Pagina 2 van 2

Re: langere levertijd telefoon bij HI abbonnement

Geplaatst: 19 jul 2008 01:13
door mobiwizard
Het irriteert me dat je op die manier gedwongen wordt te pinnen. Je kunt echter ook zeggen dat je dan van het abonnement afziet.
Jammer dat ook alle andere providers die eis stellen......(alleen bij verlengingen niet, je bent immers al klant )
Maar goed, jij wil een abonnement, zij maken de regels. Take it or leave it :oops:

Re: langere levertijd telefoon bij HI abbonnement

Geplaatst: 19 jul 2008 07:49
door TdeHond
Maar goed, jij wil een abonnement, zij maken de regels. Take it or leave it Embarassed
Het was niet mijn probleem. :lol:

Re: langere levertijd telefoon bij HI abbonnement

Geplaatst: 30 jul 2008 11:06
door imsel
Vandaag 30juli zomaar uit het niets een mailtje van HI gekregen. Ik bij verrast, ik lees het mailtje eens goed door...staat er precies het zelfde!
de e-mail ter verduidelijking:

Hi,



Leuk dat je weer klant bij Hi wordt!



Zoals een collega al aan je had verteld, gaan we zo snel mogelijk het nieuwe toestel en Hi Abonnement voor je regelen. Over een paar weken leveren we het pakket bij je af, ongeveer 4 maanden voordat je huidige contract afloopt. Voordat we dat doen, bellen we je om een afspraak te maken waar en wanneer je het pakket wilt hebben. We bezorgen elke dag van de week, behalve op zondag. Door de week zijn we tot 21:00 uur op pad, op zaterdag tot 17:00 uur. Je kunt zelf aangeven waar we het pakket moeten brengen, dus dat kan ook op je werk of bij je studie zijn.



Om de aflevering in 1 keer goed te laten verlopen, is het belangrijk dat je de legitimatie die je aan ons doorgegeven hebt, bij je hebt. Verder vragen we je om 1 cent bij onze mobiele pin te pinnen zodat we kunnen checken of we het goede bankrekeningnummer gaan gebruiken.



Nog even wachten dus, maar binnenkort zeggen we ook tegen jou: Welkom bij de Hi Society.



Groeten van Hi

Dus....ik moet weer een paar weken gaan wachten :shock:, gelijk maar weer de klantenservice gebeld, maar ook die weten weer van niks... Heel fijn allemaal, nog steeds geen klantennummer/ordernummer.