marsja74
In principe dient een gekocht produkt te voldoen aan de verwachtingen van de koper. Als de verkoper 2 pogingen gedaan heeft om na klachten een produkt te leveren dat overeenkomt met die verwachtingen, dan dient de koper hem daartoe de gelegenheid te geven. Het wordt echter anders, als er na die 2 klachten opnieuw een klacht ontstaat. Dan kun je in principe alsnog de koop eenzijdig ontbinden en de aankoopsom terug eisen.
Maxiem.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tuinset, kassabonnen en garantie
-
- Berichten: 3574
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: Tuinset, kassabonnen en garantie
Zeg Maxiem, dit is een topic van twee jaar oud.MAXIEM schreef:marsja74
In principe dient een gekocht produkt te voldoen aan de verwachtingen van de koper. Als de verkoper 2 pogingen gedaan heeft om na klachten een produkt te leveren dat overeenkomt met die verwachtingen, dan dient de koper hem daartoe de gelegenheid te geven. Het wordt echter anders, als er na die 2 klachten opnieuw een klacht ontstaat. Dan kun je in principe alsnog de koop eenzijdig ontbinden en de aankoopsom terug eisen.
Maxiem.
Reageren heeft dan dus nog maar héél weinig zin.
Re: Tuinset, kassabonnen en garantie
VioletPrue
Je schrijft:
Maxiem.
Je schrijft:
Dát was me even ontgaan, sorry!Zeg Maxiem, dit is een topic van twee jaar oud.
Reageren heeft dan dus nog maar héél weinig zin.
Maxiem.