LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Einde Vemma Europe !!!

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
toverkolhelen

Re: Einde Vemma Europe !!!

Ongelezen bericht door toverkolhelen »

Ik heb wel medelijden met jou , maar goed wie niet horen wil moet maar voelen zeggen ze wel eens toch?
verder wens ik jou heel veel succes met je organisatie.

mlmangel
Contacteer:

Ongelezen bericht door mlmangel »

Welke organisatie??

antileugens

Ongelezen bericht door antileugens »

Mijn organisatie ter bestrijding van het onbegrip van de Nederlandse taal.

jor

Ongelezen bericht door jor »

http://www.verkopersonline.nl/vko-crm/i ... tem_id=552

Niet iedereen is zo positief over Vemma.

jor

Datum: 26-03-2008 20:52

Ik zag een aantal postings over vemma staan goede en slechte.
Helaas ben ik ook in het vemma verhaaltje gestonken koste me 500 euro en enkelen maanden 130 euro erbij . zou boven aanstaan een regel rechte leugen achteraf . Het bleek dat ik in een of andere zij vertakking zat dat betekent met andere worden alles zelf doen dus het binair systeem is in dat vere van goed alleen als je er echt in het begin bij bent maakje een kans . en anders kun je het vergeten.

U moest ik een orgnisatie van 90 mensen zelf opbouwen om een beetje uit de kosten te komen in elke organisatie ergens anders zou ik met dat zelfde aantal in iedergeval in de plus zijn gekomen.
Dus vraag altijd alsze je benaderen laat me zien waar jij staat en waar je me plaast doen ze dit niet trap er dan niet in.

Verder mensen moeten in euros betalen en krijgen in dollars omgerekent uitbetaald . dus tel uit je winst die er weer in de top zijn zak verdwijnt.
Bron = http://www.prikpagina.nl/read.php?f=485 ... =30406&v=f

antileugens

Ben je nu met een nieuwe campagne begonnen door allerlei negatieve artikelen te zoeken en het ene na het andere 'dode' topic weer naar boven te brengen ZONDER te reageren op de vragen die over jouw postings gesteld worden?
Want je haalt enkel roddel en achterklap aan zonder ook maar een spatje bewijs.

Trouwens bedankt voor die verkopersonline link. Je bewijst mijn eerdere stelling er mee dat MLM Angel letterlijk elk forum dat hij kan vinden stalked om zijn hetze voor te zetten. Helaas wordt hij op sommige forums nog als een eerlijk en oprecht tegenstander gezien, hoewel hij hier duidelijk is ontmaskerd als een leugenaar.

jor

Geplaatst op 09 Okt 2008 19:03 door antileugens
Helaas wordt hij op sommige forums nog als een eerlijk en oprecht tegenstander gezien, hoewel hij hier duidelijk is ontmaskerd als een leugenaar.

Naar boven
Ondanks jou beschuldigingen word hij ook hier nog als eerlijk en oprecht beschouwd, jou uitgesloten natuurlijk.
Let beter op je woorden. Je topic waarin je hem zo noemde is vandaag na een abusemail verwijderd ! Stop dus met mensen in persoon aan te vallen en hou je bij het onderwerp in het betreffende topic, de forumregels gelden namelijk ook voor jou en dat heb ik vandaag bewezen.

antileugens

Ik neem aan dat je hier op duidt:
Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.
Het enige waar ik me hooguit aan schuldig kan hebben gemaakt is het onderdeeltje agressief en ik heb de moderator dan ook om uitleg gevraagd. Ik heb de moderator ook gevraagd of MLM Angel nu verbannen is omdat de vorige mail die ik van de moderator over hem heb ontvangen mij meedeelde dat MLM Angel zijn 3e en laatste waarschuwing had ontvangen. En zoals uit de verwijderde topic duidelijk bleek overtradt MLM Angel sindsdien wederom de regels door het plaatsen van misleidende bijdgragen. Ook is een andere topic gesloten
Omdat deze discussie steeds in herhaling vervalt,
wat exact is waar ik MLM Angel voor waarschuwde waarmee hij zich dus ook schuldig maakt aan irrelevante bijdragen.

En dit is GEEN irrelevante bijdrage maar een antwoord op jouw vraag.

Ik snap dat jij hem als eerlijk en oprecht wilt beschouwen maar helaas tonen de feiten iets anders aan. En ik vind het nogal sterk dat je voor iedere andere bezoeker van dit forum spreekt.

Je geeft overigens wederom geen antwoord op mijn vraag. Wel plaats je met regelmaat links die hier allang zijn geplaatst dus mag ik jou ook een waarschuwing geven? Ook jij breekt daarmee de forumregels door het plaatsen van irrelevante bijdragen.

jor

Je mag gerust opnieuw het laatste woord hebben ( dat doe je tenslotte al in meer dan 20 andere topic's ).Zolang mijn links over het onderwerp gaan heb ik niets te vrezen.Dat jij ze irrelevant vind is nog geen reden dat ze dat ook zijn.Ook hier stop ik nu omdat dit weer offtopic gaat.

Uitleg vragen? Zal je dus niet krijgen.
Over het modereerbeleid en de Gebruikersvoorwaarden kan niet met de TROS worden gecorrespondeerd. De TROS behoudt zich het recht voor om de Gebruikersvoorwaarden op elk moment te wijzigen.
Trouwens, door je oeverloze gekonkel en geklaag is er niemand meer hier die nog reageerd.Jij bent nu de laatste en mag het licht uit doen.
Sterkte ermee.

antileugens

Wanneer ga je antwoord geven op de vragen die je gesteld worden of bewijs geven over de aantijgingen in de stukjes die je plaatst?

Graag inhoudelijk antwoord: Je reacties lijken de laatste tijd nogal op chatten.

jor

Geplaatst op 10 Okt 2008 08:22 door antileugens

Graag inhoudelijk antwoord: Je reacties lijken de laatste tijd nogal op chatten.
Zoals ik al zei, je hebt kans gezien iedereen hier weg te jagen en ik voel me ook verder niet geroepen om op jou ( in persoon ) te reageren.Sterkte in je eentje hier.Verder door jou op mij in persoon reageren beschouw ik als chatten en gaat linea recta naar de mods.

gerelateerde items | toevoegen | e-mail nieuwsalarm | Prikpagina: mlm.startpagina.nl | 2008-08-09 10:02:43
Er gaan hardnekkige geruchten dat het ook weer bijna over en uit is voor Vemma Europe , het toale leiderschap is uit Vemma europe verdwenen . De enige echte groot verdiener R.D die in Vemma Europe zat en inmiddels heeft verlaten heeft inmiddels in 3 weken tijd het Vice Presidents Team gehaald
http://mlm.prikpagina.nl/read.php?f=485&i=32048&t=32048

RD vs Vemma
gerelateerde items | toevoegen | e-mail nieuwsalarm | Prikpagina: mlm.startpagina.nl | 2008-07-23 00:33:38
he fitalicious is het waar dat er een onderzoek is gestart door Vemma Us inzake Vemma Europe het is daar echt een zooitje en er gebeuren dingen die niet door de beugel kunnen . Zijn al tal van klachten bij de DSA terecht gekomen .
http://mlm.prikpagina.nl/read.php?f=485&i=31873&t=31858

antileugens

Dus je weigert om antwoorden te geven op volstrekt legitieme vragen?

Je vind het dus ok om MLM bedrijven zwart te maken zonder dat je antwoorden en bewijzen over de links die je plaatst hoeft te geven?

En antwoord geven op de vragen die je gesteld worden noem je chatten en daar wil je jezelf voor aangeven bij de mods?

Of zijn je dreigementen naar de moderator te stappen een makkelijke manier om je niet te hoeven verantwoorden voor je aantijgingen?

Het valt me trouwens op dat in de link die je naar dat prikbord geeft ook vragen worden gesteld die niet worden beantwoord. Is dat de nieuwe methode van de tegenstanders: Geen antwoord geven?

mlmangel
Contacteer:

Ik heb de moderator ook gevraagd of MLM Angel nu verbannen is omdat de vorige mail die ik van de moderator over hem heb ontvangen mij meedeelde dat MLM Angel zijn 3e en laatste waarschuwing had ontvangen.
Ik heb geen derde en laatste waarschuwing ontvangen.

antileugens

Tja, dan snap ik het ook niet. Ik heb van de moderatoren wel een paar weken terug te horen gekregen dat je een derde en laatste waarschuwing hebt ontvangen. Ik heb helaas die mail niet meer dus kan ik het niet bewijzen, maar ik heb de moderatoren wel om opheldering gevraagd.

antileugens

Waarom geen antwoord Jor?

mlmangel
Contacteer:

Ik heb van de moderatoren wel een paar weken terug te horen gekregen dat je een derde en laatste waarschuwing hebt ontvangen.
Dergelijke e-mail heb ik nooit ontvangen.
Ik heb helaas die mail niet meer dus kan ik het niet bewijzen,
Jaja, je hebt die mail niet meer... Hoe toevallig... En je denkt echt dat ik dat geloof?! Je hebt die mail gewoon nooit gehad! Maar dat zal je natuurlijk niet willen toegeven.
... maar ik heb de moderatoren wel om opheldering gevraagd.
Ik ben benieuwd wat de moderator van je zoveelste bewezen lasterpoging gaan denken.

antileugens

Dergelijke e-mail heb ik nooit ontvangen.
We moeten je dus op je woord geloven? Riskante zaak gezien het aantal malen dat je op een leugen bent betrapt.

Ja
ja, je hebt die mail niet meer... Hoe toevallig... En je denkt echt dat ik dat geloof?! Je hebt die mail gewoon nooit gehad! Maar dat zal je natuurlijk niet willen toegeven.
Ik heb al een aantal keren toegegeven het fout te hebben gehad. Niet in dit geval.
Jij daarentegen wilde, zelfs toen het bewijs op tafel lag, nog steeds niet toegeven het fout te hebben gehad.
Wie zou je dus willen geloven?

Ik ben benieuwd wat de moderator van je zoveelste bewezen lasterpoging gaan denken.
En weer laat je zien de definitie van laster niet te kennen.

Gesloten