Pagina 2 van 2

Re: Pro Mail Homeshopper

Geplaatst: 04 jul 2011 18:38
door seconds-out
Kokopelli schreef:
ageers30 schreef:Vandaag is een bedrag van 85 euro van mijn rekening afgeschreven door promail/homeshopper.Ik heb de bank gebeld maar ze kunnen niet storneren omdat het om een eenmalige incasso machtiging gaat.
Wat moet ik nu doen?Heeft iemand suggesties?
Ageers30, naar ik aanneem heb je zelf die eenmalige machtiging afgegeven. Dan valt er niet te storneren, omdat het gelijk is aan een betaling. Als ProMail uit eigen beweging aan jouw geld zit, dan moet de bank storneren. ProMail kan dan niet bewijzen dat jij die opdracht hebt gegeven. Stel je voor dat iedereen met een bedrijf zomaar geld van je rekening kan afschrijven. Ja, in de praktijk kan dat, maar de bank moet zonder bewijs storneren. Zoniet, dan zou ik te raden gaan bij het Juridisch Loket. Daar zitten juristen die je snel helpen en advies geven, is mijn ervaring. Heb je een rechtsbijstandverzekering dan zou ik daar advies en zonodig hulp vragen.
Ik ben blij dat ik even op dit forum heb gekeken naar ProMail, want ze hadden mijn interesse gewekt met een artikel. Het blijken dus ook schurken.

De ANWB zou zulke bedrijven uit de Kampioen moeten weren.

vr.gr. Kokopelli
Grenst aan diefstal... :twisted:
Overigens..prima advies, goed typwerk. :D

Re: Pro Mail Homeshopper

Geplaatst: 04 jul 2011 19:13
door riaben
Ageers30,jouw opmerking "De ANWB zou zulke bedrijven uit de Kampioen moeten weren". Ik heb de ANWB aangesproken maar die reageren allereerst niet en uiteindelijk na veel aandringen legt men het naast zich neer op commerciƫle gronden zgn vrije advertentie rechten. Ondanks dat Promail de ANWB naam gebruikt voor eigen promotie

Re: Pro Mail Homeshopper

Geplaatst: 29 sep 2011 14:34
door nijst29
buiten betalingen waar het niet correct gaat ervaren wij nu op het afhandelen van garantie een probleem met Lidshop / promail

Wij hebben een of andere gezondheidschoenen besteld waar 6 maanden garantie op zit. Na 5 maanden laat het voorste gedeelte van de zool compleet los van de schoen. Wij bellen met lidshop en we konden fluiten naar onze garantie. "hij kon namelijk niet zien wat wij met de schoenen "gedaan" hadden"
Terwijl de schoenen er voor de rest perfect uit zien.
We hebben 2 x gebeld en de man (een belg) bleef bij zijn standpunt.
De schoenen moesten een technisch gebrek hebben. :?

We zullen er in 5 maanden tijd wel teveel op gelopen hebben.....
nooit meer bestellen daar..

Re: Pro Mail Homeshopper

Geplaatst: 18 nov 2011 11:58
door Jonie
Wie van jullie heeft Pro Mail via de anwb kampioen gevonden?

Re: Pro Mail Homeshopper

Geplaatst: 11 jul 2012 00:32
door banaan132
ja ik ben ook opgelicht door dit leuke bedrijf!!!
bestelling gedaan , betaald via ideal.
twee dagen later email ontvangen het bestelde product tijdelijk niet leverbaar,
verwachte levertijd oneveer 3 tot 4 weken, zou dan met voorrang geleverd worden.
Na ongeveer 6 weken heb ik een email gestuurd over de bestelling geen reactie.
Ondertussen al tien emails gestuurd nog steeds geen enkele reactie.

eigenlijk heb ik het al opgegeven, het gaat gelukkig maar om een kleinbedrag ogeveer 16 euro inclusief verzend kosten.

maar ja als je dit doet bij zo een 1000 mensen per maand dus 16000 euro kassa!!

maar wat mij het meeste dwars zit dat ik en nog duizenden anderen goed willende mensen dit soort bedrijven in stand houden en maar door laten gaan.

Re: Pro Mail Homeshopper

Geplaatst: 06 dec 2012 15:57
door verona445
Hallo,hier ook een gedupeerde "klant"van home shopper,promail.
Ook bij mij een automatische incasso zonder toestemming! ING gebeld en zonder iemand te spreken te krijgen het antwoord; valt niet te stoneren.tuut tuut tuut.
Hoe krijg ik(wij) mijn (ons) geld terug???
De oplichters,men kan wel zeggen,nooit meer daar kopen maar iedereen is dus wel zijn geld kwijt!
:twisted:

Re: Pro Mail Homeshopper

Geplaatst: 06 dec 2012 18:23
door CarinvL
Ook wij zijn dupe geworden van promail.
In juni hebben wij pannen en een krasverwijderaar voor de auto besteld. Deze hadden wij na de afgesproken 10 werkdagen niet ontvangen. Mail hierover gestuurd, geen reactie van promail. Tijdens onze zomervakantie eind juli zijn de pannen afgeleverd bij de dichtsbijzijnde postkantoor. Deze hebben wij na de vakantie netjes opgehaald en toch betaald. Echter de krasverwijderaar hebben wij nog steeds niet ontvangen terwijl wij wel hiervan betalingsherinneringen krijgen. Hierover meerdere mails verstuurd, je krijgt alleen de reactie dat zij de mail naar hun collega hebben doorgestuurd. En als je ze opbelt, wordt de telefoon niet opgenomen. Vandaag weer een betalingsherinnering ontvangen, het bedrag wordt steeds hoger. Ik ga niet betalen voor iets wat ik niet heb gekregen. Wederom een hele boze mail naar promail gestuurd met bijgesloten de voorgaande mails. Ben het echt zat.