LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Welke goedkope provider is de beste?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.

Wat is de beste low budget internetprovider?

Tele2
6
16%
Orange/Online
3
8%
Telfort
2
5%
Alice
1
3%
Abel Telecom
0
Geen stemmen
KPN
6
16%
Ziggo
9
24%
Het Net
2
5%
een andere provider
8
22%

Totaal aantal stemmen: 37

TdeHond

Re: Welke goedkope provider is de beste?

Ongelezen bericht door TdeHond »

Internet via kabel kan alleen via de provider die het monopolie heeft via kabel.
Dat is de provider die ook tv via kabel levert.

Ulbe

Ongelezen bericht door Ulbe »

Ik heb Ziggo gekozen, en dat ging niet zonder problemen,

Nu gelukkig een goede verbinding die storingsvrij werkt, maar de administratie is helaas één dikke bende te noemen, :cry: evenals de helpdesk die je al gauw drie kwartier naar een muziekje laat luisteren, met onderbrekend "een ogenblik geduld a.u.b., u wordt zo snel mogelijk geholpen" :(

Verder, wanneer alles geregeld is, een prima product levert, wel durf ik Ziggo niet een "low budget" provider te noemen, want echt goedkoop is Ziggo niet, UPC kan goedkoper als kabelprovider,

Low budget providers zijn Alice, Tele2, Telfort, en nog een paar van die goedkope providers.

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

Ouwe aap

Ongelezen bericht door Ouwe aap »

Prijstechnisch kan ik niets zeggen. Wel dat ik al heel lang UPC heb, ik denk al zo'n 10 jaar. En nooit 1 probleem, hoe klein dan ook gehad.
Ik ben diverse malen verhuisd, veranderd van abonnement etc. Het ging altijd goed. Verder is mijn internet qua verbinding/snelheid prima.

Maar ach, je leest ook weleens (kuch) anders...

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

12move is nog altijd de beste. Nooit storingen gehad. En dat voor slechts 10,26 euro per maand. Helaas opgeslokt door Telfrot.

Gesloten