LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gratis proefperiode digitenne KPN
Re: Gratis proefperiode digitenne KPN
Wat een sukkels zijn hetl toch is er euro 13,90 teruggestort maar wel op een verkeerd rekening nummer
Net aan de telefoon gehangen met ene onvriendelijke Sadira J.
Halen het van het ene nummer af 38..... en storten het op 54.......
Moet nu WEER de rekening van november afwachten
Net aan de telefoon gehangen met ene onvriendelijke Sadira J.
Halen het van het ene nummer af 38..... en storten het op 54.......
Moet nu WEER de rekening van november afwachten
-
Sommige mensen hangen ook gelijk aan de lijn als ze op dag 1 Digitenne ontvangen op dag 2 nog geen geld terug hebben van één of andere aktie (bijvoorbeeld de ANWB aktie). Het is zo dat als op 1 oktober je abonnement in gaat, je in november pas een rekening krijgt voor december dús heb je 1 maand gratis (standaard) daarna krijg je, na betaling van je 2e factuur, de 2 maanden abonnement gecrediteerd.
-
John1962: de maand proberen heeft niets met die 19,95 te maken. Dat zijn aansluitkosten, staat allemaal in de voorwaarden maar die moet je dan wel lezen.
En je krijgt wél alles terug indien je je abonnement na die maand toch opzegt.
En je krijgt wél alles terug indien je je abonnement na die maand toch opzegt.
Ik vind het grote onzin als je een contract voor 1 jaar aangaat voor € 6,95 pm, dat ze het na 1 maand al kunnen veranderen naar € 7,50 pm.
Krijg hierover bij KPN ook maar een vaag antwoord,zoiets van "wegens stijgende kosten....bla bla bla". Dan moeten ze dit niet aanbieden voor € 6,95
Krijg hierover bij KPN ook maar een vaag antwoord,zoiets van "wegens stijgende kosten....bla bla bla". Dan moeten ze dit niet aanbieden voor € 6,95
Daarom wordt bij een eenzijdige wijziging van het contract de kans geboden om per direct het (lopende jaar)contract op te zeggen.Ik vind het grote onzin als je een contract voor 1 jaar aangaat voor € 6,95 pm, dat ze het na 1 maand al kunnen veranderen naar € 7,50 pm.
Ja, maar dan moet je wel 1 jaar lang blijven betalen
Hoe kom je daar dan bij? Als een contract wordt opgezegd ben je er (na 1 maand opzegtermijn) 'van af', d.w.z. je betaalt niks meer, maar je hebt natuurlijk ook geen abonnement en dus televisie meer.Ja, maar dan moet je wel 1 jaar lang blijven betalen Sad
even een tip voor mensen die voor digitenne moeten bellen en geen duur nummer willen bellen:
via vraagalex.nl kun je gewone nummers vinden om 0900nummers te omzeilen. Heb ik ook gedaan toen ik opstartproblemen met Digitenne had. Kwam op een totaal verkeerde afdeling binnen, maar ben keurig doorverbonden naar de juiste afdeling en binnen 10 minten was mijn probleem opgelost.
Als Alex een nummer niet op zijn site heeft staan dan zoekt hij zelfs nog voor je als je hem een mailtje stuurt!
Werkt echt ook als je andere bedrijven telefonisch wilt bereiken en geen zin heb je scheel te betalen aan dure 0900nummers!
via vraagalex.nl kun je gewone nummers vinden om 0900nummers te omzeilen. Heb ik ook gedaan toen ik opstartproblemen met Digitenne had. Kwam op een totaal verkeerde afdeling binnen, maar ben keurig doorverbonden naar de juiste afdeling en binnen 10 minten was mijn probleem opgelost.
Als Alex een nummer niet op zijn site heeft staan dan zoekt hij zelfs nog voor je als je hem een mailtje stuurt!
Werkt echt ook als je andere bedrijven telefonisch wilt bereiken en geen zin heb je scheel te betalen aan dure 0900nummers!
Sinds augustus heb ik tot volle tevredenheid een abonnement op KPN Digitenne. Ik heb keurig mijn gratis proefperiode gehad, geen gezeur. Goede ontvangst, beter beeld dan dat van UPC. Kan het iedereen aanraden.
Marjim waarom zet je dit nummer niet even hier neer
hoi glith ja goeie vraag: het is al anderhalf jaar geleden dat ik toen (met prima resultaat dus) naar digitenne heb gebeld en heb dat nummer inmiddels niet meer. Bovendien zou het best kunnen dat vraagAlex inmiddels een beter, passender nummer heeft!
ik moet trouwens ook nog aanvullen dat ik hardstikke tevreden met digitenne; ik woon midden in een woonwijk op de begane grond maar heb prima beeld en ontvangst op een enkele storing van een voorbijgaande brommer na.
ik moet trouwens ook nog aanvullen dat ik hardstikke tevreden met digitenne; ik woon midden in een woonwijk op de begane grond maar heb prima beeld en ontvangst op een enkele storing van een voorbijgaande brommer na.
Na toch WEER een factuur te hebben ontvangen van euro 7,50 voor december WEER langs de primafoon winkel gestapt en nu meer hopen dat het VOOR jan 2009 is opgelost,
Sept zou gratis kijken zijn en 3 maanden omdat ik via de ANWB heb aangemeld
Sept zou gratis kijken zijn en 3 maanden omdat ik via de ANWB heb aangemeld