LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] digitenne van KPN

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: digitenne van KPN

Ongelezen bericht door TdeHond »

Bij Digitenne kan ik niet alle BBC kanalen krijgen wat ik bij kabel tv wel kan.
En dan heb ik het nog niet over de vele andere kanalen die Digitenne niet kan doorgeven omdat deze signaal via de ether verzendt.

Walter_F
Berichten: 66
Lid geworden op: 26 aug 2008 01:04

Re: digitenne van KPN

Ongelezen bericht door Walter_F »

@kuiffie:

Over het product zelf heb ik ook niks te klagen. Werkt allemaal tot volle tevredenheid. Allen die klantenservice is gewoon drama.

NGD
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 sep 2008 14:04

Re: digitenne van KPN

Ongelezen bericht door NGD »

Ik heb sinds 3 maanden digitenne van KPN. Ik heb dit aangevraagd bij een primafoon zaak. Er was een aanbieding digitennen en internet voor maar 25 euro. Ik heb gevraagd naar de extra kosten. Dit was 20 euro administratie kosten. Klinkt goed dacht ik.

Vervolgens rekenen ze me de hele tijd extra kosten. Heb nu 4 keer gebeld naar KPN. Dat kost 10 cent per minuut en de tijdsduur is ongeveer 15 minuten. De laaste keer konden ze me pas vertellen dat die extra kosten eerst worden afgeschreven, en dat je die later terug krijgt. Die extra kosten bedragen nu 40 euro.

Als er 10 000 klanten zijn die ook die 40 euro eerst moeten betalen dan zou KPN 400 000 euro voor ontvangen. Als zij over dit bedrag een paar maanden rente krijgen, tel je winst maar uit. Plus die kosten van alle mensen die bellen waarom dat geld wordt afgeschreven.

Als ik dit van te voren wist had ik het nooit aangevraagt. Ik vind dit dus een *** streek van KPN!!

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: digitenne van KPN

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Het helldesktarief van KPN is 0,45 per minuut en niet 0,10!

GoldenIndy
Berichten: 129
Lid geworden op: 20 jul 2006 13:51

Re: digitenne van KPN

Ongelezen bericht door GoldenIndy »

Uit zéééééér betrouwbare bron van KPN: je kúnt Digitenne simpelweg niet verhuizen. Als jijzelf verhuist moet je gewoon op je nieuwe adres een nieuw abonnement aanvragen en dat andere dus stopzetten. Simpel.

Verder: 8 minuten in de wacht? 45 cent per minuut? KPN kost 10 cent per minuut en nu al een hele tijd 0,01 cent i.v.m. de lange wachttijden.
En Digitenne wordt niet 1 euro duurder maar gaat van 6,95 naar 7,50.

jelle.
Berichten: 230
Lid geworden op: 16 jul 2008 23:44

Re: digitenne van KPN

Ongelezen bericht door jelle. »

Uit zéééééér betrouwbare bron van KPN: je kúnt Digitenne simpelweg niet verhuizen. Als jijzelf verhuist moet je gewoon op je nieuwe adres een nieuw abonnement aanvragen en dat andere dus stopzetten. Simpel.
Mag ik vragen wat deze bron is? Wat nou als je nog een lopend contract hebt? Het enige wat gewijzigd moet worden is het adres van de contractant, zodat de brieven op het juiste adres aankomen. Het product Digitenne an sich is niet locatiegebonden.

kouwes
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 okt 2008 16:24

Re: digitenne van KPN

Ongelezen bericht door kouwes »

KPN kan de kwaliteit van Digitenne gaan verbeteren. Of ze het doen???
http://www.tv-telefonie-internet.nl/new ... in_hd.html

GoldenIndy
Berichten: 129
Lid geworden op: 20 jul 2006 13:51

Re: digitenne van KPN

Ongelezen bericht door GoldenIndy »

Jelle, ik geef verder mijn bronnen niet prijs.
Digitenne kun je per maand opzeggen dus van een lopend contract hoef je ook geen last te hebben, lijkt me. Digitenne is niet locatiegebonden nee maar het werkt nu eenmaal zo dat als je verhuist je gewoon je abonnement op moet zeggen en op je nieuwe adres er één aan moet vragen.

En met het wijzigen van het adres van de contractant heeft dit niets te maken. Bij Digitenne hanteert KPN namelijk maar 1 adres. Bij de gewone vaste telefonie idd wel gebruiker, betaler en contractant.

Gesloten