Dacht je soms dat ik niet weet waar ik het over heb????
Dat denk ik niet alleen, dat weet ik zelfs zeker !
Volgens mij moet jij eens onthouden met wie je allemaal praat en wie je in een bepaald topic al eens eerder gesproken hebt i.p.v. blind je riedeltje afraffelen !
Nog maar een keer voor het geval dat je er niks van begrijp:
Ik begrijp het heel goed en weet ook precies met wie ik hier te maken heb:
BBCS die:
* zich eerder ikbenik noemde en toen veel kritiek over zich heen kreeg
* een bedrijf heeft en zich graag commercieel laat zien
* Vooral vindt dat alles aan de klant ligt en zelf nooit een fout maakt
* Een enorme plaat voor z'n kop heeft en zelden praat over de discussie zelf, maar vooral zijn eigen ideetjes in een topic kwijt wil !
Doordat er veel te veel computers onbeveiligd zijn en dat die situatie compleet uit de hand loopt heeft KPN dus besloten om de beveiliging verplicht te stellen.
Heb je het toch niet helemaal goed begrepen! KPN graag nog een extra produkt VERKOOPT dat anders nooit afgenomen wordt, douwen ze op deze manier de klant ongewild een extra dienst door de strot waar ze weer extra geld voor kunnen vangen !
bereiken ze er wel mee dat de meeste klanten van KPN die niet beveiligd zijn, die beveiliging door hun strot wordt geduwd, waardoor die systemen wel beveiligd zijn.
Ook niet waar ! Ze bereiken er alleen mee dat de klant boos vertrekt omdat deze dit soort domme acties niet pikt !
En voor je het vergeet: ik ben meestal diegene die puin mag gaan ruimen als de internetgebruikers geen beveiliging hebben.
Daar leef je van, het is je broodwinning. Doe niet zo schijnheilig !
Is dit relevant?
Alleen voor jou, want jij kaapt weer eens een topic.
De klant heeft daar helemaal NIETS aan ![/quote]