Pagina 2 van 2
Re: Niet zo zeuren op UPC
Geplaatst: 18 nov 2003 23:07
door Gast
Het is maar goed dat je geen UPC medewerker hebt...ben je dubbel de klos...bel ze!
Re: Niet zo zeuren op UPC
Geplaatst: 22 dec 2003 14:57
door zwigles
'Op een informatieverzoek via E-mail aan Digitenne werd binnen vijf minuten persoonlijk gereageerd. Het kan dus wel.'
Dan zal Digitenne wel niet zoveel klanten hebben als UPC...
Re: Niet zo zeuren op UPC
Geplaatst: 22 dec 2003 15:12
door Gast
Met andere woorden: UPC heeft meer klanten dan ze aankan ..... dat is stom!
Re: Niet zo zeuren op UPC
Geplaatst: 15 mei 2005 15:32
door Neptunus
Nee, de administratie is hun melkkoe. Ze moeten van jouw centjes de miljarden schuld weten te dekken. Ja, dat is erg moeilijk. Bij de administratie zeggen ze dat ze hun best doen, maar...... voor wie?
Juist..... voor hunzelf. Ik heb ook twee spookrekeningen gehad. Alleen ik ben niet gek en heb een gespecificeerde nota gevraagd en dan eens even kijken. Mijn advocaat opgebeld en zij is er mee aan de slag. Zij is mijn zus, en een kenau als het op juridische zaken als deze aankomt. Voor de rest is het een lieverd.
Nee de administratie deugt gewoon niet. Mijn zus had er ook al om gelachen. Dertien maal 1 telefoongesprek in rekening gebracht op 13 verschillende dagen. Niet echt creatief genoeg. En zo word dan het werkelijke bedrag van 17,50 met dertien vermenigvuldigd. Dan kom je op 227,= uit. De volgende nota precies hetzelfde. Brachten ze op het moment dat het gratis bellen was het niet voor het weekend in rekening maar op een donderdag of vrijdag en dat er op die zaterdag en zondag niets stond dat ik dan gebeld zou hebben. Dus kan in rekening gebracht worden. Dus........ de gratis telefoontjes worden op die manier betaalde telefoontjes. Verder hebben ze op 1 gesprek dat precies 13 keer gekopieerd en dat ik dat dus dertien keer gebeld zou hebben op hetzelfde tijdsstip. Knap, de techniek staat voor niets tegenwoordig..... En zo kan ik nog wel even doorgaan. Oh ja, een hele pagina van de zogenaamde gesprekken die ik niet gevoerd heb is gewoon nog eens gekopieerd en opgeteld. Ja, ze doen inderdaad hun best. Mijn zus zei tegen me:"Jan, wanneer je weer een nota van UPC krijgt, dan moet je eens vragen op welke school ze Creatief Boekhouden hebben geleerd of dat dit een interne cursus van UPC zelf is". Mijn zus raadde met klem aan die nota's domweg gewoon te bewaren maar niets te voldoen. Hadden ze maar zuivere nota's moeten sturen die wel correct waren. Boontje komt om zijn loontje!!
Ik heb nu weer een KPN telefoon. Met een Tiscali Special abonnement. Daar zet ik de telefoon ook op en heb ik voor € 39,62 (inclusief abonnement KPN). Oops een internetverbinding net zo snel als Chello Classic en dan met telefoon erbij waar je 24 uur niets betaalt voor de vaste telefoonkosten, dus naar vaste nummers. Goed, ik heb nog even zijdelings UPC gedoe, maar als ze dat stopzetten heb ik dit. Daar bel ik ook mee naar vaste nummers en ze kunnen dus me niets meer maken bij UPC want dat is al opgezegd.
Dus UPC vist bij mij achter het net. Jammer, hadden ze maar betrouwbaar moeten zijn.
Groet,
Neptunus.
Re: Niet zo zeuren op UPC
Geplaatst: 15 mei 2005 15:48
door gast123456
neptunes
pas deze x wel op met de 0900 nummers he.....
misschien werken die spoken ook wel bij kpn..gaan ze weer op jou kosten bellen...
succes...
Re: Niet zo zeuren op UPC
Geplaatst: 15 mei 2005 15:56
door keessie
UPC is het meest sch*rftige bedrijf dat ik ken.
Ik zal jullie besparen te vertellen alle ellende die ik met UPC heb gehad.
Sinds ruim 2 jaar ben ik intens gelukkig met "D I G I T E N N E"
In een woord FANTASTISCH.
Het zal nooit wat worden met UPC, dus een ieder die de stap durft te wagen door UPC de deur uit te doen wordt er geheid beter van.
Er is leven na UPC !!!
Kees
Re: Niet zo zeuren op UPC
Geplaatst: 14 jun 2005 21:41
door honda98
ik lees zoveel klachten over upc telefoon dat ik het aan een klant van upc die ik goed ken en gevraagd of zij ook tevreden zijn over upc het ant woord was zeer tevreden ooit geen problemen gehad ze hebben hebben het hele pakket ! en over multikabel die ook telefoon op de kabel heeft heb ik nooit negativeracties gelezen of gehoord ! ik zit in het casema gebied en casema heeft in soest al 600 abbonees aan gesloten nog maar een maandgeleden dus het is nog vers ! ! ik ben ook ge intreseert in telefoon van casema ! maar ben na het lezen van alle negative berichten over upc wel voorzichtig ! ik zit nu alleen abbonnement plus 0900 nummers bij kpn en gesprekken bij tele 2 dat scheelt tientallen euro"s per twee maanden en het werkt ook prima ! !
Re: Niet zo zeuren op UPC
Geplaatst: 15 jun 2005 15:26
door Mischa0320
Zo is het Jan, laat je niet in demaling nemen door een handjevol trieste frusties op dit forum!
Ik en veel mensen die ik ken hebben NOG NOOIT ÉÉN probleem met hun produkten of met UPC ondervonden.
Lang leve UPC.
Ook bij de telefonische helpdesken zijn ze altijd aardig en in de vele UPC Centers is het altijd gezellig, de bediening altijd korrekt en vriendelijk!
Re: Niet zo zeuren op UPC
Geplaatst: 15 jun 2005 18:25
door hoffie
als je nooit poblemen hebt mischa waarom bel je dan in hemelsnaam steeds de helpdesk?????????
omdat ze zo vriendelijk opnemen a 10 ct per minuut???????????
doe je de groeten aan al je collega's op de helpdesk????????
en ehhhh Jan volgens Mischa is Cassema bagger hoor, wil haar zussie niet bij aangesloten worden .........
Re: Niet zo zeuren op UPC
Geplaatst: 16 jun 2005 21:07
door Har
ik ben zo blij met UPC ,dat ik inmiddels een wireless router geplaatst heb, na even 2 minuten ondersteuning van Chello, werkt alles als een tierelier.
BRAVO UPC CHELLO
Re: Niet zo zeuren op UPC
Geplaatst: 17 jun 2005 19:44
door Danie
Hallo mensen.
Ik heb een jaar geleden mijn televisie abbonnement opgezegd, maar krijg nog steeds signaal. fantastisch bedrijf niet?
Van mij krijgt UPC een dikke 10.
afzender, en ex-klant.
Re: Niet zo zeuren op UPC
Geplaatst: 25 jun 2005 00:58
door Danie
hallo, ik heb een belangrijk bericht.
Meer dan ee njaar geleden heb ik besloten dat ik van UPC (slik) afwou.
dit heb ik gedaan. Heb een dreambox gekocht (schotel) en vervolgends de kabel opgezegd. Nu meer dan een jaar later heb ik nog steeds signaal op de kabel. is dat niet geweldig? Al meer dan een jaar lang kijk ik gratis televisie!!!!!
Hoeveel kost dat ook al weer? tel maar uit je winst!
Dus Nederland: Zeg nu massaal je kabel op en kijk rustig nog een tijdje gratis verder!!!!!
danie