LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN bereidt in alle stilte prijsverhoging Digitenne voor
Re: KPN bereidt in alle stilte prijsverhoging Digitenne voor
Klopt je bent inderdaad een dom iemand. Blij dat je het zelf zegt.
hallo ik ook digitene op de camping en ik ben er goed over tesperken alleen vind ik het jammer als je het bestelt dat er dan geen buiten antene bij is alleen maar een binnen antene en dat is niet fijn want het je moet toch een buiten antene hebben voor goed ontvangs in de caravan
Over de tarieven:
Eredivisie live introductie prijs - gewone prijs
Ziggo € 9,95 € 14,95
UPC € 6,00 € 9,95
UPC (combinatie met Sport1) € 9,95 € 14,95
Caiway n.v.t. € 11,95
Delta ?? ??
Kabel Noord € 9,95 € 11,95
Kabeltelevisie Brabant Gelderland (KBG) n.v.t. € 11,95
SKV Veendam gratis € 11,85
SKP Pijnacker n.v.t. € 11,95
CAI Albrandswaard n.v.t. € 9,95
CAI Hendrik-Ido-Ambacht n.v.t. € 9,95
Dus:
- Tarieven verschillen per aanbieder, due het is niet zo dat bij iedere provider de kosten van t voetbalpakket op 10 euro zitten;
- Bij UPC kan het voor een normaal tarief van 9,95 per maand, maar het kan ook dat je voor pakket kiest met tot en met december 2008 € 9,95 per maand en daarna € 14,95 per maand;
- Maak elkaar niet zo snel uit voor rotte vis als je niet de juiste informatie hebt.
Eredivisie live introductie prijs - gewone prijs
Ziggo € 9,95 € 14,95
UPC € 6,00 € 9,95
UPC (combinatie met Sport1) € 9,95 € 14,95
Caiway n.v.t. € 11,95
Delta ?? ??
Kabel Noord € 9,95 € 11,95
Kabeltelevisie Brabant Gelderland (KBG) n.v.t. € 11,95
SKV Veendam gratis € 11,85
SKP Pijnacker n.v.t. € 11,95
CAI Albrandswaard n.v.t. € 9,95
CAI Hendrik-Ido-Ambacht n.v.t. € 9,95
Dus:
- Tarieven verschillen per aanbieder, due het is niet zo dat bij iedere provider de kosten van t voetbalpakket op 10 euro zitten;
- Bij UPC kan het voor een normaal tarief van 9,95 per maand, maar het kan ook dat je voor pakket kiest met tot en met december 2008 € 9,95 per maand en daarna € 14,95 per maand;
- Maak elkaar niet zo snel uit voor rotte vis als je niet de juiste informatie hebt.
Allemaal leuk en aardig om te weten dat KPN z'n tarieven wel moet verhogen om er niet bij in te schieten, maar als ze 1 maand nadat je een contract me afsluit de tarieven gaat verhogen (in mijn geval met 31,5%), voel ik me behoorlijk in de maling genomen. Zeker wat de tariefsverhoging van het voetbal betreft. Je krijgt tenslotte nog steeds maar 2 van de 4 zenders. Een goedmakertje is er niet natuurlijk niet bij.
Ik ben zo klaar met KPN. Eerst worstel je door allerlei ellende om je telefoon en internet verhuist te krijgen (allemaal veel te laat natuurlijk en brieven/rekeningen die naar het oude adres blijven gaan) en dan ook nog eens deze Digitenne-truc. Niet eens een email of brief van ze gekregen. Bah.
Ik ben zo klaar met KPN. Eerst worstel je door allerlei ellende om je telefoon en internet verhuist te krijgen (allemaal veel te laat natuurlijk en brieven/rekeningen die naar het oude adres blijven gaan) en dan ook nog eens deze Digitenne-truc. Niet eens een email of brief van ze gekregen. Bah.