| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wie heeft er ervaring met deurwaarders van UPC
-
UPC.HATER
Re: wie heeft er ervaring met deurwaarders van UPC
Joey. hoe komt u aan dat cijfer ? Zegt upc dat, of zijn er openbare gegevens over te vinden en zo ja, waar ? Want als upc de administratie dan zo op orde heeft, waarom beweren (waaronder ik zelf en kan het bewijzen) zovelen dan het tegenovergestelde ?
-
karelappel
Joey, zelfs mensen van UPC beweren dat het een puinhoop is.
Waarschijnlijk is net net andersom.
Waarschijnlijk is net net andersom.
-
Sockolsky
Als je naar Upc schrijft en je wilt schriftelijk bericht terug moet je dit aangeven in je schrijven, degenen die de brief behandeld en een antwoord geeft, belt de kl, spreekt het antwoord niet in maar vraagt de kl terug te bellen nav. de brief, geen voicemail en niet thuis is geen bericht en dan moet je gaan bellen.
mensen die per aut. inkasso denken te betalen moeten er wel voor zorgen dat er voldoende saldo is zodat er geinkasseerd kan worden. Dat verklaard voor een deel de zgn. "Spookinderen"
mensen die per aut. inkasso denken te betalen moeten er wel voor zorgen dat er voldoende saldo is zodat er geinkasseerd kan worden. Dat verklaard voor een deel de zgn. "Spookinderen"
-
agentje
Zijn er nu nog steeds mensen die problemen hebben met upc ? Dan is hier de oplossing ik ben namelijk in het bezit van alle prive adressen en telefoonnummers van alle topfunctionarissen van upc als je deze personen s'avonds thuis gaat bellen wordt men inneens heel hulpvaardig en wordt uw probleem snel opgelost iemand in geinteresseerd?
-
Toby
Doe mij ook maar zo'n incasso bureau...
Ik ben al ANDERHALF JAAR bezig een aantal rekeningen van UPC verklaard te krijgen. Ik zou een deel van de rekeningen betalen en UPC zou de rekeningen voor me "aanmaken". Ik dacht dat ze zo iets uit de computer konden halen, maar nee, de rekeningen waarvan ze de bedragen wel weten moeten apart worden aangemaakt om te kunnen verklaren waarvoor ze zijn. Maanden later nog niets ontvangen.
Brieven binnen 5 dagen beantwoord? Ik heb 7 brieven verstuurd, waarvan 3 aangetekend. En nog geen enkele reactie. Bellen helpt niet. Niemand iets, iedereen beloofd contact op te nemen, maar uiteindelijk NIETS!
Dus doe mij maar zo'n incassobureau, misschien dat zij een directe lijn hebben binnen UPC. Ik hoop dat zij me eindelijk eens een fatsoenlijke rekening kunnen geven in plaats van de lagere school briefjes met 4 bedragen onder elkaar en een totaal bedrag; zonder verklaring, en zonder referentie naar mijn brieven en telefoontjes.
UPC dreigt met het afsluiten van mijn telefoon, dat zal mooi wezen, ik bel al meer dan een half jaar weer via KPN! En die abonnementskosten, en de kosten voor rekening specificatie, die brengt UPC gewoon in rekening. Is het dan niet tot ze doorgedrongen dat ik al lang niet meer via UPC bel? Weten ze dan niet meer dat ze dat telefonie modem hebben opgehaald?
Antwoord: nee, dat weten ze bij UPC niet.
verklaring: niemand weet daar iets, niemand is daar bereikbaar, niemand praat met elkaar, niemand....echt niemand
Ik ben al ANDERHALF JAAR bezig een aantal rekeningen van UPC verklaard te krijgen. Ik zou een deel van de rekeningen betalen en UPC zou de rekeningen voor me "aanmaken". Ik dacht dat ze zo iets uit de computer konden halen, maar nee, de rekeningen waarvan ze de bedragen wel weten moeten apart worden aangemaakt om te kunnen verklaren waarvoor ze zijn. Maanden later nog niets ontvangen.
Brieven binnen 5 dagen beantwoord? Ik heb 7 brieven verstuurd, waarvan 3 aangetekend. En nog geen enkele reactie. Bellen helpt niet. Niemand iets, iedereen beloofd contact op te nemen, maar uiteindelijk NIETS!
Dus doe mij maar zo'n incassobureau, misschien dat zij een directe lijn hebben binnen UPC. Ik hoop dat zij me eindelijk eens een fatsoenlijke rekening kunnen geven in plaats van de lagere school briefjes met 4 bedragen onder elkaar en een totaal bedrag; zonder verklaring, en zonder referentie naar mijn brieven en telefoontjes.
UPC dreigt met het afsluiten van mijn telefoon, dat zal mooi wezen, ik bel al meer dan een half jaar weer via KPN! En die abonnementskosten, en de kosten voor rekening specificatie, die brengt UPC gewoon in rekening. Is het dan niet tot ze doorgedrongen dat ik al lang niet meer via UPC bel? Weten ze dan niet meer dat ze dat telefonie modem hebben opgehaald?
Antwoord: nee, dat weten ze bij UPC niet.
verklaring: niemand weet daar iets, niemand is daar bereikbaar, niemand praat met elkaar, niemand....echt niemand
-
Chris
Stel je hebt geen kabelaansluiting want je hebt uberhaupt geen tv. Die mensen bestaan ook nog. Na 3 keer een brief te hebben gekregen of je echt geen aansluiting wilt en je dan anders afgesloten wordt, wordt je, naar wens, afgesloten. We hebben het hier over een tijdsbestek van 1,5 jaar door dat UPC de oude kabelaar had opgekocht.
Je gaat begin dit jaar verhuizen naar een huis, om de hoek, met kabelaansluiting. Het interreseers je nog steeds geen moer totdat de eerste rekening komt. De gemeente geeft namelijk automatisch je gegevens door. Privacy?? De eerste rekening bevat echter voorrijkosten, activeringskosten, verhuiskosten enz. Deze kosten bedragen slechts 96 euro. Er was al een aansluiting dus wie heeft wat geactiveerd??
Dit laten we lekker doorlopen totdat na 6 maanden men afgesloten wordt. Let op: tv boeit nog steeds niet. Ondertussen leuke brieven van een incassobureau gehad genaamd " Intrum Justitia" in Den Haag. Strekking van de brieven: betalen anders deurwaarder. Bel je op krijg je een computer die je twee opties geeft: optie 1 is je nummer achterlaten zodat ze je terugbellen en optie 2 is zelf nog een keer terugbellen. UPC bellen kost 10 cent per minuut dus een postzegel is veel goedkoper.
Briefje gestuurd met de mededeling dat ik nooit ergens om gevraagd heb. Nu is dus het wachten op de deurwaarder. Lache man!!!
O ja, in Tiel kun je nog steeds niet internetten via de kabel. Er wonen tenslotte maar 40.000 mensen.
Je gaat begin dit jaar verhuizen naar een huis, om de hoek, met kabelaansluiting. Het interreseers je nog steeds geen moer totdat de eerste rekening komt. De gemeente geeft namelijk automatisch je gegevens door. Privacy?? De eerste rekening bevat echter voorrijkosten, activeringskosten, verhuiskosten enz. Deze kosten bedragen slechts 96 euro. Er was al een aansluiting dus wie heeft wat geactiveerd??
Dit laten we lekker doorlopen totdat na 6 maanden men afgesloten wordt. Let op: tv boeit nog steeds niet. Ondertussen leuke brieven van een incassobureau gehad genaamd " Intrum Justitia" in Den Haag. Strekking van de brieven: betalen anders deurwaarder. Bel je op krijg je een computer die je twee opties geeft: optie 1 is je nummer achterlaten zodat ze je terugbellen en optie 2 is zelf nog een keer terugbellen. UPC bellen kost 10 cent per minuut dus een postzegel is veel goedkoper.
Briefje gestuurd met de mededeling dat ik nooit ergens om gevraagd heb. Nu is dus het wachten op de deurwaarder. Lache man!!!
O ja, in Tiel kun je nog steeds niet internetten via de kabel. Er wonen tenslotte maar 40.000 mensen.
-
Gast
UPC krijgt 3.000 handtekeningen per fax
———————————————————————
GroenLinks in Dronten kan 3.000 handtekeningen, die zijn opgehaald om te protesteren tegen UPC, niet kwijt aan de kabelaar. Er is niemand om de lijsten in ontvangst te nemen, zegt GroenLinkser Johan Banis.
GroenLinks heeft UPC een paar keer benaderd, maar wordt volgens Banis van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk heeft Banis besloten de handtekeningen maar te faxen.
De handtekeningen zijn van Drontenaren die protesteren tegen het niet meer doorzenden van Discovery Channel en National Geographic.
———————————————————————
GroenLinks in Dronten kan 3.000 handtekeningen, die zijn opgehaald om te protesteren tegen UPC, niet kwijt aan de kabelaar. Er is niemand om de lijsten in ontvangst te nemen, zegt GroenLinkser Johan Banis.
GroenLinks heeft UPC een paar keer benaderd, maar wordt volgens Banis van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk heeft Banis besloten de handtekeningen maar te faxen.
De handtekeningen zijn van Drontenaren die protesteren tegen het niet meer doorzenden van Discovery Channel en National Geographic.
-
sockolsky
hallo hallo ik wil *-* even doorgeven dat wij als gekken werken op onze afdeling ,iedereen is hier gek , we hebben een lol ,en iedere dag kijk ik in de spiegel en denk ik wat een gek? en dan zijn er nog mensen die denken dat er bij upc geen gekken werken ,nou die zijn dus mooi gek .service verlenen we niet ben je gek kennen we niet ! wat we wel kunnen is oplichterij zijn we goed in we hebben laatst nog de eerste prijs gewonnen ik weet alleen niet meer waarmee zo gek ben ik .
-
Gast
Hoi Chris, wat je zegt is onzin, want de gemeente geeft nooit jouw gegevens door ivm privacy..... dus je hebt een aanmeldingsfotmulier ingevuld waar de kosten op staan, of je hebt je telefonisch aangemeld...ik zou zeggen , ga maar vast sparen!
-
Boze klant van UPC
Kunnen we niet met zijn allen ergens aan kloppen om echt geholpen te worden met onze problemen met UPC
Ik wordt er zo moedeloos van. Van UPC krijg je geen reactie ook al heb je ze brieven gestuurd.
Ze zeggen dan dood leuk door de telefoon och u heeft ze zeker naar het verkeerd adres gezonden Nou ja UPC zit toch met het kantoor in Capelle aan de IJsel postbus 806 of veranderen ze dat ieder keer en gooien ze de briven gewoon in de vuilnisbak
Groetjes van deze boze klant van hun
Ze zeggen dan dood leuk door de telefoon och u heeft ze zeker naar het verkeerd adres gezonden Nou ja UPC zit toch met het kantoor in Capelle aan de IJsel postbus 806 of veranderen ze dat ieder keer en gooien ze de briven gewoon in de vuilnisbak
-
Rijk
Ik ben bekend met de deurwaarder van UPC. In december vorig jaar heb ik al mijn abonnementen opgezegd. Hier werd vanzelfsprekend niet op gereageerd. Vele brieven naar UPC later, onbeantwoord trouwens, kreeg ik eveneens met de deurwaarder te maken.
Ik heb vervolgens alle bewijsstukken, brieven e.d. gekopieerd, een brief naar de deurwaarder geschreven waarom ik het niet eens ben met de vordering en deze verstuurd. Deze brief heb ik als kopie ook naar de directeur van UPC gestuurd. (zijn gegevens zijn opvrgaabaar bij de KvK).
Binnen twee weken was alles opgelost inclusief excuusbrief.
Belt u gerust, we staan u graag te woord (As iff)
Ik heb vervolgens alle bewijsstukken, brieven e.d. gekopieerd, een brief naar de deurwaarder geschreven waarom ik het niet eens ben met de vordering en deze verstuurd. Deze brief heb ik als kopie ook naar de directeur van UPC gestuurd. (zijn gegevens zijn opvrgaabaar bij de KvK).
Binnen twee weken was alles opgelost inclusief excuusbrief.
Belt u gerust, we staan u graag te woord (As iff)
-
Sonny
Voor 2 jaar terug abonnement UPC telefonie opgezegt, de modem hebben ze nooit opgehaald.
Was van plan het maar weg te gooien.
Als je dat ding nodig hebt, dan hoor ik het wel.
Ben je van al dat gezeik af.
Was van plan het maar weg te gooien.
Als je dat ding nodig hebt, dan hoor ik het wel.
Ben je van al dat gezeik af.
-
Gast
WORD NU LID VAN HET RADAR TESTPANEL en ontvang gratis een speldje en een autosticker!
-
Gast
Beste gast.
Heb jij die al ontvangen dan? Ikke niet, terwijl ik allang lid ben.
Mora
Heb jij die al ontvangen dan? Ikke niet, terwijl ik allang lid ben.
Mora
-
Skynolimit
Vreemd is dat;
Ik heb meer dan 20 faxen gestuurd (op zondag, lekker rustig bij UPC) en was binnen een dag van de nota-ellende af (Ik kreeg nota´s telefonie terwijl ik niet via hen bel.)
Als bijlagen meegezonden: uitdraai Girotel met betalingen en storneringen die gedaan zijn wegens verkeerde incasso, een bijlage verklaring goed gedrag (had ik van mijn werk nog liggen), een CV voor als ze mij in dienst wilden nemen én een rekening voor de gemaakte kosten.
Echt waar, binnen 24 uur een mail en een dag later een brief dat alles onjuist was gelezen door UPC en dat ik geen wanbetaler ben.
En de gemaakte kosten die ga ik denk ik innen via een hen bekend incassobureau uit Amsterdam.
Ik heb meer dan 20 faxen gestuurd (op zondag, lekker rustig bij UPC) en was binnen een dag van de nota-ellende af (Ik kreeg nota´s telefonie terwijl ik niet via hen bel.)
Als bijlagen meegezonden: uitdraai Girotel met betalingen en storneringen die gedaan zijn wegens verkeerde incasso, een bijlage verklaring goed gedrag (had ik van mijn werk nog liggen), een CV voor als ze mij in dienst wilden nemen én een rekening voor de gemaakte kosten.
Echt waar, binnen 24 uur een mail en een dag later een brief dat alles onjuist was gelezen door UPC en dat ik geen wanbetaler ben.
En de gemaakte kosten die ga ik denk ik innen via een hen bekend incassobureau uit Amsterdam.
Ik heb mail met lees bevesteging verstuurd naar upc en interum justitia, tot nu toe geen bericht terug gehad, zelfs geen deurwaarder aan de deur.
Ik heb wel gebeld met interum justitia, met de vermelding dat ze gek zijn, en maar eens goed moeten uitzoeken eer ze mij een brief sturen na 1,5 jaar, dat ik moet betaling een bedrag van 800 + binnen 4 dagen.
Tevens waarom ze er zo lang over hebben gedaan om mijn nieuwe adres te achterhalen, terwijl ik verhuis berichten heb doorgestuurd.
Lekker die lui van upc, Maar goed zoals eerder vermeld geen tegen bericht gehad.
De brieven zullen ze wel weer naar het oude adres toe sturen, zoals gewoonlijk.
Afwachten dus.
Ik heb wel gebeld met interum justitia, met de vermelding dat ze gek zijn, en maar eens goed moeten uitzoeken eer ze mij een brief sturen na 1,5 jaar, dat ik moet betaling een bedrag van 800 + binnen 4 dagen.
Tevens waarom ze er zo lang over hebben gedaan om mijn nieuwe adres te achterhalen, terwijl ik verhuis berichten heb doorgestuurd.
Lekker die lui van upc, Maar goed zoals eerder vermeld geen tegen bericht gehad.
De brieven zullen ze wel weer naar het oude adres toe sturen, zoals gewoonlijk.
Afwachten dus.
-
Sultan
Na ruim 1 jaar alleen maar ergernis (spookrekeningen van allang opgezegde "diensten" en niet volgens schriftelijke bevestigingen komen ophalen van modems) zijn we nu reeds 2 maanden aan het wachten totdat eindelijk die lang verwachte deurwaarder zou willen komen, zodat UPC eens kan uitleggen hoe/wat/waar.Voor overige info verwijs ik na rechtzaak naar brabants dagblad aangezien ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zeker weet dat deze zaak hierin wordt beschreven.Tevens een advies aan iedereen:
Voordat je de brief aangetekend verstuurd, maak enkele honderden of meer copieen en stuur iedere dag naar ieder antwoordnummer van UPC overal in Nederland een copie(extra informatie in envelop mag ook).Dit kost
UPC klauwen vol geld want iedere brief moet men betalen.Antwoordnummers op het bekende antwoordnummer.nl te vinden.
Het kost je wel enveloppen echter wil je er van af komen.............
Sterkte allemaal.
Voordat je de brief aangetekend verstuurd, maak enkele honderden of meer copieen en stuur iedere dag naar ieder antwoordnummer van UPC overal in Nederland een copie(extra informatie in envelop mag ook).Dit kost
UPC klauwen vol geld want iedere brief moet men betalen.Antwoordnummers op het bekende antwoordnummer.nl te vinden.
Het kost je wel enveloppen echter wil je er van af komen.............
Sterkte allemaal.
-
johannes de
het lijkt onmogenlijk maar ze zijn er (ook bij upc)
-
Gast
johannes als je namen hebt hoor ik het graag. ik ben al bijna 2 jaar met ze bezig. ik krijg geen uitleg alleen maar een overzicht wat ze zelf ook niet snappen.