergens op dit uitgebreide forum staan is een zwaktebod. Denk je nu echt dat iemand al de topics gaan doorspitten?! Ale, ik zal het eenvoudiger maken, in welk topic staan? Dat moet toch kunnen? Kijk naar het lijstje van artikelen die ik heb samengebracht. Op zijn minst heb ik de moeite genomen ze op een site te bundelen. Als je dan echt een voorstander bent van MLM doe je er goed aan je wat beter te organiseren en dergelijke artikelen bij de hand te hebben. Want alleen maar claimen dat ze bestaan, maar ze niet kunnen tonen ondermijnd je geloofwaardigheid.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door antileugens »

Geen zwaktebod. Jij hebt die artikelen zelf gezien maar je doet of je neus bloed net als je doet of je neus bloed door te doen alsof je het niet begrijpt van Vemma.

zoals gezegd heeft mrtelecom heel wat artikelen geplaatst dus gebruik de zoekfunctie eens. Dat kan je ook doen met KVK.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door mlmangel »

Wat zwak, beweren dat er positieve artikelen zijn over mlm, maar als om bewijs gevraagd wordt anderen het werk laten doen.

Nogmaals, waar staan die positieve artikelen over MLM? Graag bron en een link voor elk artikel.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door antileugens »

In een andere top heb ik bewezen dat je een leugenaar bent met je beweringen dat je die artikelen niet gezien hebt. Ik heb daar bewezen dat je er zelfs op gereageerd hebt.

Ook bewijs je wederom dat ik gelijk heb als ik stel dat je niet inhoudelijk op mijn vragen ingaat; weer probeer je de zaken af te leiden.

Natuurlijk ga je weer doen alsof je mijn vraag niet gezien hebt maar door "Natuurlijk ga je weer doen alsof je mijn vraag niet gezien hebt" neer te schrijven ontneem ik je die afleidingsmaneuvre.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door mlmangel »

Ik heb nooit ontkent dat ik het artikel over Euphoney uit Trends niet heb gelezen. Alleen wordt Euphoney er enkel in een lijstje vermeld, er staat niets in over MLM an sich.

Je vergat de andere artikelen over Euphoney te vermelden. Om de lezers ter wille te zijn zodat ze die niet zelf moeten opzoeken staan ze hier:


Tupperware-telecom: Een bedrijf als Euphony werd de voorbije jaren al herhaaldelijk veroordeeld voor onwettige verkooppraktijken http://www.minoc.be/columns.cfm?id=40233

Hof van beroep geeft Belgacom gelijk in zaak tegen Euphony
http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... 072002_001

Hof van Beroep stelt Belgacom in het gelijk tegen Euphony
http://www.belgacom.be/web/proto/press/ ... 07-09.html

Euphony dreigt Belgacom half miljoen euro te moeten betalen
http://limburg.hbvl.be/nieuws-economie/ ... talen.html

Euphony dreigt Belgacom half miljoen euro te moeten betalen http://antwerpen.gva.be/nieuws-economie ... talen.html

Ongevraagde contracten die niet te verbreken zijn http://www.consumentenbedrog.be/page.ph ... oc=O&page=

In 2006 bleek dat de Euphony contracten nog steeds niet te voldoen aan de handelswetgeving in België ... www.bipt.be/GetDocument.aspx?forObjectID=1666&lang=nl


Ik heb nog geen enkel artikel gelezen uit de media (onafhankelijke blogs, nieuwssites, kranten, persagentschappen etc. ) waarin op een positieve manier over MLM wordt bericht.

Wel hebben mlm'ers al heel wat artikelen naar voor gebracht waarin zogenaamd positief over mlm wordt bericht. Of de door hen aangehaalde artikelen waren van een of andere mlmorganisatie, en dus subjectief, of ze waren negatief over mlm.

Dus herhaal ik nogmaals mijn vraag, waar staan die positieve artikelen over MLM? Graag bron en een link voor elk artikel.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door antileugens »

En het liegen gaat maar door
Het is zelfs ronduit een leugen wat je schrijft. Je beweert wel dat op dit forum al aangetoond is dat mlm uitgebreid in de media aan bod komt. Dit is pertinent niet waar.
.

Moet ik ze dan allemaal gaan plaatsen? Wil je dan zo onderuit gaan?

En vervolgens ga je een aantal artikelen publiceren die allemaal over hetzelfde gaan zonder dat je de bron van die artikelen (de uitspraak) publiceert.

Ik laat je verder maar in de waan dat je een eerlijk mens bent. Het bewijs is geleverd dat dat niet zo is.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door mlmangel »

En vervolgens ga je een aantal artikelen publiceren die allemaal over hetzelfde gaan zonder dat je de bron van die artikelen (de uitspraak) publiceert.
Hoezo allemaal hetzelfde?? Hoezo zonder bronvermelding? Ze staan allemaal op http://www.angelfire.com/planet/mlmpage/mlmmedia.html. En ik heb het over artikelen uit de media, niet over gerechtelijke uitspraken. Of ga je nu beweren dat de media die gerechterlijke uitspraken niet juist zou weergeven? Een veroordeling van mlm bedrijven is een veroordeling, en die is (zijn) in de media aan bod gekomen.

Dit allemaal omdat jij beweerde dat mlm uitgebreid en positief in de media zou staan. Uit de artikelen op bovenstaande site blijkt het tegendeel. En tot nader order heb jij nog geen artikel uit de media geplaatst dat positief is over mlm. Alle artikelen op bovenstaande site zijn ronduit negatief over mlm. Wanner plaats jij een positief?
Moet ik ze dan allemaal gaan plaatsen?
Eentje zou al goed zijn, meerdere beter, allemaal ideaal. Maar toch op zijn minst eentje.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door antileugens »

Toch maar ff een reactie omdat je weer zo lekker ongefundeerd aan het insinueren bent.

Net zo als dat artikel over ACN zeker, waarvan minstens de helft geen uitspraak van de rechter was maar de mening van de journalist.

En wederom geen antwoord op MIJN vragen.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door mlmangel »

Voor zover ik weet heb ik de vragen aan mij gericht beantwoord. Als jij aan anderen vragen hebt gesteld, zullen zij die beantwoorden.

Ondanks het feit dat je zonet aangaf dat je een lijst van artikelen zou plaatsen verschijnt er nog steeds geen artikel uit de media (dus niet van een mlm bedrijf!) dat zich positief over mlm uitlaat.

Mijn lijstje met artikelen uit de media kan je nalezen via http://www.angelfire.com/planet/mlmpage/mlmmedia.html

Wanner plaats jij een artikel uit de media dat zich positief uitlaat over het mlm systeem? Want als je er geen plaatst, ga ik ervanuit dat er geen zijn.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door antileugens »

Voor zover ik weet heb ik de vragen aan mij gericht beantwoord. Als jij aan anderen vragen hebt gesteld, zullen zij die beantwoorden.
Precies wat ik voorspeld had
Ondanks het feit dat je zonet aangaf dat je een lijst van artikelen zou plaatsen verschijnt er nog steeds geen artikel uit de media (dus niet van een mlm bedrijf!) dat zich positief over mlm uitlaat.
Een regelrechte leugen.
Mijn lijstje met artikelen uit de media kan je nalezen via http://www.angelfire.com/planet/mlmpage/mlmmedia.html [/uoute[
Waarmee je hebt bewezen dat je gelogen hebt; je hebt net beweerd dat je een positief artikel over MLM zelf op dit forum hebt geplaatst en dat artikel stond (en waarschijnlijk nog steeds niet) niet op jouw site.
Wanner plaats jij een artikel uit de media dat zich positief uitlaat over het mlm systeem? Want als je er geen plaatst, ga ik ervanuit dat er geen zijn.
Je valt een beetje in herhaling; pas maar op, da's chatten. Bovendien is die vraag al beantwood, omdat het al op deze site staat en je doet of je neus bloedt. Ik wil je niet nog meer laten afgaan.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door mlmangel »

Precies wat ik voorspeld had
Doe niet flauw, stel gewoon je vraag opnieuw.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door antileugens »

Beste Pinokkio, ik heb nou 3 maal aangetoond dat je keihard gelogen hebt dat je bepaalde artikelen niet gezien had, je gelooft toch niet echt dat ik je nog geloof als je zegt dat je niet meer weet wat de vragen zijn.
Ga maar lekker zielig vragen; het past ook nog bij je.

Maar niet gaan zeuren he, ik plaats de vragen niet nogmaals.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door mlmangel »

There is a 95% failure rate of MLM

Bron: http://www.mlmwatchdog.com/mlm_business_plans.html

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door antileugens »

Hoho, dat staat er niet: Er is een 95% failure rate van MLM bedrijven en er staat ook bij waarom dat zo is.

Grote leiders in MLM adviseren dan ook pas in te stappen als een bedrijf de eerste 5 jaren achter de rug heeft.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door mlmangel »

Je hebt gelijk, 95% van de mlm bedrijven faalt.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door antileugens »

95% van de bedrijven die het MLM concept toepassen faalt (omdat het bedrijven zijn die zijn opgezet door mensen die geen eigen distributeurs ervaring hebben). Snelle jongens uit het reguliere bedrijfsleven dus; van die lui die pretenderen deskundig te zijn. :lol:

Hm, en wat was het percentage dat stopt in het reguliere bedrijfsleven ook al weer (oeps, dat is een vraag, die zul je wel snel weer vergeten zijn). :lol:

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door mlmangel »

... omdat het bedrijven zijn die zijn opgezet door mensen die geen eigen distributeurs ervaring hebben ...
Het is vreemd dat je dit zegt, want op MLMwatchdog staat te lezen: There is a 95% failure rate of MLM – Network Marketing Companies because 90% are started by people who have been MLM Distributors ...

“Jaarlijks vinden er zo’n 7000 faillissementen plaats. Ten opzichte van 1,8 miljoen bedrijven betekent dat een kans van 0,4 procent gemiddeld.” BRON: http://www.kluwerfinancieelmanagement.n ... cle&id=120

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door antileugens »

Je hebt gelijk op het eerste punt: Er staat dat ze onvoldoende financiele middelen hebben.

Wat betreft het tweede punt heb je ongelijk: Als een bedrijf eenmaal succesvol is gaan ze niet zo snel meer failliet maar je weet ook heel goed (en de links staan hier ergens op het forum) dat er een enorm percentage van de bedrijven in de eerste vijf jaar ophouden.

Dus weer een poging appels met peren te vergelijken?!

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Wat betreft het tweede punt heb je ongelijk: Als een bedrijf eenmaal succesvol is gaan ze niet zo snel meer failliet maar je weet ook heel goed (en de links staan hier ergens op het forum) dat er een enorm percentage van de bedrijven in de eerste vijf jaar ophouden.
Je weet heel goed dat door te vermelden dat er een enorm percentage is, je deze bedrijven gaat vergelijken met de mlm percentages. Terwijl we hier allemaal links hebben gezien naar het werkelijke percentage. (wat mlm angel ongetwijfeld nog heeft).

Ook het eerste stuk van de hier gecopiede post is onzin. Een bedrijf kan op elk moment failliet gaan. Bijvoorbeeld door mismanagement.

Wat me echter wel verbaast is dat mlm bedrijven kapot gaan vanwege te weinig geld terwijl men juist de risico's op de distributeurs afwentelt.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door antileugens »

Jammer Maarschalk maar je vervalt weer in je gebruikelijk geschreeuw zonder enige onderbouwing. Als je alleen maar schreeuwen en beledigen kunt en valse beschuldigingen uiten kunt zie ik niet in waarom ik nog op je zou reageren.

Gesloten