LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slimmingdrops & Cir+

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
HansBremmer

Re: Slimmingdrops & Cir+

Ongelezen bericht door HansBremmer »

:cry: Beste Kaatke, zo langzamerhand is mij wel duidelijk dat voor afslank wondermiddelen Internet een uitstekend medium is om mensen te bedonderen. Omdat ik wel eens wilde weten heb ik de firma een e-mail gestuurd met onderstaande inhoud, heb nooit een reactie gekregen en dat zegt al genoeg!
met groet
Hans Bremmer

"LS Uw aanbieding is wel lang tijdelijk!? Wat ik belangrijk vind is of er een "niet goed,geld terug"regeling is!

Lees hier niets over en uiteindelijk is het een aardig bedrag wat u vraagt. Bovendien die testimonials die op het "forum" te lezen zijn, hoe kan ik die controleren? Iedere tekstschrijver kan zo een heel forum vol schrijven.Graag echte en geen anonieme testimonials!"

met dank en groet

Hans Bremmer

klaas2

Re: Slimmingdrops & Cir+

Ongelezen bericht door klaas2 »

Misschien moeten we met zijn allen eens ophouden te geloven in deze wonderspullen.

Ook als het op Oprah komt houd dat alleen maar in dat Oprah geld heeft gekregen om dit in de show te laten zien. Er bestaan geen wondermiddeltjes om slank van te worden net zo goed als dat de kerstman niet echt bestaat. We zien wel vaak beelden van deze man maar we weten allemaal goed dat hij niet echt is.

Mochten er toch onverhoopt middeltjes bestaan waar je snel van af valt. Dan zou ik u adviseren dit niet te gebruiken, het is namelijk nogal slecht voor je lichaam om er onnatuurlijke troep in te stoppen.

Wees eerlijk naar jezelf en geloof niet alles wat je op tv ziet.
Oh ja en als je af en toe naar buiten gaat en de tv achter je laat schijn je ook af te vallen :D

Gesloten