LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN verhuizing door geven een drama

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
de wanhoop nabij

Re: KPN verhuizing door geven een drama

Ongelezen bericht door de wanhoop nabij »

Op 4 augustus geven wij door aan KPN dat wij gaan verhuizen en dat wij ons surfen en bellen om willen zetten naar ons nieuwe adres. Telefonisch werd ons al verteld dat dit 21 werkdagen zou gaan duren. Dit alles is netjes schriftelijk bevestigd in een brief waarin de verhuisdatum 1 september vermeld stond. Geen probleem dachten wij toen nog, dit is een van de dingen die komt kijken bij een verhuizing.
Op 1 september aan het eind van de dag geen telefoon of internet. Uiteindelijk toch maar eens de helpdesk gebeld om te informeren. ons geduld werd aardig op de proef gesteld en na bijna 2 uur bellen en zoveel medewerkers en wachtrijen verder is de conclusie dat wij op 1 september wel verhuisd zijn maar van ons oude adres naar ons oude adres. Duizendmaal excusses van de medewerker en die zou zorgen voor een spoed verhuizingsopdracht. We zouden die avond en anders de volgende dag gebeld worden door de technische dienst die ons dan zou omzetten.
Dinsdagavond 2 september niks... geen telefoon, geen telefoontje technische dienst, geen internet.
Op woensdag 3 september maar weer een poging gedaan om door de lange rijen bij de helpdesk te komen. In eerste instantie iemand aan de lijn die duidelijk maar tot een bepaald level in het systeem kon kijken. Gevolg was dat die helemaal niets van de aantekeningen van het telefoongesprek op 1 september kon vinden. Na weer diverse wachtrijen uiteindelijk bij iemand beland die die gegevens wel boven water wist te halen. Het eerste waar hij mee begon was excusses aanbieden voor de loze beloftes van zijn collega op maandag. Zelfs een spoedverhuizing kost momenteel 1 week. Oké kan gebeuren. Opnieuw zou er een opdracht ingevoerd worden. Hiervan zou de deadline maandag 8 september zijn. Vol goede moed vervolgen wij onze week totdat we op vrijdag 5 september een brief krijgen waarin wordt aangegeven dat wij per 1 oktober worden overgezet! Naar aanleiding van de brief wederom in de mobiele telefoon geklommen. Wederom een medewerker aan de lijn gehad die nogmaals de spoedverhuizing zou bevestigen.
Op maandag 8 september natuurlijk geen telefoon. Om KPN net iets meer tijd te geven en omdat we de wachtrijen zo zat waren uiteindelijk pas op vrijdag gebeld. Nu met de directe vraag wanner KPN überhaupt van plan was om ons te verhuizen. Antwoord... 30 september staan we in planning.
Is dit tegenwoordig de manier waarop er met klanten wordt omgegaan? Ik ben zelf werkzaam in een dienstverlenend beroep. Als ik constateerd dat ik een fout heb gemaakt waardoor iemand zijn voorzieningen niet geleverd heeft gekregen dan is het eerste dat in me op komt zorgen dat dat zo snel mogelijk in orde wordt gebracht. Blijkbaar is dit een gedachte die niet meer bij deze tijd hoort, als ik KPN moet geloven. Zij maken een fout waarmee ze mij gigantisch op de kostenjagen en ondertussen verhuizen me mij een dikke maand later pas! Tenminste dat is me tot nu toe belooft, maar u snapt wel dat mijn geloof hierin ver te zoeken is.

antoinetteb42

Ongelezen bericht door antoinetteb42 »

Beste Just2eyes

Lees mijn verhaal van 17sep maar eens , net zo n drama.

Robuust

Ongelezen bericht door Robuust »

Helaas moet ik terugkomen op mijn reactie van 6 augustus die hierboven is terug te vinden. Na terugkomst van mijn vakantie heb ik een rekening gehad voor mijn Planet-abbo in de periode dat ik allang geen internet meer had. Omdat dit een relatief laag bedrag is, heb ik dit laten zitten.

Tot mijn grote ontsteltenis heb ik nu een rekening ontvangen voor mijn ISDN-abbonement voor de periode september & oktober terwijl ik een brief heb ontvangen (datum 17-6-2008) dat de aansluiting per 17-7-2008 wordt opgeheven. Deze nieuwe rekening heb ik echter per ongeluk betaald; ik weet het, dit is stom van mij. Nu heb ik na controle vanavond gebeld naar het 0900-nummer voor een verrekening maar er werd doodleuk vermeld dat ik nog steeds een abbonement had voor vaste telefonie :cry: en dat ik op moest zeggen. Omdat ik zei dat ik al had opgezegd en met nummer en al bij Ziggo zit, werd verteld dat dit niet mogelijk is en dat hij mij zou doorverbinden naar een collega van de afdeling opzeggingen. Deze meldde mij na 51 minuten in de wacht om 22.03 uur dat ze gesloten waren en dat ik word teruggebeld.

Ik heb gewoon de kracht niet meer om hiertegen te vechten en hoop dat het KPN Webcareteam contact met mij opneemt. Mijn klantnummer bij Planet was 3228943.

Robuust

Ongelezen bericht door Robuust »

KPN heeft wel teruggebeld echter rond 9.00 uur terwijl ik doorgegeven had dat ik voor 8.30 uur en na 17.15 uur bereikbaar was. Een Belgische dame heeft mijn voicemail ingesproken met het verzoek om naar KPN te bellen. Dit heb ik gedaan maar na 20 minuten met mijn mobiel in de wacht te hebben gestaan, heb ik opgehangen. Wie kan deze roversbende stoppen? Ik heb notabene 2 brieven van KPN met een bevestiging van de beeindiging van mijn ISDN per 17 juli 2008. Maar wel de éxtra kosten incasseren voor ADSL zonder vaste telefonie en vervolgens een rekening versturen waarin ik 2 maanden telefonie moet vooruitbetalen. Dit grenst echt aan het ongelooflijke...

Gesloten